miercuri, 26 noiembrie 2008

daca ma sarut raman gravida?

Pregnant_2 copy

nu stiu altii cum sunt. si mai ales alte fete si femei.

dar eu cand eram mica, imediat dupa perioada cu saritul de elastic. si cand am descoperit ca exista baieti pe lume, generic vorbind. care sunt diferiti, fizic si psihic vorbind. si rapitor de tentanti, senzual vorbind.

am capatat imediat si dilema asta. care s-a raspandit ca un pojar nimicitor. dilema discutata cu alte colege de elastic si frunza. prin scari de bloc din cartierul muncii, vizavi de fabrica de paine. si apoi in avrig.

daca ma sarut, raman gravida?

cum nu puteam sa o intreb pe mama de cireasa. ne tot dadeam intre noi coate. dar si cu parerea. si eram foarte ingrijorate. atente maxim sa nu cumva sa ne sarutam. si oricum, nu cu limba. sau macar sa tinem ochii larg deschisi. sa putem preveni si protesta impotriva unei potentiale sarcini.

pentru ca nu cumva sa ajungem acasa cu burta la gura. inainte sa apucam sa ne dam treapta. ce sa mai. intelegeam si noi, chiar mici fiind, ca exista o vreme pentru toate. apoi ne-am luat riscul. si restul e de inteles.

dar uite ca a venit o vreme. cand imi vine. nu stiu altii cum sunt. si mai ales fete si femei. sa ma intreb.

daca ma sarut raman gravida?

pentru ca exista saruturi si saruturi. despre cele din prima categorie nu are rost sa vorbesc. stiu si singura ca nu raman gravida. dar despre cele din a doua, adica saruturile. nu mai sunt asa de sigura.

un sarut e cateodata atat de erotic. si poarta o incarcatura atat de istovitoare. incat de ce nu ar rezulta in urma lui. si niste pui vii.

un sarut reusit darama muntii si creste din nimic altii noi. te face sa zbori. ma face sa zbor. declanseaza ploaie de praf de stele. in ochii tai. in ochii mei. si schimba anotimpurile intre ele. si atunci cum sa nu-mi pun intrebarea?

fara sa sarut nu pot sta. dar trebuie sa tin cont si de toate astea. sa-mi asum ca daca ma incumet. la unul din saruturile cosmice, transcendentale si intergalactice. s-ar putea sa nasc in plina criza.

sa sarut. sa nu sarut. o sa stie toata lumea. daca asa cum ma gandesc eu acum. dupa iarna asta o sa urmeze 3 veri sudate una dupa alta. si in loc de parcul herastrau va fi o padure deasa pe un deal inalt. si o pastravarie montata pe un rau repede de munte.

dar daca ma privesc ochi in ochi, de aproape. si asta poate duce in acelasi loc? cine sa mai stie, in balamucul asta. om trai si om vedea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si io sunt pupacios ! Adica ... sarutacios !
Kiss ruuuuuuuulzzzzzz ! :P

another cherry spunea...

kiss rulz the world, nu numai vietile noastre, cred eu. M-oi insela?

Anonim spunea...

'ai di capu' mieu Cireaso! Cum sa te inseli??
Tu iti dai seama ca daca ma pupa un anume brazilian, io las balta toate soaftele si trainingurile si fug la Rio??? :D

another cherry spunea...

ciupercutzo, o sa imi pun toate relatiile la bataie ca sa-l fac sa te pupe. u never know:). si cred, de fapt sunt convinsa, ca daca te pupa, ramai insarcinata:)