miercuri, 30 decembrie 2009

cireasa si adulatia

adulare

Da, cireasa stie ca este fenomenala. Si crede cu tarie ca cei mai multi dintre oamenii care o cunosc trebuie sa i se prosterneze, de bucurie ca au intalnit-o.

Probabil ca cei putini, care nu o fac, au fost bolnavi cand erau mici. Sau sunt pur si simplu persoane insensibile, care strica procentul celor ce au apucat calea dreapta. Sa ii dam deoparte si sa discutam despre restul.

Dar cand cineva vine la mine si imi declara privindu-ma in ochi ca sunt exceptionala, nu prea stiu cum sa fac. Adica sinele meu interior se bucura, dragutul. Dar nu stiu ce sa scot pe gura ca sa fie ok.

Mie imi vine cumva sa-i zic bravo. Ce alegere exceptionala ai facut. Sa ma placi asa de tare, adica. Esti pe calea cea buna. Keep up the good work. O sa ma straduiesc sa nu-ti insel asteptarile.

Bineinteles ca nu vorbesc teoretic, asa. Mi s-a intamplat de curand. A venit si mi-a zis cred ca esti exceptionala. Esti incredibil de misto. Nici nu-ti inchipui cat te plac si cat de mult mi-as dori sa fiu ca tine. Esti asa de dulce.

Wow. Ce m-am mai bucurat. Ochii mei s-au topit si s-au facut de miere nezaharisita. Dar tare incurcata am fost. Ce sa-i spun eu sa faca? Sa zic ca nu m-am asteptat la asa ceva? Nu se face, ca ar fi o minciuna. Sa zic ca e normal si ca si eu simt la fel despre mine? E prea de tot.

Tot ce am putut sa fac a fost sa zambesc destul de tamp, necaracteristic mie. Si sa zic ca este o veste buna si ca ma bucur teribil.

Nu am mintit. Chiar asa era. Dar m-am simtit teribil de nelalocul meu. Sa mi se cante o oda intr-un loc neasteptat, de catre o persoana noua, nu e usor. De indurat. Te simti minunat de bizar.

Apoi am intrebat totusi ce am facut sa merit asa o adulatie. In fond era o persoana care nu ma cunoaste aproape deloc. Mi s-a raspuns ca se vede dintr-o ochire ce soi bun sunt. Si ca nu te poti insela. Super, am adaugat.

Mai ramanea doar sa o sarut cu limba. Ca sa pecetluim discutia intr-un mod placut. Si restul serii am plutit pe un norisor de culoare roz somon. Asa sunt de usor de multumit.

Doamne, ce bine e sa te laude cineva. Chiar daca tu stii ca nu prea are inca motive, ca nu te stie destul. Doamne, ce bine e sa te laude cineva.

Multumesc, stii tu cine.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Esti anormal daca nu te simti in al 9-lea cer cand esti laudat; mai ales noi, femeile...daca mi se face un compliment dimineata, cat de mic, ma simt grozav toata ziua, indiferent cum e; se vede treaba ca si meriti laudata, Cherry-baby, nu tre sa te miri, nu? daca ai o parere buna despre tine, e chiar mai mult decat un compliment; si... La multi ani! sys

No One spunea...

Un An Nou Fericit si plinde adulatie!

cu o plecaciune, John

another cherry spunea...

@sys: mi-a mers la inima dar parca tot nu e ok.

@John C: wow, asa sa fie:).

Unknown spunea...

hei, exista un program. pentru computer. care imediat dupa ce windowsul te saluta sec, cu hello!, intervine si spune cu mesaje succesive:
morning, ciresica!
dar oh, vai, ce bine arati azi, ciresica!
si mirosi senzational!
machiajul iti vine grozav!
vai, nu imi pot lua ochii de la tine!

si tot asa, pret de cateva zeci de replici. in engleza, sa nu sune asa lame ca in romana :) te poti antrena cu replicile. sau macar iti poti asugura o zi placebo-buna :)