luni, 25 ianuarie 2010

casa noua anul are

Doamnelor, domnilor, fructelor, legumelor, rudelor, fostiiubitilor, necunoscutilor, prietenilor, colegilor, copiilor, spamerilor, dusmanilor, bloggerilor, matusilor, adusilor din google din greseala!

In sfarsit s-a petrecut minunea. De acum inainte ma gasiti in casa mea noua, mai frumoasa, la www.sanuca.ro.

Totul s-a schimbat ca si aspect. E mai frumos, trebuie sa fiti de acord. Si totusi nimic nu s-a schimbat intre noi. Sunt aceeasi cireasa, cu aceeasi palarie.

Hai, pasiti in livada mea. Click.

5 comentarii:

Monica spunea...

felicitari, rosie cireasa!
spune+i lui Eugen sa faca o smecherie din aia care te duce automat din vechiul blog in celalaltul, pana se obicinuieste lumea.
sa schimb linkul din blogroll, deci? te+ai hotarat? ai sunat un prieten si au votat toţi spectatorii?

codo spunea...

pai atunci casa de piatra sau mai bine sa zic blog de piatra? oricum, sa fie intr-un ceas bun si sa vina multe succesuri. eu sint sigur ca o sa fie din ce in ce mai bine :)

vera spunea...

cherry - sa fie intr-un ceas bun!Dar, daca vreau sa recitesc posturi si comments din blogul vechi, cum fac? Nu se poate sa stergi sau sa inchizi, atitzia oameni si-au pus sufletul in blogul tau, ca ne-ai stors citeodata ca pe fructele pentru juice, pina la ultima picaturica de simtzire. Eu nu poci uita discutzia despre masturbare, sau cea unde am raspuns in versuri, de ma inbolnaviseshi definitiv zilele alea. Etc. Deci, te rog, tzine cont!
O vorba de duh de la mine, de invatzat pe de rost: Cind ai influentza, ai si obligatzii!

another cherry spunea...

@Monica: gata, suntem "on". mai sunt ceva reparatii de facut, dar le dreg pe parcus. deci sunt publica:)

@codo: si eu:P

@vera: sure, vera, cum as fi putut. toate posturile vechi si comentariile sunt preluate pe noul blog, absolut tot. deci gasesti acolo tot ce ai chef sa revezi. vezi? ai pile:)

vera spunea...

Cherry - pai, dupa atita loialitate (sa tot fie 1 an jumate), oi merita si io un mic nimic. Si altzii/ele ca mine, nu?
Nu am vazut unde pe blogul nou gasesc arhivele, da le-oi gasi io mai incolo.
Pa, pila mea.