marți, 9 decembrie 2008

sariti! vine ziua mondiala a orgasmului

Scooter_The_Ultimate_Aural_

scriam cu lacrimi inodate in barbie. cum am lasat sa treaca anul trecut ziua lui the big mother f.... O. fara ca macar sa stiu.

si in loc sa fac sex salbatic aducator de o, o, oh, oh, o, o. eu am muncit, am spalat vase, am fost la bila sa-mi cumpar lavete si oua. ca sa vezi. ma lamentam eu acolo. ca aoleu si vai de mine. ce lucruri minunate as fi facut. daca as fi fost in tema. stiti cum e. cainele care latra. vai mama lui.

anul asta stiu. ziua orgasmului este duminica, 21 decembrie. si momentul in care toata planeta e cu pupilele dilatate. si incearca vorbirea articulata. pica in romania la ora 8.04 dimineata. neplacuta ora, dar asta e. orgasmul de dar nu se cauta la dinti.

nu numai ca stiu. dar ma pregatesc de o luna-ncoace pentru acest eveniment. mi-am cumparat haine frumoase, in culori vii. am programare la cosmetica. mi-am luat parfumul ala care stiu ca face victime ca efectul axe. am copiat niste cd-uri potrivite. si sunt pusa si pe slabit putintel. cat sade bine unei cirese.

si acum astept. am ac de cojocul tuturor variantelor posibile. astfel incat sturlubaticul de Big O. n-o sa-mi mai scape mie de data asta. il vreau viu sau mort. il vreau si va fi al meu.

pentru ca vreau sa contribui si eu. cu manutele astea doua. si cu ce s-o mai putea. la energia buna emana de toti cetatenii de bine, in acelasi timp. spre insanatosirea planetei. si pace mondiala.

si vreau sa intelegeti. nu pentru mine fac asta. eu pot sa obtin orgasme oricand. dar vreau sa sustin proiectul asta conjugat. ca am inteles ca asa e ok. si cum nu sunt genul care sa inventez ceva tehnologie nano. ca sa ne fie la toti mai bine. macar atat sa dau. un orgasm.

mi-am muncit mintea infierbantata. si am ajuns la concluzia ca exista urmatoarele scenarii. si nici unul nu e perdant. primul lucru pe care o sa-l incerc e un orgasm normal.

adica cel obtinut cu un partener. si de preferinta impartasit. pentru asta trebuie sa conving un suflet nepereche dar totusi suflet. sa mi se alature in aceasta cruciada a placerii. si sa ma ajute cum o putea.

am un numar de telefon. la care pot sa sun un prieten. dar trebuie sa gasesc si o solutie de back-up. pentru ca in situatia asta nu ma joc. nu cu orgasmul global. nu pot sa ratez si anul asta.

si daca sufletul nepereche principal e bolnav sau e prost dispus. trebuie sa pot veni repede cu un alt suflet nepereche multumitor.

daca astea doua nu merg. ca na, cateodata mai ai ghinion. o sa sun la vecinii de jos. care par destul de prietenosi. si o sa-i rog sa ma primeasca la ei in pat. ca am sa le zic ceva.

cum o sa fie ora 8.04 dimineata. si ei sunt persoane cumsecade, mai in varsta. n-o sa banuie nimic si o sa-mi dea drumul in casa. ba chiar o sa-mi ofere si cafea. si atunci sa te tii. o sa fiu dezlantuita.

daca totusi sufletul nepereche 1 isi rupe piciorul. sau e bosumflat si nu-mi foloseste la mare lucru. iar sufletul nepereche 2 are un examen. sau e plecat cu curca la raze. si daca vecinii se prind de intentiile mele necurate. si nu-mi dau drumul in casa. pentru ca nu le pasa de sanatatea mentala a planetei.

atunci nu-mi ramane decat o varianta. sa-l obtin cum oi putea. de una singura. dar de data asta nu mai trece ziua. fara ca eu sa-mi aduc micul obol. la fericirea universala.

bine, am mai primit eu o propunere in weekend. sa facem un videoconference call. incepand de la 7.30 dimineata. e implicat un grup mare de prieteni din mai multe tari si orase.

dar mi se pare prea complicat logistic vorbind. si prea putin personalizat. se pierde energia, zic eu. deci nu ma tenteaza. eu vreau sa facem treaba. nu sa frecam buha. sau sa ne socializam.

inca ceva despre logistica. ca eu tot sper ca va bagati si voi la efortul global. si poate va ajuta munca de cercetare si planificare de pana acum. daca am suflet nepereche. ma scol eu prima. si ma muncesc la partea mea.

si pe coleg il mai las sa doarma putintel. si il scol cu 9 minute inainte, hai 11. ca sunt constienta ca ora nu e tocmai prielnica. si nu vreau sa stric viata nimanui. macar sa isi faca treaba.

si daca dupa 21 decembrie. o sa vi se intample in mod nejustificat. lucruri incredibil de bune. sa stiti ca nu e chiar asa, o coincidenta. e si pentru ca eu m-am straduit.

si am icnit. si m-am trezit mai devreme. si am dat telefoane. si am repetat. si am transpirat. si m-am luptat. si m-am impins. si m-am preocupat. ca sa va fac si voua viata mai frumoasa.

chiar, voi ce o sa faceti de ziua mondiala a orgasmului? la 8.04 dimineata?

later edit (adica informatie adaugata ulterior): pentru ca, pana la urma, sunt doar o cireas,, am calculat prost. am luat de bun ce scria in dreptul romaniei pe site. si m-am intepat.

DECI TREBUIE SA AVETI UN ORGASM. impreuna cu mine si totusi separat. DUMINICA LA ORA 2.04 PM. pentru mine e deja mai complicat. nu stiu pentru voi.

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Draga cireshika,
1. depanda daca ma voi fi trezit. Daca da, o sa ma straduiesc, pe linia atit de talentuos descris de Dvs., cu conexe intr-un post mult comentat de curind. Daca nu, cind ma scol, whatever time it is.
2. Da' a dracu sa fiu, daca dupa 21 decembrie nu mi se-ntimpla ce promiti, vin personal, sau prin interpusi=tertzi, si-ti sparg geamurile in noaptea de Craciun. Pina pe 28, n-o sa vina nimenea sa ti le schimbe. Si daca nici dupa asta, repet exercitiul pe 31 decembrie, pe la 1 la prinz. Idem cu reparatia, pina pe 3 ianuarie, cel putin.
3. Ma staduiesc pentru 16, dar nu crez. Si, cu riscul sa-ti zdruncin major Weltanschauungu si selfconfidansa, unu din motivele MAGIORE pentru care ma strofoc, este sa o vad pe mama ta. Adica, sa vad ce fel de tipa a facut/crescut/educat o chestie ca dta.
4. Da' pentru repetenti, nu se poate repeta prajiturica dupa sarbatori? Ca nu sint singura care nu poate, obviously.

ajnanina spunea...

m-am uitat pe site si eu am vazut ca la noi e 14.04
mi se pare o ora mai rezonabila... desi daca se incepe actiunea de la 8.04, pana la 14.04 se poate genera suficienta energie :)

LiaLia spunea...

Ca sa fiu sigura ca imi indeplinesc misiunea, pentru inflorirea cireshilor la primavara, am decis sa ma zbat pt Big O si la 8:04 si la 14:04. Si voi insista si mai pe seara. Daca nu iti gasesti cu cine ce si cum, te invit pe la gagicul meu pe-acasa, unde voi fi in ziua O. Sunt convinsa ca gagicului ii va place de tine :D Ideea de Campari O de marti ma face sa fiu si mai voluntara pentru duminica :))

Anonim spunea...

nu posa zic decat doamne ajuta! poate posa folosex asta drept pretext, muahahaha! desi la ora aia dorm in mahmureala.Si asa cam toti pe care ii stiu...but who knows, osa imprastii vestea in stanga si in dreapta, poa' apare ceva =))

another cherry spunea...

