sâmbătă, 7 martie 2009

unchiu sicu si matusa ina

couple

Am trei matusi importante. Despre una am vorbit deja, cand m-am dus si v-am dus prin valea plangerii. Dar sa nu ne intristam zadarnic. Astazi putin despre matusa ina si al ei sot unchiu sicu.

Imi place matusa asta pentru ca e cea mai tare baba pe care o stiu. Si-a pastrat umorul si placerile, desi are 80 de ani. Se uita cu invidie la pantofii mei verzi cu toc.

Imi zice ca cel mai sic arat cu haina aia gri de blana. Si in timp ce zice asta, isi trece degetele de-a lungul ei, cu stelute de invidie in ochi. Matusa ina poarta tocuri si acum.

Bea cafeluta, fumeaza. Nu s-a omorat cu munca niciodata. A fost intotdeauna mai preocupata de cum sa traiesti bine in mic, asa. Are vecine cu care se tine si acum de barfeli si tot felul de lucruri. Ca babele, na.

Dar e o baba activa. Megababa. Daca s-ar face o competitie cu cea mai tare baba nejurizata pe 2009. Ea ar intra sigur in ultimele 20 de babe din finala. Sper sa apreciati analogia, chiar daca grosiera.

Si a avut matusa asta ina un super sot, unchiu sicu. Care acum s-a dus. Dar ea a reusit cumva sa nu devina amara in urma intamplarii asteia. Va spun, toate femeile ar vrea un sot ca unchiu Sicu.

Desi de sexe diferite, se intelegeau de minune. Asta e ceva greu de imaginat azi. Dar zau ca matusa ina si unchiu sicu erau 2 boabe-ntr-o pastaie. In care era cuibarita armonia casnica.

Cand venea acasa incantata cu o pereche de pantofi albi. Unchiu sicu zicea: dar de ce ti-ai luat doar albi? Rosii nu-ti placeau? E spuneti voi. S-a mai vazut asa ceva?

Seara sub perna matusa ina gasea mereu cate ceva. O surpriza mica de la unchiu sica. De unde avea unchiu sicu atata energie si chef pentru matusa ina? Nu stiu, dar este fascinant. O cireasa se uita cu codita ciulita la asa minune.

Cand il auzea ca vine de la serviciu. Matusa asta se ascundea cateodata prin casa. Si el stia ca ea nu se poate abtine si iese daca el fasaie o hartie. Pentru ca o sa vrea sa vada ce i-a adus bun. Si chiar ii aducea: bomboane, flori albe, o geanta cu manusi incluse in ea.

Probabil ca mancarea pe care i-o gatea cu destul de mult drag matusa ina ii inducea atata toleranta si bunavointa. Si grija si respectul pe care i-l purta. Matusa ina vorbeste si acum asa de frumos de el. Si se mira la mine cand ma intreaba dar tu...tu? Stiti voi ce intreaba.

Si eu ii pove ca stai asa, mai matusa ina. Ca pe strada nu umbla numai unchi sicu cu covrigi in coada. Pare ca intelege ca ceva e diferit. Si ca e mai greu acum de gasit pe cineva cu care sa te joci asa de simplu. Cineva care sa-ti fasaie o hartie.

Cam atat despre subiectul asta. Am vrut sa vorbesc despre unchiu sicu si matusa ina. Pentru ca mi se par un model de urmat. Cel mai tare mos si cea mai tare baba. Luati si separat. Si impreuna. Nu e tare?

Aveti si voi rude din astea batrane si misto? A cherry, pe langa bunica ta de la Gherla. Cu ea am inteles cum sta treaba.

6 comentarii:

Anonim spunea...

eh... dacă aş găsi şi eu un sicu... :(

Anonim spunea...

Super tare. Eu am un bunic batran de tot. Are 94 de ani. Tre' sa scriu si eu despre el, ca bietul de el merita. :)

Da' matusa asta a ta e formidabila. Sincer nu cred ca in zilele noastre exista suflete care vor trai asa pana la adanci batraneti. Cred ca lumea s-a schimbat atat de mult ca nu o sa mai cunoasca imbatranitul impreuna dupa un trai de cateva zeci de ani impreuna. :(

another cherry spunea...

@InnOcente*: toate verm un unchiu sicu al nostru, lasa ca apare el. don't need to worry:). Intre timp e atata treaba de facut!

@tomata cu scufita: sper sa nu ai dreptate, desi si pe mine ma mai isptieste gandul asta neplacut cateodata, ca o usca sacaitoare. dar cred ca noi, oamenii care mai credem in asta, o sa ramanem pereche pereche, in ciuda contextului:). me optimist.

innuenda spunea...

Eu am o prietenă. De câțiva ani buni ea împlinește tot 84. Adevărul e că pare mult mai tânără. Dar tipa asta, care moare de plăcere când o întreb :ce faci gagico?, este un model. Toată ziua bate orașul, prin vizite, pe la prieteni de toate vârstele. Nu se plânge, nu ia pastile, nu s-a acrit. Face lumânarea, dansează, bea bere și cafea, dar se abține de la ciocolată. E curtată și la vârsta asta de domni bine, văduvi, cu pensii babane (amănunt pe care nu uită niciodată să-l pomenească așa, în treacăt...:)

alex spunea...

:)) imi plac babele voastre, sunt superbe
si uite asa se mai risipeste frica de imbatranire, ca poti fi verde si la 80

ii spun eu lui stefi mereu, ca o sa-l tin de mana si o sa-l sarut pe strada pana la varste scandaloase, la care "asa ceva nu se mai face" :))

another cherry spunea...

@innuenda: extraordinar de pretioase sunt persoanele astea in marea de modele triste. imi vine sa ma duc sa le intreb ce au mancat, si de fapt o descriere amanuntita a lifestyle-ului lor, ca sa pot face la fel:). la multi ani pentru doamna de 84 de ani!

@alex: ar trebui sa facem un contract sa ne verificam reciproc din timp in timp, ca sxa fim convinse ca reusim sa ne tinem de planul asta:)