duminică, 16 noiembrie 2008

cireasa planteaza copacei

franklin_trees_01

am aflat de la petreanu de pe blog duminica pe la 4. cand parea ca nu mai e nimic de facut in oras. ca se face o campanie de plantat copacei.

locul e undeva la marginea bucurestiului, langa padurea bartoneasa. mai mult verde si dragos bucurenci se ocupa de proiect. stiu doar ca se pun la bataie 50,000 de puieti si 12 hectare. si ca totul se intampla de pe 17 pe 22 noiembrie.

am incercat sa ma inscriu pentru sambata, dar erau deja prea multi voluntari. asa ca sper ca sefa mea dana ma va intelege. si din dragoste pentru mine si planeta ma lasa sa ma duc in timpul saptamanii sa plantez, ca la serviciu, copacei.

mi-am planificat sa merg miercuri, dis de dimineata. cu cizmele de cauciuc adanc trase peste ciorapii grosi si cu fular. plus manusi groase pe care o sa le scot din timp in timp. cat o sa mangai pe cap copaceii proaspat plantati de mine.

abia astept si o sa revin cu info de la locul faptei. o sa mai iau cu mine un sandvis, niste turta dulce cu nuci, in forma de inimioare si o sticla cu apa.

copaceilor, vin.

3 comentarii:

Anonim spunea...

deci un fel de buckett list obligatoriu pentru un barbat zice ca trebuie sa faci in viata asta 3 lucruri:
-sa plantezi un copac
-sa cresti un copil
-sa construiesti/ faci o casa

tu ai bifat prima varianta, raman doar doua...:)

another cherry spunea...

am si un apartament al meu, pe care l-am aranjat singura. se pune?:P

Anonim spunea...

ya, ya, se pune all right...:)