marți, 16 septembrie 2008

am un bilet spre o destinatie romantica

bite_of_apple

ce se face cu un singur bilet spre o destinatie romantica?

pentru cei dintre voi care cititi des aici, ma dadeam de ceasul mortii ce cadou sa-i iau prietenului meu de ziua lui. pentru cei care citesc mai rar, problema era asta. ma dadeam de ceasul mortii ce cadou sa-i iau prietenului meu de ziua lui.

stiti cum se zice cu voce admirativa: daca nu risti, nu castigi. ce ne mai place la toti vorba asta. dar cum e cand risti, si pierzi?

adica acum.

desi relatia era la inceput de tot, am riscat sa cumpar 2 bilete de avion spre o destinatie romantica. napoli. pentru o perioada destul de indepartata. 4 luni din momentul cumpararii. vai, cum ai putut, o sa ziceti. ce gasca esti, o sa ziceti.

nu cred nici macar acum ca sunt gasca. ci o cireasa optimista. care crede in dragoste si altele asemenea. si o sa mai cumpere bilete. pana o sa-i iasa pe nas.

acum mi-au iesit putin, ce-i drept. intre noi fie vorba. uite, uite, cum imi iese acum un bilet romantic din nas.

asa. ma rog, in cazul asta particular, mi-am luat teapa. relatia s-a facut tandari sub ochii mei mici si uimiti si in final rai. eu am ramas cu un bilet. repet. spre napoli, o destinatie romantica.

sa-l arunc, mi-e mila. mi-e mila de intentia mea buna. mai mult decat de banii alocati acestui proiect.

sa il tin, mi-e sila. sila de nerealizarea intentiei mele bune. si de un nou esec cu mutra asa de seducatoare. oricum, cum ar fi sa ma duc sa vizitez singura oamenii pietrificati de la Pompei. cred ca m-ar apuca o depresie sora cu nebunia.

sa-l donez unei societati caritabile? ceva care lupta pentru drepturile cuiva, oricui? sa mearga un angajat care a fost mai harnic decat alti angajati? noooot.

singura optiune pare sa conving pe cineva sa vina cu mine. in acest proiect simpatic, dar absurd. doar ca am prea putin timp sa fac asta. sa gasesc tinta umana care imi convine. si sa o si conving ca o calatorie la napoli e exact ce-i trebuie.

ce absurd e sa fii norocosul castigator al unui asemenea bilet. dar ce nu ma omoara, ma intareste.

18 comentarii:

Anonim spunea...

vreau detalii multe :) cine stie, la ce dor de duca am... (id mess: anda_jane20)

another cherry spunea...

:). bine, imediat.

83SHU spunea...

Drumul spre Napoli e pavat cu intentii bune. O alta cireasa ar trebui sa stie ca nu e bine sa te imprietenesti cu visinele, ca te lasa cand ti-e lumea mai draga. Si in plus is niste acrituri... Dar un sambure de speranta tot exista in povestea asta pentru ca, sa fim seriosi, cine refuza o alta cireasa?:)

another cherry spunea...

Mi-a placut visina mult de tot. Si imi mai place.
Uite ca se mai gaseste, desi n-ai fi zis:). Dar o sa ma straduiesc.

83SHU spunea...

Poate faci un concurs si dai premiu locul vacant. Dar eu am zis deja ca visina e acra si cum tie ti-a placut si-ti place visina...Le doresc mult succes concurentilor:)

ruxa spunea...

ete na, de ce sa nu te duci de capul tau? esti o cireasa independenta or what?!
ce, te face pe tine compot o visina?

Anonim spunea...

eu as iesi la agatat pe magheru, si cum as vedea o tipa misto (in cazul tau un visin) as invita-o amabil la un test psihologic al carui premiu este o calatorie la napoli(am vazut eu faza asta intr-un film cu BB)

pe bune acum, cred ca cel mai bine e sa iti iei o ruda cu tine, sora, frate, cumnat sau cea mai buna prietena, oricum cineva apropiat sau daca nu ai atunci ia-ti un cal, ca sa poti calatori pe acolo in spinarea lui.

in nici un caz nu iti recomand un melc ca astia dupa ce merg incet se mai si benocleaza pe sub fuste si nu vad peisajele.

io sint de parere ca o spirala zdravana de integrare in absolut l-ar fi facut sa mearga la napoli si pe jos. parerea mea...

another cherry spunea...

@83shu: pai nu, chestia funny e ca nu am 2 bilete, dintre care unul liber. am doar un bilet. celalalt bilet este la visina. deci eu ar trebui sa gasesc pe cineva care sa-mi placa si care sa ma placa:) si care sa-si ia bilet. na, zi si tu.

@ilinca dima: ilinca, sunt o cireasa cutezatoare de fel, zau asa. dar sa te duci singur intr-un oras romantic unde trebuia sa te duci cu visina, care by the way da, trebuie sa recunsoc, m-a facut compot, nu e de ici de colo.

@codo: bine, o sa ma gandesc. pe cine ar fi facut o spirala sa mearga si pe jos?:P pe melc, pe un nou visin, pe un cal sau pe un cumnat?

Anonim spunea...

pe fostul visin :D

ruxa spunea...

pai da, cherry, dar daca faci asta, tu cu tine, e o reconfirmare a faptului ca, in fapt, tu esti ok cu tine oriunde. visine sau nu. si ia'ti si o cutie cu bomboane cu visine :)

io m'as duce singura, zau

83SHU spunea...

Asta un subiect bun pentru o comedie romantica.
"A romantic destination, one ticket, 4 months to go...But will she find the one who really deserves the trip, and is willing to pay? Another Cherry, Brad Pitt, Cameron Diaz in: Beautiful Italy. This winter...is hot!
Across Europe from January."
O Cireasa nu vrea?

83SHU spunea...

Aaa mi-am amintit ceva:) La gradinita, pe uniforma si pe dulap aveam doua cirese. Asta era emblema/semnul meu.

another cherry spunea...

:)
nimic in viata nu e intamplator. era semnul, destul de indraznet semnalizat, ca va veni o zi in care vei vorbi cu 2 dintre ele.
acum ce mai ai lipit pe dulapiorul de adult?:P

83SHU spunea...

Sigla bancii si data de 20 maaaaare

innuenda spunea...

Cireşico, uite ce idee am eu. Ai un fost prieten, pe cineva care te-a iubit mult şi pe care, totuşi, tu l-ai părăsit? Sau un amic despre care ştii că te iubeşte în tăcere, deşi tu te simţi confortabil cu el eternizat ca amic?

Ei bine, e timpul să faci o faptă bună!:-)

another cherry spunea...

Cine ma iubeste in tacere sa vina sa spuna tare, in fata clasei. Cred ca nu totusi, aici nu am. Poate dincolo, la cine m-a iubit mult:). Ihim.

Cora spunea...

Dar oare legatura intre tine si el e iremediabil rupta? De ce nu il intrebi daca vrea sa merga? Cred ca si el are aceeasi problema ca si tine, si asta a fi un mod de rezolvare pt amandoi:) Si cred ca daca nu ar fi vrut sa merga(cu tine) ti-ar fi inapoiat biletul...altfel...data viitoare alege o caisa :)

another cherry spunea...

aaaaa, nu cred ca are. m-am gandit profund la asta.
iar data viitoare vreau un pepene galben. macar miroase incredibil de misto. si are si o textura buna. de fruct cuminte.