miercuri, 2 decembrie 2009

topul intereselor unei cirese

cuvinte

O mai intreaba lumea neblogosferica pe cireasa care este tema scrierilor ei de pe blog.

Cireaso, tu despre ce scrii tu acolo? Pai, cam orice imi trece prin cap. Despre ce mi se intampla si ma impresioneaza. Chestii cu care vreau si eu mai departe sa impresionez pe altii.

Intotdeauna m-a incurcat intrebarea asta. Vino, domnule, si citeste. Si nu ma pune sa-mi explic viata in 2 fraze, cat ai tu rabdare acum sa inghiti. In plus, chiar nu stiam ce sa zic. Despre ce naiba scriu eu mai degraba?

Dar uite acum, dupa doi ani, chiar pot sa dau raspunsuri precise. Eu, cireasa, scriu despre urmatoarele cuvinte insirate ca un drum lung, mai jos. Stiu asta pentru ca m-am uitat in tagurile-etichete. Si acolo se vedere exact care sunt preocuparile mele cele mai aprige.

afectiune>>ajutor>>absurd>>apa>>arici (chiar nu inteleg cate si ce chestii am putut scrie eu despre animalutul asta, cu atata indarjire)>>aviatie.

asia>>austria>>barbati (38 de materiale)>>bani>>bicicleta>>brad pitt (4 materiale)>>bumbac >>bucurie>>bucovina>>cafea>>caini>>campari orange>>cel mai iubit dintre pamanteni>>chiloti>>china & chinezi (18 materiale).

copii (cine-ar fi crezut ca ma preocupa)>>dinti & dentist (14 materiale)>>duminica>>dragoste (23 posturi)>>ecologie>>fluturi-foame-&-foc>>frica (14 materiale)>>gheata>>gura.

inima (15 materiale)>>ingineri (care nu intamplator vin imediat dupa inima, stie alfabetul ce stie)>>istanbul>>iubire (10 materiale, si daca le adunam cu alea despre dragoste si inima, iese o cifra despre care nu sunt pregatita sa vorbesc).

lapte (9 insemnari)>>magie>>mancare (14) & mancarimi & mancarici (am pus in astea mult suflet)>>miere>>mos ene>>orgasm (oh!)>>par (10 posturi)>>pepene rosu>>pofta>>prieten imaginar (aici mai am niste chestii de zis).

rock>>roz>>sani+sapun+sarut, sex (36 de bucati plus cateva sfacuri, ne apropiam de 50 de insemnari)>>ski>>somn>>vacanta>>vama si vise.

Deci astea sunt subiectele despre care voi cititi aici cu regularitate. Mai sunt si cate etichete ce indica subiecte pe care nu imi amintesc cu niciun chip sa le fi abordat vreodata.

As vrea sa amintesc aici ca doresc sa nu ma judecati pentru posturile mele, scrise probabil in momente de restriste, despre: 14>>alopecie>>analiza financiara>>barna>>bezele (2 insemnari)>>bobite (?!?)>>creier de maimuta>>falanga macedoneana>>guta>>muci&mucegai>>prurit>>regateni>>yacht si inca cateva.

Nu stiu voi cum sunteti. Eu sunt insa uimita de asa rezultat. Bine ca tine platforma asta minte tot ce ma bantuie pe mine des. Ca altfel n-as fi putut niciodata sa raspund adevarul.

Despre ce scriu? Despre lapte, domnule. Despre asta scriu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Te provoc sa scrii despre ceva anume. Iti si dau indicii: intre toate amintirile tale (cele recente, din Asia + toate celelalte cate le ai la purtator si gandurile despre viitor - as vrea sa...si sa..si mai ales aia), care iti ocupa mintea intr-un circuit infernal de ganduri zilnice, fara a avea insa o reprezentare in lumea materiala imediata, eu te provoc sa scrii despre ACUM. ACUM, nu ca adevrb sau adjectiv, ci ca pauza muta intre doua ganduri - reprezentari despre prezent sau viitor. Ai spus ca sofezi. Atunci cand se face verde si faci stanga eu zic (si e valabil pentru noi toti) nu mai constientizezi apasarea pedalelor, cursa volanului, etc. Facutul la stanga din speta de mai sus e ACUM. E awarness (sper sa-i spun bine starea de constiinta).

Si fara sa vrei, ai scris majoritar (asa a iesit la numaratoare) despre aceste pauze, care, cred, te-au facut sa te simti ACUM. Ele poarta si nume: dragoste, barbati, sex. Fara sa vrei ai fost ACUM, atunci.

Fa-mi favoarea astea si ma revansez, in orice ar presupune revansa. Scrie despre ACUM. Poti? :)

Respecte. Cezar

another cherry spunea...

sa stii ca nu stiu daca pot sa scriu, nu ca sunt incapatanata si nu vreau sa accept feeedback din public. dar pur si simplu subiectul propus e prea filosofic pentru mine. cred.

Anonim spunea...

E teribil de bun laptele...

Numai bine.

another cherry spunea...

@Andrei S: daaa