miercuri, 11 martie 2009

cirese ROsii la al BLOGurilor FESTin

vote-for-me copy

Mai sunt cateva ore de vot. Mmmmm. E emotionant. M-ati votat? Da, m-ati votat. Cum, nu m-ati votat? Ba da, m-ati votat. Stiu.

Voiam doar sa va spun ca abia astept sa cunosc pe unii dintre voi maine la Gala. Care veti fi fiind pe acolo. Intrupati in fiinta pamanteana dupa atatea contacte cibernetice istovitoare.

Eu nu o sa stiu cum arati voi. Dar voi o sa banuiti ca eu sunt. Pentru ca voi purta o palarie sau de fapt sa-i spunem pe numele ei oficial, o fandacsie neagra cu cirese rosii. Si bineinteles conversi in picioare.

Nu va sfiiti sa va indreptati spre mine. Si sa atingeti delicat ciresele mele (de pe cap), sunt din fetru moale, foarte placut la pipait. Si asa o sa stiu ca ati fost azi pe aici. Si ca ma stiti. Si ca va stiu.

Ne vedem maine. Cand ati face bine sa va asigurati de pe acum ca o sa castig.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu o sa ajung mai pe seara, dupa 9, sper sa mai fii pe-acolo. De la 7 ma duc draga, la teatru. :)
"Ultima ora" daca tii neaparat sa stii, la TNB.
Iti tin pumnii incepand din seara asta si maine pe toata durata piesei si cand o sa te pipai seara pe fandoseala, pardon, fandacsie, sa imi spui ca ai castigat la cel putin o categorie. Comprende? :)

another cherry spunea...

daaaaaa. suuuuuuunt. nu pot sa sufar teatrul, dar iti respect alegerea:)
iar fandoseala iti sta la dispozitie.