@vera:
1. pune-ti si tu ceasul odata, ca n-o sa mori. pentru asa subiect, merita efortul.
2. daca mi-e frig, automat te caut si te gasesc si stau la tine pana mi le repara. sau la vecinii de jos, ca sa ne imprietenit si mai tare. macar pentru la anu':)
3. mama de cireasa merita 100%, nu-mi strici nimic. de fapt imi urci self esteemul la cer. sunt asa pentru ca ea e mortala:)
4. ba da, o sa ma stradui sa mai fac. dar asta nu inseamna ca sa nu te stradui acum, la prima:)

@ajnanina: cum adica la 14.04 ca si eu m-am uitat si e dimineata la 8.04. stai sa ma mai uit odata. desi credeam ca m-am uitat bine.

@LiaLia: hahaha, bine de stiut Lia ca am unde sa ma refugiez pentru asa scop nobil. planeta iti va fi recunoscatoare. si poate si gagicul:P

@tuvia: eu zic ca daca raspandim vestea, o sa iasa ceva de undeva. nu pot sa cred ca nu ne iese, chiar mahmure fiind. ca si eu o sa-ti tin isonul:)

tudor CeMerita.ro spunea...

Mai fetelor, incepe la ora 12:04 GMT si tine 2 ore. Aia inseamna ca in Romania va fi intre 14:04-16:04. Totusi, nu e asa de dimineata :D

another cherry spunea...

tudor, ai dreptate. si sincer nici nu mai stiu cum sa procedez. vecinii pica din discutie, ca nu mai sunt buimaciti, ca nu mai e dimineata.
iar sufletele nepereche o sa se raspandeasca care incotro la ora aia. bleah.
ramane ultima varianta. stiam eu:-(

Anonim spunea...

oi fi si eu vecinul[de jos] al cuiva...

another cherry spunea...

@about2run: sigur esti, fereste-te cu grija. altfel s-ar putea sa o patesti. lumea de azi mai are scrupule.

Anonim spunea...

ce sa patesc? daca-i musai, cu placere :))

problema e ca la mine intra doar femeile care stau la masa....

val mănescu spunea...

Si eu, ce ma fac? Sunt cam obsolet, daca te iei dupa virsta, dar, pe crucea mea, n-am avut nicio reclamatie in toata activitatea!
Asta-mi da curaj sa ma-nscriu, ca doar, ca sa ai macar o sansa, tre sa participi! Trece-ma pe listă, te rog.:)

another cherry spunea...

@about2run: hmmm, nici nu prea inteleg asta. acum adica femeile care stau la masa? si chiar asa, ce e in neregula cu ele?
@varanus: tu incerci sa ai si tu unul, ce sa mai zic:). cum oi putea. asa te pun pe lista cu oameni care incearca sa abia, de global orgasm day, o bucurie:)

Anonim spunea...

s-ar spune ca le ingras, daca nu stau sa manance, pa!
well, incerc sa fac ceva mai light :)

another cherry spunea...

hahaha, ce mai ritual curios ai si tu. n-am mai auzit asa ceva, dar nu e de colo. deci tu cum o sa participi la ziua orgasmului? printr-o tocanita reusita sau sex?

Anonim spunea...

Da' de ce sa astept pana pe 21 ?!? :D

another cherry spunea...

pai ca sa fie un efort conjugat, si sa se simta energia in aer:). ca sa mutam muntii din loc, ca unde-s multi puterea creste:P

Anonim spunea...

ok, o sa ma pastrez pentru craciun, deci deschid sezonul de reduceri: in 21 accept si fara mancare, cu transfer apetit in alte directii. supermegadiscount, nu?

ok, mai ramane o chestie cu masa, ca am un junghi si ma aplec greu

another cherry spunea...

@about2run: bine, ce sa mai zic. cred ca o sa fie imbulzeala la usa ta:)

Anonim spunea...

nts, mi-am dat seama ca pe blogspot n-am vecine ;)

another cherry spunea...

@about2run: pai vorbim de vecine de eta sus-jos, ce-are sula cu biata prefectura:)