miercuri, 5 august 2009

cireasa si barbatii asiatici

55451565

Daca e sa ma iau dupa privirile hulpave, as zice ca asiaticii au placut-o pe cireasa.

Privirile oblice pe care barbatii asiatici le-au aruncat zonei mele toraco-abdominale au persistat timp de 23 de zile. Cu o medie de 16 ore/zi si o usoara crestere in weekend. Am apreciat insa bunul lor simt si disciplina de fier si stapanirea de sine.

Doar unul din cateva milioane de barbati care s-au bucurat de asa priveliste opulenta a ciupit-o pe cireasa de bucile de fier. Acest fapt reprobabil s-a petrecut in Guangzhou, capitala regiunii numita Canton.

Ca sa tragem o linie, cred ca da. Asiaticilor le plac sanii mari. Ce nu prea inteleg este de ce se uitau si femeile asiatice cu atata fervoare, tot la sanii de cireasa. Dar na, diferente culturale.

Cat despre cireasa, ea nu a facut prea mari nazuri. Avand oarece propensiune catre sexul tare si foarte tare in general, a gasit si aici la ce sa se uite. Si poate spune cu mana pe inima chircita de emotie ca barbatii astia sunt tare frumusei.

Ca sa ma intelegeti mai bine, mi se pare ca arata ca niste aladini. Care pare ca au mereu cu ei lampa fermecata. Pe care, fireste, daca o freaca, iti/imi pot indeplini orice dorinta.

Recunosc, tinand codita pleostita-ntre picioare, ca parerea asta e pura speculatie. N-am rugat pe nici un asiatic sa-si frece de fata cu mine lampa aflata in dotare. Cum n-am beneficiat de niciun demo, nu pot sa vin aici cu o parere competenta.

Dar recunosc ca asa mi s-a parut. Si cum Asia are atat de multe lampi, poate cele mai multe lampi din lume pe metru patrat, am fost mai mereu putin ametita. Ca un fluture neputincios in toiul noptii. Care se simte iremediabil atras de lampa lui universala.

Dar sa revin cu date concrete, ca m-a furat putin ideea de lampa. O mare parte din barbatii asiatici au freze funky, taiate cu ciobul, si vestminte cool. In ciuda cantitatii mari de orez ingerate, ei sunt mai mereu slabuti.

Cireasa n-a putut sa nu se gandeasca la urmatorul scenariu. Ca in conditiile in care se arunca peste vreunul din greseala, ii farama oscioarele. Si este pasibila astfel de puscarie. Desi ea a cazut cu cele mai pasnice intentii, ca un sol de pace.

Barbatii asiatici care se intampla sa fie stransi in snopuri rad si isi dau ghionti cand trece o cireasa. Cam ca muncitorii de la noi. Dar fara fluieratul ala care te urmeaza dupa ce le-ai frant inima si suscitat lampa. Of, iar lampa, bat-o vina.

Desi adusi pe lume asa de bruneti incat au parul aproape albastru, o buna parte dintre ei merg la coafor. Isi coloreaza parul roscat, ca sa se faca astfel si mai frumusei.

Ce sa zic. Mie imi plac oricum. Sincer nu cred ca trebuie sa depuna atata efort si sa petreaca ore lungi cocotati pe scaunul stilistului. Dar ce vrei. Fiecare cum il taie capul.

Deci da. V-am spus ca barbatii asiatici sunt tare draguti? Acum ramane de vazut, si asta e treaba altora, nu a mea. Ca eu deja am investigat destul si am trasat o analiza antropologica aproape exhaustiva.

Deci e treaba altora, zic eu, sa descopere daca e adevarat mitul cu Durex. Care zice ca are doua dimensiuni de prezervative: pentru asiatici si restul lumii*. *Steluta explicativa: unde asiaticii beneficiaza si sunt utilizatorii celor mai minione dintre ele.

Stie cineva? Nu ca m-ar interesa asa, pentru mine. Dar ca fapt divers.

