marți, 7 octombrie 2008

cireasa iluzionista

rabbit-hat

stati, ca nu stiu sa fac hocus pocus preparatus din ala clasic. as vrea eu. nooooot.

dar am marele avantaj sa imi las mintea sa zburde libera. si sa tzeasa iluzionisme. pe care eu, corp, le cred si le execut pana la ultima virgula.

cand nu sunt atenta, mintea ia repede o croseta. si da-i. si lupta. cand ma uit din nou. e gata puloverul. roz-bonbon. straluce de nou ce e.

fabrica iluzii frumoase de tot. cu tot ce trebuie in ele ca sa stea singure in picioare. daca ar fi sa fie realitate.

si daca s-ar infiinta un concurs de iluzii/iluzionisme. cireasa asta, eu, ar castiga locul 1 cu gratie. si fara contestatii de la alti participanti. care si-ar da seama ca sunt varza pe langa ea.

cireasa mai are si alta caracteristica. nu prea-i face mare stima. dar parca te mai uiti. toti avem defecte. e cireasa strut.

adica ce nu vede ea. cica nu exista. sau daca se teme de ceva. ca s-ar putea sa fie gresit. nu-si baga codita. si nu scormoneste in chestia aia. ca sa nu afle ca e cum s-a temut. haha.

cireasa spera sa treaca umbra. punandu-si palmele pe ochi. si asteptand cuminte. cat de rau poate sa fie? aaa, cireaso. stai linistita. rau de tot.

cireasa se uita cu ochi noi si buni la oamenii noi. cireasa incearca sa se uite cu ochi noi si buni si la oameni vechi.

mintea ei scoate din joben iepuri dolofani cat niste cai. cireasa e fericita. vezi ca se poate?

cireasa, nici sa vrea, nu poate altfel. asa vede ea lucrurile. prin sita proprie. care se vede treaba ca are ochiuri mari. scapa si elefanti prin ea. din joben elefantii pica direct prin sita in inima.

aoleu ce complicat. vi se intampla si voua vreodata?

cireasa tocmai a mai facut o magie. un elefant se legana pe o panza de paianjen. si pentru ca, nu se rupea. a mai venit un elefant. 2 elefanti...

tadaaaaa.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Elefantu' asta al doilea a adus si vreun televizor sa se uite impreuna cu primul elefant ? ;)

another cherry spunea...

ei bine nu:).
doar iepurii dolofani aduc televizoare.

Anonim spunea...

Ok, asteptam Pastele ! :))))))))

Anonim spunea...

in hocus-pocus ala clasic se scoate iepurele din joben
cand ajungi la alt nivel si poti sa scoti un joben din iepure si din joben un tv, atunci abia, another cherry, vei castiga titlul mentionat
abracadabra!

another cherry spunea...

hah, mai am de lucru mult, se pare. fug acasa sa repet:P

Anonim spunea...

pai daca ai elefanti si-s d-aia placizi asa, cu trompe lungi si prietenoase, mai da si la altii/altele :-))))))))))))

another cherry spunea...

:) cine a zis ca sunt placizi. si cine a zis ca au trompe lungi si prietenoase:)

innuenda spunea...

N-ai înţeles?! Păi are şi G. dreptul la iluziile ei/lui!:)))

Cireaşo, deci şi tu când simţi că te strici, stai frumos acasă şi aştepţi să-ţi treacă? Pff, credeam că numai mie mi-e frică să mă duc la doctor de frică să nu-mi confirme bănuielile de diagnostice îngrozitoare.

another cherry spunea...

Dada, stau in banca mea si nu-mi vine sa investighez. Nici boli. Nici probleme sentimentale. Nici nu umblu in telefoanele altora. Nu vanez nicio veste proasta. Oricare-ar fi ea.