marți, 10 martie 2009

Fluture spera sa dea faliment

kitten-butterfly

Stiti melodia aia cu Fluturas, nu mai ai aripioare/Domnul conte ti le-a retezat?

O stiti, n-o stiti, cu Domnul Fluture despre care vorbim acum nu este asa. El are niste aripi cat casa si da din ele mereu. In feluri noi.

La o prima privire el pare un personaj mercantil. La o a doua si a treia, stati sa vedeti ce idee generoasa i-a venit dumnealui. Am vazut-o ieri in livada. Si mai departe sa lasam (stiti cliseul) textul dumisale sa vorbeasca.

Eu am pus Fluturele in blogroll inainte sa adreseze el asa petitie online. Linkuiti-l si voi, daca va place atitudinea si scopul nobil. Mie imi place destul de mult. De fapt tare ma dau in vant dupa asemenea actiuni de guerilla umanitara.

Sa ajutam un Fluture sa dea faliment. Ce poate fi mai placut. Ziceti si la altii. Si hai sa-i cheltuim cu responsabilitate banii din portofelul gras si generos. Fluture vrea ca primavara sa-l prinda slabit.

Pentru postul meu zilnic, cititi va rog un etaj mai jos.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Va multumesc foarte multa, Doamna Cireasa.

another cherry spunea...

Cu placere Fluture. Mereu cand ai idei bune.