joi, 30 aprilie 2009

scrisoare deschisa catre zana maseluta

tooth-fairy

Draga zana maseluta,

Eu inteleg ca atunci cand eram cireasa mica-pitica, aveai un rost clar.

Eu iti daruiam cate un dintisor de lapte, vai de mama lui. Mai tii minte cum aratau? Hi-hi. Si tu il luai si naiba stie ce faceai cu el. Nu ma bag. Job description-ul tau.

Cert e ca il vindeai pe bani buni. Altfel nu imi explic cum de iti permiteai sa-mi dai si mie inapoi o cota parte. Am facut afaceri bune impreuna.

Apoi, ai disparut ca un fum. Tu sigur invarti in continuare chestii prin gurile oamenilor. Stiu eu. Cireasa nu e fraiera.

Dovada ca si eu iti mai dau din cand in cand dinti. Sau parti din dinti de-ai mei. Doar ca nu imi mai intra in cont nimic pe chestia asta. Si nu mi se pare ok.

Deci acum, spune si tu. Relatia noastra s-a transformat din ceva win-win in ceva win-lose. Unde eu lose. Zana maseluta, ti-am zis ca eu urasc sa pierd? Imi clantane dintii de nervi.

Asa cum vad eu, o cireasa, lucrurile acum. Ai doua posibilitati. Si sa nu zici ca nu poti. Sigur ca ai sange sa faci asta. Ca de-aia esti ditamai zana.

Ori pui mataluta mana si-mi lasi dintii in pace. Ca iti dai seama, miza e acum mult mai serioasa. Nu e ca atunci cand eram mica si credeam orbeste in tine. Tu iei dinti care nu se mai intorc niciodata la mine.

Ori, si sunt deschisa si la asta. Imi iei particele din dinti. Si atunci marci banul, zano. Da frate. Iei dintele, pui colea deoparte, in plic. Bani pentru tratamentele luxuriante ale ciresei cu dentitie firava.

N-o sa zic la nimeni de aranjamentul nostru, iti dai seama. Eu am lucrat prin corporatii si am invatat acolo o gramada de chestii. Printre care legea precedentului.

Stiu ca daca se afla ca noi doua suntem pe combinatia asta. O sa tabare toti stirbii si frustratii pe tine. Sa-ti ceara bani, dinti, masini, ceasuri, electrocasnice, femei, vacante all inclusive. Si mai stiu eu ce.

Deci nu te dau in fapt. Ramane intre noi.

Dar zano, nu te fofila. Vino cu o solutie viabila la cireasa. Ca daca nu, odata ma infoi si ma zburlesc la tine. De-ti sar dintii de frica.

A ta vesnica si credincioasa,

Cireasa.

7 comentarii:

codo spunea...

zana maseluta se ocupa de operatii estetice de asta este ea asa de ocupata :) asa cred eu...

thea spunea...

Citind postul tau mi-am adus aminte de o intamplare de acum vreo doi ani: eram in trafic, in Bucuresti, aproape de City Mall; o imbulzeala de zile mari (erau lucrari acolo), eu pe banda mea rabdatoare, in stanga mea, pe sina de tramvai, ma inghesuia un microbuz. Cum sunt de acord ca daca te-ai bagat pe sina de tramvai ti-ai asumat toate riscurile (mai ales eventual politist in intersectie) n-am vrut sub nici o forma sa-l las pe sofer sa-mi treaca in fata (eu statusem mai bine de juma de ora cuminte la coada).Vazandu-mi atitudinea, soferul a inceput sa ma claxoneze nervos. Mi-am intors fata catre el fara sa zic nimic, el evident enervandu-se. Si ca sa se racoreasca, a lasat geamul in jos, s-a intins bine catre geam ca sa nu-mi scape nici un cuvant de-l lui si a inceput sa injure; cu o asa sete incepuse ca din cauza presiunii literei P prezente in dizertatia lui, i-a sarit partea de sus a dintilor - proteza dentara adica - pe geam si a aterizat pe asfalt. Nu mai stiu ce s-a intamplat, pe mine m-a busit rasul si a trebuit sa plec de pe loc. El a coborat sa-si recupereze dantura de pe asfalt... :)

Anonim spunea...

pai ce sa zic..zana mea n-a fost zana nicodata..e de-a dreptul o vrajitoare!una din aia rea si urata!

dragos spunea...

nice

vezi poate iti recomanda un cabinet stomatologic mai de zane cu mana usoara si fara freza aia ucigasa :))

LZ spunea...

Biata zana! Biata maseluta! Cu cireasa, nu te pui!

Safta Nebuna spunea...

De fapt, pe vremea nuastra nu ecsista zana Maselutza, eu a-m auzit de iea prima data in Dalas, shi i-n Romania nu erea. Asha ca nu cred ca tzie i-tzi dadea ceva pe dintzi.

Hahaha, pa-i la citi dinti mai aren gura tzigancile de la mine de pe Veseliei (shi romincele, de alfel), zana maseluta a dat falement da mult!

another cherry spunea...

@codo: pai sa delege o asistenta, ceva, sa se ocupe si de mine. altfel o sparg:P.

@thea: ce tareeeee. dupa fapta si rasplata. sunt megabucuroasa ca i s-a intamplat asa ceva. in cazul ala zana maseluta a lucrat impotriva lui:)).

@dansulploii: adica ia dintotdeauna dintisorii tai si nu aduce nimic in schimb? la mine doar in ultima vreme...

@dragos: de cate ori ajung la dentist transpir ca un calut de curse cand vad scaunul si mi-e tare rusine.

@LZ: biata zana, asa e. ca daca imi pica in mana, o fac arsice.

@Safta Nebuna: ba daaa, am primit. zau asa.