luni, 4 mai 2009

cireasa buci de fier

buci
Am lipsit luni dar motivat. M-a inghitit Istanbulul cu pofta. Si ce mi-a mai placut si mie. Dar va zic maine despre asta. Stati sa vedeti intre timp.

Cireasa buci de fier, cireasa buci de fier. Asa m-au strigat un stol de copii zburdalnici, mai ieri. Rotindu-se in jurul meu iute intr-o hora infiripata ad hoc.

Sa stiti ca n-am fost surprinsa. Observasem si eu ceva-ceva. In ultima vreme, cum pun o rochie. Cum ea sta poaaaaingggg pe dansele, cu 73% mai multa fermitate. Cade bine adicatelea pe cele doua rotunde edificii ciresesti.

In plus, primisem si un referat scris de la asociatia de locatari. In care eram rugata respectuos de catre toti vecinii. Se semnasera in clar, vezi bine. Chiar si doamna doctor, care nu ma are la suflet. Si vrea sa-mi cumpere casa cu orice pret.

Eram rugata sa tin o prelegere despre cum am facut acest lucru posibil. Noile mele buci adica. M-am flatat pe data. Cu atatea femei frumoase in oras. Nu e putin lucru sa mi se ceara mie asta. O cireasa pitica ce mananca tocanita si tort si bea bere.

Mi-au sugerat ca pe agenda sa includ musai topicurile. De la buci de sarlota la buci de fier in numai 22 de pasi simpli. Apoi buci de fier-scurt istoric. Si ultimul dar nu cel de pe urma. Buci de fier-incotro & buci de fier-tendinte.

M-au asigurat ca o sa am si flipchart si retroproiector. Stiau ca am lucrat prin corporatii. Si ca am si eu niste pretentii minime. Cand e vorba sa prezidez sedinte.

M-au instiintat ca seminarul se va tine la vecinul imbufnat, cu nevasta grasa. Care sade la ultimul etaj. El a cumparat si apartamentul de vizavi si a spart peretii intre ele. Acum un fel de sala de dans intr-un bloc. Nevasta insa, tot impanata...

Ma rog. Cum in josul demersului era mentionat ca o sa avem si catering stil fusion. Si o companie de masini vine sa faca drive-test in fata blocului, pentru participantii la sedinta. Si avem si o bere oficiala. Am zis da, fara rezerve. Vad eu ce le zic.

Dar sa va spun de ce are cireasa brusc buci de fier. Ea a reinnoit aboamentul la sala de fitze la care evolueaza. Iar antrenamentele de aici sunt atat de drastice. Standardele asa de atent setate. Presiunea e asa de mare.

Si profesorii supun cireasa la asa tratament nemilos. Incat pe langa ca-i mai da la rastimpuri sangele pe nas. (Lucru la care ei nu se induioseaza defel). Sunt sanse sa fie si posesoarea celui mai pietros fund de cireasa pietroasa din nordul capitalei.

Gata, eu am spus ce pofteam. V-am varsat informatia. Sa nu ziceti ca nu v-am zis. Sunt cireasa buci de fier. And there's nothing I can do about it.

8 comentarii:

thea spunea...

Ma repet acuma, ti-am mai spus asta si mai demult, te invidiez dragastos :). Si la cat mai multe fuste, rochii care sa cada demential pe bile :)

Anonim spunea...

Pai... mi-ai dat o idee, tot am eu fundu' mare, ma duc la salaaa! Poate am parte de reactii neasteptate ca atunci cand, temporar, m-am facut blonda, a fost grozav! Ma rog, bucile se vad mai putin ca oranul-blond al pletelor mele zburlite da' incerc! Ca m-au salutat tatzi, de la muncitorii de pe strada, soferii de autobuz si portarul, hehei, ce vremuri!))))))
Si cea mai tare faza a fost ca am primit pe de-a moaca un ghiveci de floricele (cam fanate da' ce mai conta!) de la un vanzator de la Bricorama! Am zis hait, ma fac bruneta la loc, altfel divorteaza barbatu' (ca tot nu-i plac lui blondele, zicea).
Pupicei,
Fluturici Floricel

TiBi spunea...

m-ai lasat fara cuvinte ;)

Tomata cu scufita spunea...

Ioi, stai sa vezi ca de ieri merg la masaj anticelulitic. Trazni-m-ar da' ce tare doare. :((( Diseara ma duc la electrostimulare si ma intreb cu groaza daca la noapte voi putea dormi. Avand in vedere ca nu stiu exact la ce sa ma astept, nu-s tocmai speriata de moarte. Da' daca azi nu incep sa plang, cu siguranta la a doua sedinta de masaj plec de-acolo in hohote. :(

another cherry spunea...

@thea: ei na:P. daca vrei sa ai buci de fier, tot ce ai de facut este sa mergi la sala. so go, planet!

@Floricel: ai un barbat caruia nu-i plac blondele? OMG:)). Pai hai, zbarrrrr la sala.

@TiBi: intr-un mod bun sau rau?:P

@Tomata cu scufita: sportul face buci de fier. cu metoda asta a ta, nu prea stiu. dar pls da-mi de stire.

LiaLia spunea...

Cherry, eu le-am încercat pe toate. Bun şi masajul, dar doare mult mai rău decât febra de la sală. Eu sunt cu sala acum, asud sânge, am numai melodii disco în cap, e greu al naibii, da' vorba ta, boing! boing! uite-aşa se ciocnesc bucile de fer între ele! :D Să înţeleg că tu acu chiar poţi spune că eşti numai ţâţe şi cur şi toate beton? Wow! Sporuri!

Fuck You, Tovarasi ! spunea...

Tac io demult si nu mai comentez, dar la postul asta nu mai rezist ! Daca pui si poze cre ca imi mut televizorul la tine in sufragerie ! ;)

Musca cu reactie spunea...

Important ca ai cu ce..si ca esti remarcata pe strada ;)


Cel mai nou blog din Romania http://geniasi.selfip.com/