joi, 24 ianuarie 2008

ce-au hotarat ursitoarele mele

era de Paste cand s-au strans in jurul patutzului meu. 3 ursitoare zbarcite ca niste bureti si imbracate ff gros.

au inceput sa-mi ureze tot felul de lucruri bune, care mai de care, cum se face.

prima: sa fiu frumoasa, sa fiu desteapta, sa fiu miniona, sa fiu blonda (stiu ca esti satena, but u will find a way, a zis).

a doua: sa fii simpatica, sa poti sa imiti personaje de desene animate, sa porti unghii rosii, sa capeti placere din tort de ciocolata.

a treia a zis: sa te multumeasca cuvintele. si aici, speriata pesemne ca s-au zis prea multe, s-a oprit. ce ne facem, tb sa-i dam si ceva naspa, asa e regula.

am o idee, a zis a doua. zis si facut. se intoarce catre mine si zice "sa n-ai parte, cat oi trai, de presiune la dush".

le-am ras in nas, pt ca eu stiam ca omul ajunge pe luna, vindeca boli incurabile, face chestii nano si mai stiu eu ce. deci: helloooo?!

cert e ca am trecut prin mai multe case, si oricate matrapazlacuri am incercat sa fac, n-am reusit sa locuiesc niciodata intr-una cu presiune la dush.

sigur, statul ocazional pe la alti oameni, concediile in lumea larga si mersul la salile de sport de lux mi-au mai oferit cate un dush cumsecade.

dar exact atat cat sa ma intarate pe loc si apoi sa ma faca sa accept si mai greu sa ma intorc la firicelul de apa de la dushul meu de-acasa.

daca cineva face imprudenta sa spele o furculita la bucatarie in acelasi timp, firul se micsoreaza si mai si. in plus, se si raceste.

sigur, ar fi putut sa spuna "dar sa ai sanii mici", ceea ce ar fi fost cumplit. dar va spun sincer ca nici treaba cu dush-ul nu este de trecut cu vederea.

voua ce v-a zis?

10 comentarii:

Anonim spunea...

Bag seama mai another cherry ca noi am avut aceleasi ursitoare. O recunosc din prima pe aia cu replica blonda. Jur ca era ea.
Dar 5 ani mai tarziu, cand a ajuns pe la mine era ceva mai rea.

Dupa ce suratele ei m-au cadorisit care cu ce a avut (si pe aceasta cale, le multumesc) ea s-a intors asa uscata cum era spre mine, m-a apucat de picioare si m-a intins vreo 20 de centimetri.

Asa ca, din gradi pana intr-a opta am fost cea mai inalta din clasa si greu mi-am gasit un baiat pe masura, mai ales la serbarea dintr-a patra. Dansam cu toti piticii.

Acum insa, mai mare si mai inteleapta, ii multumesc si ei ca m-a ajutat sa vad lumea de sus.

B spunea...

blonda, inalta si cu nurii "nu mici".

is this hi5? :)
looks like ..

that's it!
i'm out, va scot din blogroll

another cherry spunea...

nuuu, mai da-ne o sansa, nu ne scoate:)

Doamne, ce stresanta e amenintarea asta! mai rea ca una cu bomba...

noroc ca esti liarliar si nu te credem, ca altminteri...:))

miniona cu nurii mari

Anonim spunea...

De fapt, cunoastem tipologia... Cum? nu esti urata si cu dintzii strambi? nu ai un picior de lemn si un ochi de sticla?
ah.. femeile astea, de-o superficialitate ceva de groaza domle'

Anonim spunea...

nasol cu dusul, dar asta nu inseamna ca trebuie sa subapreciezi sanii mici

another cherry spunea...

nu-i subapreciez deloc.
dar in rest, admir persoane purtatoare, cateodata as vrea sa arat ca ele si sunt convinsa ca e bine si asa.
doar ca pt mine n-ar fi mers deloc.

Anonim spunea...

Doamne mai cireshelelor... v-a luat lumea seama, v-au gasit toti punctul slab: amenintarea cu scoaterea din blogroll... :)) O sa vina o vreme cand o sa fiti in listele atator oameni minunat de destepti si frumosi, incat amenintarile unor... tradatori speculanti de puncte slabe nu o sa mai conteze. :P

another cherry spunea...

pai doar nu m-ai luat in serios cu robotor cel tradator:))

Anonim spunea...

Din nefericire la mine chiar n-a fost gluma.
Am avut 3 "nane" cum se zicea la noi in moldova. adica o nana batrana, cu fiicele ei. care a si ursit. cu toc tacamul: cu oala cu micsunele si pene de randunica, cu busuioc, cu iasomie, ou, cu cerneala, cu banutzi, cu fire de par, cu sticluta de parfum si multe alte trebusoare pe care nu mi le amintesc din povesti.
Micsunele a fost ca sa Fie asta mica blonda, mica, sa cante frumos, da sa nu ajunga sa faca bani din asta. restu, nu mai stiu care, oricum, povestea e cu: sa cunoasca dragostea de oameni si sa nu se lipeasca de lucruri, nici ele de ea, sa poata face bani din vise (whatever that means), sa fie mereu vesela si sa treaca singura peste apa (again, nu stiu sa inot), sa aiba un suflet mai mare decat ea (orice e mai mare decat mine, ma rog.)

Asta cu "sa ai sanii" mici mi-am dorit o vreme s-o fi zis. Acu, ca m-am obisnuit si cu naturaletea blonda si cu cea pectorala, imi retrag gandurile trecute.
Mi-ar fi placut sa fi precizat: "sa -i fie mintea elefant si memoria din minte zgarie-nori" si "sa aiba intelegere cu obiectele taioase" da ma rog, n-a depins de mine...

another cherry spunea...

vai, mako, ce poveste draguta.
de fapt, e una din cele mai frumoase povesti de le-am auzit in ultima vreme.
si nu-ti bate capul cu obiectele taioase.
ce nu te omoara, te intareste.
te pup tare:)