sâmbătă, 13 septembrie 2008

cine e coenzima Q10

CherryPi

folosesc o anumita crema de ochi pentru ca are coenzima Q10. altele n-au. de-aia am ales-o pe asta. pentru ca nu pot fara formula cu pricina. s-a dovedit in timp.

pot fara multe. fara hrana calda. fara perne pufoase sub cap. fara afectiune, o vreme. dar fara coenzima Q10 nu.

dar cine e coenzima Q10?

nu stiu exact. dar e cineva care imi da incredere in mine. ma face evident sa ma simt mai curata. si mai uscata. pe orice vreme. coafura mea rezista.

si de ce ma iei asa de la sigur. ca cine e. ce, tu stii cine e lanolina? cine e biffidus essensis? adica stii exact?

da, una e clar ca locuieste prin parul femeilor care stiu ce vor. de preferinta femei puternice. iar alta si-a facut culcus intr-un iaurt. si ajuta oamenii sa mearga la toaleta. in sfarsit. pentru ca ei se chinuie de veacuri.

daca nu sunt posesoarea macar unui produs cu fibrociclamide, ma apuca panica. vreau la mama. caut infrigurata.

imi tremura mana ca la alcoolici pipaind dupa adenoxina. hi. I am another cherry and I need adenoxina. dar nu orice adenoxina, ci una brevetata. ca nu sunt nici eu de ieri de azi pe pamant. adenoxina mi-a macinat vointa. si m-a facut sa aleg parteneri ciudati in viata. hi, another cherry (chorus).

oricat de obosita sunt. simt imediat, nu ma duce nimeni de nas, cand cafeaua nu e asezonata cu xilitol sau sorbitol. niste personaje iluzorii. dar necesare.

cine e coenzima Q10?

cred ca e cineva ca agentul termic. care a ramas pentru mine multa vreme un mister. stiam ca agentul asta imi vrea binele. dar era o fata morgana.

uite. m-am dat iar cu crema aia. sfinte sisoe, ce frumoasa sunt. Q10, iti multumesc. bine ai venit in viata mea. ce mai face Q8? dar Q2?

6 comentarii:

83SHU spunea...

Folosesti coenzima Q10, inseamna ca esti mai frumoasa decat Ielena Udrea, care se da doar cu Q7.

another cherry spunea...

:). Da, sigur sunt. Ea poate e mai abila insa.

ruxa spunea...

ai uitat - si cum ai putut!? - de cimentul natural al parului

another cherry spunea...

aoleu. ce e ala? nu ma menaja. zi-mi direct.

ruxa spunea...

nush, zau. intreab'o pe claudia schiffer, parea sa fie foarte informata in legatura cu acest aspect.
aud chiar ca nu se mai exclama admirativ "beton!" ci, in loc, se zice "ciment" sau ceramide, ah, ca nici eu nu mai stiu sigur

another cherry spunea...

vai, inseamna ca nu sunt trendy deloc. sunt o cireasa expirata.
bad cherry. bad, baaaad cherry.