marți, 14 octombrie 2008

cireasa si dovada de inteligenta

_BrainBunny

stiti cum patesc oamenii batrani. dar cu drag de volan. sunt obligati la un moment dat. cand considera statul. desi au condus toata viata. sa dea examen din nou. prin care sa dovedeasca ca mai sunt in stare. sa faca fata covrigului.

ce jenant. ziceam eu. pana sa patesc si eu la fel. e trist. dar nu mai putin adevarat. a venit vremea. stiu asta pentru ca zboara pasarile mai jos decat de obicei. si caii necheaza si sunt nervosi prin grajduri. si se nasc mai multi copii baieti decat fete.

nu vremea sa dau examen de sofer in fata unei comisii. la asta inca ma descurc onorabil. ci sa demonstrez din nou, cumva. cum m-oi pricepe mai bine. ca inca sunt inteligenta. si pot sa iau decizii in deplinatatea facultatilor mele mintale.

stiu ca multa lume care ma cunoaste crede ca sunt inteligenta. si chiar si eu credeam. ma si faleam cu asta. dar dupa ce am inceput de o vreme. sa fac lucruri traznite. simt cum se ridica un zid de presiune in jurul meu.

iar inteligenta mea se prescrie vazand cu ochii. si trebuie innoita. daca mai e cazul.

multimea intaratata. formata din prieteni, rubedenii si admiratori. cere satisfactie. sau sange. e aceeasi multime care era de acord cu tot ce faceam. iar acum ma preseaza sa ma explic. public. sa insir pe o ata. ca rufele la uscat in bataia vantului. ce mai am eu azi prin cap.

sau daca nu pot. sa dau naibii cheile de la viata mea. unei comisii. care se pricepe mai bine ca mine. o comisie corecta. in care e cel putin un negru. un batran. o femeie. un homosexual. un ungur. un rrom. si un pocait.

mama de cireasa mi-a atras de ceva vreme atentia. ca imi ia mult mai mult timp. sa raspund unor intrebari simple. si ca la orice solicitare. fac intai. aaaaa. aaaaa. ca sa-mi cumpar timp. si sa inteleg cine e persoana din fata mea. si ce vrea. si de ce.

pe langa asta. alegerile zurlii pe care le fac. lucrurile tulburator de nepotrivite pe care le doresc neaparat. oamenii curiosi pe care ii culcushesc prin viata mea. toate conduc spre acelasi fapt.

trebuie sa dovedesc ca inca sunt inteligenta. si ca sunt acum doar putin boema. in gandire. si-n fapta. sincera sa fiu. sunt emotionata. pentru ca nu stiu care va fi verdictul. prea le fac late.

dar asta a fost. deci sa nu va mirati. daca in curand. putin inainte de mos niculae. o sa va convoc la un eveniment exclusivist de mare amploare. cu mancare fina. si bautura pe alese. ca sa va imbunez.

unde eu. pe o scena. scaldata doar in lumina unui reflector. ca seinfeld, asa. o sa dau tot ce pot din mine. in speranta. ca o sa-mi spuneti. esti ok. nu-ti fa griji. o sa treaca. te lasam sa te ocupi de tine in continuare. nu e nevoie sa te luam sub tutela.

ia-ti o vacanta. mananca sanatos. fa sport. asculta muzica. du-te la spa. o sa fie bine.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Da, o sa fie bine! Te asigur eu, care stiu materia asta destul de bine, si nu-mi place sa spun aiureli si minciuni, tocmai tine, care scri asa de bine si esti atat de sensibila. Nu este vina ta ca se nimereste langa tine cate un neavenit/a sau un insensibil/a. Nu trebuie sa-ti revizuiesti atitudinea sau sentimentele in fuinctie de neaveniti. Este problema lor, nu a ta! Crede-ma! Nu vreau sa-ti vand gogosi! Asa este. Cine e de venit o sa vina, cine e de plecat o sa plece!

another cherry spunea...

Bine, deci sa inteleg ca nu trebuie sa dau proba de inteligemusai nta in fata unui public generos?

Anonim spunea...

nu, absolut! Dar ce-ar fi sa incerci sa aduci personajele care tw bantuie in fata unui public generos sa vedem de dau din ele? Ar fi foarte funny!

Anonim spunea...

ntz. la cata luciditate ai, proba asta e doar tu cu tine. nu cred ca exista fro instanta care sa decida: cireasa e inca inteligenta au ba. cred doar ca ai curba bioritmului undeva jos. si da, fa sport, asculta muzica, stai cu prietenii, du-te la film, fa dragoste. uf!

Anonim spunea...

Inteligenta esti, garantez eu ! ;)
Si prospetimea incepe sa-ti revina incet-incet ! :D

Kip in taci ! :P

ruxa spunea...

ah, parca o aud pe mama, "auzi, cand discutam si noi serios?", brrrr!
nush de ce se enerveaza cand ii spun, cinstit, ca nu se poate discuta serios cu mine :D
sunt un cetatean model, platesc impozitul si intretinerea, salut babele din bloc si mangai responsabil toate pisicile si toti cateii bagabonti care n'au ganduri ascunse. mai serios de'atata ce sa fac?

another cherry spunea...

@anonim: nu imi mai vine sa ma leg de altii cand vad ca eu nu sunt la cote maxime. imi vad parul din ochi, asta e problema. dupa ce imi revine inteligenta care m-a consacrat:P, ii aducem si pe ei in fata marii adunari nationale.

@g: da, trebuie sa fac ceva tot ce pot sa ma scot. si chiar fac. curba e sub pamant.

@obosit: uraaaaa! uite ce vesti bune. ma stradui aici in fiecare zi sa te si sa va impresionez.

@ilinca dima: cred ca trebuie sa ai planuri ferme de viitor. si un fir rosu conducator:)

ruxa spunea...

pai e asa: am planuri. sunt ferma (rar da' bine) si estimez io ca am si un viitor (ca timp care urmeaza sa mi se intample). si am si un fular rosu. e suficient? :)

Anonim spunea...

Daca ai fular e OK ! :D

another cherry spunea...

ilinca, si eu si obosit suntem de acord ca daca ai fular, totul se rezolva. o sa-mi pun si eu unul. ca sa ii adorm vigilenta mamei.

ruxa spunea...

whew! sunt safe!

innuenda spunea...

Oh, ce bine l-ai scris pe ăsta! Mi-a mers la suflet. Şi a fost sinceritate fără premeditare. Se vede că a venit direct de acolo, de la sâmburele de cireaşă!:)

another cherry spunea...

da, a venit. ca m-am ingrijorat. pare ca am innebunit.