11 comentarii:

Monica spunea...

stim.durex are dreptate.dar uita ca mai exista si tehnica pe lumea asta si cand ceea ce pare inauntru e afara si invers intra in joc, ce spune durex nu are chiar asa multa valoare. am incheiat citatul din prietena personala.ca doar nu era sa fiu eu asta.
ma tot framant si nu imi amintesc ce inaltime ai, ca la cei 1.68 ai mei doar echipa de baschet a chinei mi-ar trage cu ochiul.

ajnanina spunea...

data viitoare, cireasa, pana atunci exerseaza-ti strategiile cu chinezii de la noi... :))

iar mitul e adevarat. am o prietena care a avut un iubit japonez...

Pozek spunea...

Bine ai revenit cireasa,
comparatia cu lampa mi se pare dementiala, cat despre intrebarea de final dau un citat dintr-un cunoscut:
"Nu ca ma intereseaza , dar stii ce mult conteaza!"
sau mai bine :
"Oi fi eu paranoic dar si voi ma persecutati"

another cherry spunea...

@Monica: nunu monica, nu ma lasa asa. cum adica "cand ceea ce pare inauntru e afara si invers intra in joc" mi-au facut mintile funda. pls explain. iar eu, eu sunt din rasa de pigmei, am 1.56 cm. prin urmare, asiaticii sunt tare buni, chiar si cei de gradinita:P.

@ajnanina: ah, deci o au mica. uf, ce napasta. chinezii de la noi? am exersat dandu-le de mancare, nu se punea problema de lampa:)

@pozek: hihihihi si hihihihi. Aleg citatul nr. 1.

Carlitos spunea...

N-as sti ce sa-ti raspund la intrebarea din final, dar iti propun sa iei in considerare si legea compensatiei: ai vazut ce grai incalcit au si ce marunt si rapid dau din din limba... :)))

Diana spunea...

Sana, mi-as dori sa-ti fi placut mult Asia, cu tot cu pestritenia ei.
Iti spun ca in toate peregrinarile mele acolo, eu n-am ramas cu vreo imagine de barbat asiatic lipita de retina. Sunt placuti in trecerea admirativa pe langa tine, dar trecere ramane.
As fi luat cu mine insa un copil sau poate chiar doi:)). Imi amintesc ca eram la zoo si m-am abtinut cu greu sa nu iau in brate un bebelus cu ochi migdala si sa fug cu el.
Poate ne povestesti si mai multe, in viu grai...

innuenda spunea...

Subscriu la treaba cu frumuşeii cu ochi oblici. Exact aşa sunt, cum i-ai descris, cireaşo, ieşiţi ca de la stilist.

Cât despre partea anatomo-fiziologică, au compensat, vezi bine, cu kama sutra aia. (Şi fetele cu dichis ştiu că e mai importantă calitatea decât cantitatea:P)

zenobu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
another cherry spunea...

@Carlitos: dau din limba, zici. uite ca nu m-am gandit la asta, eu am ramas fascinata de piele si par si ochi si oase mici si buze pline, cateodata chiar foarte pline, care dezvelesc dinti albi cand rad. valeu, maiculita:)

@Diana: lasa ca reusim noi cafeaua aia si vorbim. mie mi-au placut mult barbatii, nici nu stiam unde sa ma uit mai intai. si bebelusii la fel de mult, trebuie sa recunosc. iar solutia e simpla: de vrei bebelus cu ochi migdala, trebuie sa vorbesti mai intai cu barbatul cu ochi la fel:).

@innuenda: da, sunt ca jucariile pentru oameni mari barbatii astia:). si da, se pare ca stiu ei sa faca chestii mii:D.

@zenobu: e drept ca imi place sa sperii lumea si chiar o fac adesea. dar nu cu capul mare, ci cu tot ce zace in capul mic. ce bine ca esti ok acum. pfui.

zenobu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
LiaLia spunea...

Draga mea, eu nu ştiu cum e cu băieţii chinezi, nici dacă e de subţire cât de lungă şi de scurtă ct de groasă, dar există un avantaj clar faţă de ce se întâmplă prin Europa: fată, la cât sunt de mulţi, ai nenumărate variante din care alege!!! Oricum, e cam târziu să-ţi pui întrebări din astea sau te documentezi pentru următoarea vizită?