marți, 11 august 2009

drumul spre paradis in decat un pas simplu

masaj

M-am gandit bine. Drumul cel mai scurt spre paradis este masajul la picioare.

Sigur, nu capat paradisul asa cum ne este promis el in biblie. Aici nu-i vorba despre vreun loc cu verdeata. Ci mai degraba despre senzatia ca mi se umfla inima in piept ca nebuna, de da sa-l sparga.

Suntem in Thailanda anului 2009, ziua de la Dumnezeu 13 iulie. Vaz cum li se face unor blonzi masaj in timp ce stau intinsi intr-o vitrina. Si gasesc brusc si eu curajul sa ma intind in vazul lumii, culcata pe spate.

Intru si tremur ca varga in asteptarea a ceea ce pare ca urmeaza: niste momente kodak, de neuitat. Blonzii sunt extaziati, vad eu bine asta. Vreau si eu sa ma integrez in fericirea aia a lor de ambrozie, palpabila.

Arat cu insistenta spre vitrina si fac aaa, aaa. Ca adica aia vreau, acolo. Dar in loc sa fiu poftita in acvariu, sunt dusa undeva sus. Urc scarite si cotrobai prin maruntaiele unor coridoare.

Mi se da branci intr-o camaruta intunecoasa ca pantecul unei balene. Bietul Pinocchio. Abia acum te inteleg si sunt alaturi de tine, frate. Toate saltelele sunt pline cu fapturi. Maseuzii sunt mixti, de ambele sexe adica.

Ocolesc un tinerel cu o freza punk. Mijesc ochii si ma concentrez sa-l fac sa termine acum cu grasanul pe care il atinge. Si sa ma framante pe mine, cireasa. O fiinta mai degraba mica si care nu pune mari probleme.

Dar slabita fiind de la caldura si teama, nu-mi iese. Si vine un domn uratel care poate sa aiba orice varsta de la 26 la 53. Si membrele lui superioare se lipesc cu lotiuni potrivite de ale mele inferioare.

Intai am vrut sa raman demna. Cu ochii deschisi. Sa arat ca sunt vigilenta si nici nu-mi pasa ca am venit aici sa simt placere. Domnule draga, eu nu sunt asa de usor de multumit. Pot sa ma stapanesc.

Dupa 90 de secunde acest gand m-a parasit cu totul. Si m-am abandonat unul val uriesesc de multumire oferit de uratel. Am dezvoltat credinta adanc inradacinata ca este Brad Pitt cel care se ocupa de picioarele mele, contra unei sume modice.

Masajul thailandez la picioare e o oala cu placere. In care plonjezi cu capul inainte si nu-ti e frica sa nu te ineci. Uratelul negricios mi-a luat fiecare deget in parte si l-a descantat cu atingeri numai de el stiute.

Mi-am dat seama, ce penibil. Ca in scurta vreme mi s-a impiciorongat pe fata un ranjet pe care n-a mai fost chip sa-l desfac de acolo. Ce-o fi fost in capul meu cand am zis ca vreau doar jumatate de ora de placere?

Stiu ca eu si barbatul asta suntem sfasiati de diferente culturale. Stiu ca mama poate n-ar privi cu ochi buni uniunea. Dar chiar sa nu existe punte de legatura intre noi?

Am masina, am casa. Sunt harnica si o sa muncesc cat o trebui. El doar sa aiba grija sa ma relaxeze prin metode specifice in fiecare zi lasata de la Buddha. In schimb va primi un acoperis propice deasupra capului.

Si ceva banuti de mers la mall sa-si cumpere cate un telefon mobil nou la fiecare 6 luni si un playstation de o sa-si faca toate rudele invidioase. De mancare o sa ma ocup personal sa fie imposibil de mancat din cauza condimentelor. Ca sa stiu sigur ca e multumit.

Ei si tocmai ma pregateam serios sa-i propun sa-si lase familia si prietenii si sa ma urmeze in Romania, ca n-o sa-i para tocmai rau. Cand, ce sa vezi. A venit tura urmatoar. O femeie care sigur nu i-ar fi oferit cate as fi avut eu de gand.

Si el si-a luat mainile marunte dar vrajite de pe picioarele mele. Si am auzit un zgomot imposibil, ca atunci sare discul. Gata cu magia. Am lasat orgoliul deoparte si am tipat cat m-au tinut bojocii ca nu pot pleca si ca am o oferta interesanta.

I-am implorat si pe ceilalti angajati sa ma mai lase putin cu el. Dar n-a fost chip. Asiaticii astia chiar sunt de piatra, nu e un zvon. Placerea mi-a fost taiata brutal. Ba chiar au zis ca o sa cheme si politia daca nu ma indur sa plec degraba.

Auzind asa si avand oroare de scandal, mai ales intr-o tara straina unde cumva eram ambasadoare a tuturor romanilor, a trebuit sa ma indepartez de locul unde am avut cele mai pure sentimente din ultima vreme.

Insa maine dimineata imi pun ceasul si ma infiintez la locul stiut. Sa-i atin calea cand vine spre serviciu. Ca sa-i arat ce vreau de la ei, o sa rostesc cuvintele magice pe care mi le-a zis el cand ne-am intalnit: Uant Fut Masaj?

4 comentarii:

Anonim spunea...

mi-ai facut o pofta de Fut masaj, mamaaa...stiu ca e grozav, dar facut de un asiatic, cred ca e divin; nimic nu se compara cu asta; apoi, o sa ma frec singura in seara asta, ca prea mi-e pofta.

LiaLia spunea...

M-ai ucis! În aşa zile odioase, când număr secundele până la concediu şi ele nu mai trec odată, tu te uiţi în ochii mei şi îmi povesteşti de din astea? Am gemut urseşte numai la ideea că aş putea fi vreodată beneficiara unor astfel de servicii divine!

another cherry spunea...

@Anonim: iarta-ma ca am raspuns asa de tarziu. te-oi fi frecat intre timp? o fi fost bine?

@LiaLia: iuhuuuu, o vulpe care geme urseste. ce mai intamplare:)

alex spunea...

Mi-a placut mult pierderea demnitatii in starea de betie senzitiva .. aaah!!