duminică, 7 decembrie 2008

femeile si scrisul

testing-microphone

unii dintre voi stiti ca am si eu un loc de munca.

cireasa, cireasa, dar trebuie sa mananca si gura mea ceva. am mai ciripit despre asta. am privilegiul sa scriu zi de zi. cam ce-mi trece mie prin cap. la site-ul hotcity. adica unde oras fierbinte unde ma plimb toata ziua.

e, aici am inceput noi un proiect care ne place tare mult. si anume sa sustinem blogurile bine scrise de femei. adica sa le aducem mai in fata. ca multe sunt asa de placute ochiului si mintii.

in proiectul asta. eu am luat 3 interviuri, cu bloggerite de frunte. pentru ca e duminica si suntem in carpe. daca aveti chef sa le cititi, sunt dupa cum urmeaza.

interviul
, cu ciupercutza. o bloggerita care a simtit tare mult. ca blogosfera feminina e de sustinut. uite ce a facut ea. apoi interviul copilei blonde de la siblondelecgandesc. si last, but not least, interviul cu bad pitzi de la pitizpoanca.

have fun. si nu va pierdeti cu firea. duminica e o zi grea. dar pentru toata lumea.

Niciun comentariu: