luni, 3 august 2009

o, ce ma bucur

hug

Asa internetici si deci profund iluzorii cum sunteti, va simt oh, atat de aproape.

Si va stimez enorm. Jos palaria pentru voi. Nici nu trebuie sa faceti nimic. Doar sa fiti. A trebuit sa plec pana la mama zmeilor ca sa va apreciez cum trebuie. Da.

Instinctul ma face sa cred ca voi nu horcaiti ca si cum sunteti la un pas sa dati ortul popii. Si ceva imi spune ca daca ma intalnesc cu voi pe strada, nu o sa trageti fix in fata mea o flegma. De sa mi se ridice maciuca putinul par pe sira spinarii delicate de cireasa.

Voi, barbati romani, eroi intre eroi, nu purtati unghii lungi la maini. Si nu ma atingeti cu ele in diverse situatii. Brrrrrr. Si cireasa zbrrrr de sila pe o dugheana. Si nu va scobiti cu unghiile astea imense in locuri. Va multumesc pentru asta.

Stiu ca si voi va scobiti. Dar prefer sa stiu ca va faceti asta chinuindu-va. Ca va folositi doar de buricele voastre boante, mai putin eficiente decat ghearele chinezesti. Incepe sa-mi placa asta la voi.

Pun pariu ca voi nici nu urlati unii la altii ca niste tampiti cand purtati o conversatie de rutina. Voi nu mergeti cu mobra pe trotuar ca pe bulevard. Si nu, nu ma claxonati isteric in ultimul moment, ca sa-mi steie in gat coltunasul cu carne.

Oo ce ma bucur sa va reintalnesc. O! Ce bine ca voi nu scoateti din gura in timp ce mancati lucrurile care nu se califica pentru stomac. Si nu le insirati fara ocolis dinainte. Ca la un concurs cu tema hai sa vedem care e cea mai dezgustatoare masa din incinta.

Cred ca voi nu sorbiti cu zgomot din supa. In sfarsit am cu cine sa barfesc pe cei care isi baga tot capul, cu tot cu gat, in supa. Si scot de acolo zgomote nefiresti. O, cat ma bucur sa va vad.

Voi nu incercati sa mancati ciorba cu bete. Va stiu eu bine. Voi stiti din prima ca asa ceva nu se poate. Si asta va face sa fiti superbi cand luati pranzul. Ce ma bucur sa va revad. Dar poftiti, intrati si stati jos.

Ce relaxata stau acum la mine in livada, cu musafiri asa ca voi. Stau cu picioarele pe masa si beau din cafeaua mea turceasca. Stiti, Romania e pana la urma o tara fabuloasa. Si nu, nu mi se pare ca e chiar pacat ca e locuita.

Va plac si pentru ca voi, vajnici ingineri romani, nu o sa construiti niciodata un sir de toalete cu un zgheab de faianta alba dedesubt. Adica un sant comun pentru toate toaletele surate.

Voi sigur nu o sa ma obligati sa particip la asta. Sa fac pipi deasupra unui rau scarbos. Care sa imi permita sa impart vizual. Si sa am contact aproape tactil cu ce se intampla in celelalte cabine.

Sigur n-o sa faceti asta. Pentru ca nu sunteti curiosi, precum chinezii, sa stiti ce iese din vecini, in timp real. La fiecare tras de apa al cuiva, paraul involburat al groazei se umfla si vine catre tine, infricosator de aproape. Nu, voi n-ati face asta.

Si ce placere pe capul meu sa vad ca pricepeti tot ce spun. In sfarsit cuvintele mele au din nou un rost. Ce dor mi-a fost de voi. E greu sa fii analfabet cand tu ai mereu ceva de zis.

De astazi inainte nu mai trebuie sa fac cotcodac ca sa explic umila faptul ca as manca ceva carne de pui. De azi pot sa ma desfat in vazul lumii prin cuvinte. Si sa las semnele primare deoparte.

Ca sa intelegeti ce mult ma bucur sa va vad, as vrea asa. Sa mananc cu voi o omleta imensa, fie ea si internetica. O omleta din 600 si ceva de oua, perpelita in unt. Am pus cate doua oua de caciula per cititor de cirese.

Cred ca ne ajung. Dar daca e, mai cereti. Sa fie petrecere in tot cartierul meu. Pentru ca stiu ca si voua va place omleta dimineata. Si ce bine imi face informatia asta. Am mancat destui taitei cu alge la prima ora. Am mancat destui. O, ce ma bucur sa va vad.

Si nu in ultimul rand, ce mult ma bucur ca in loc de ochi nu aveti doua fante crestate oblic pe fata. Ochii vostri, chiar internetici fiind, sunt oglinzi ale sufletului vostru cel internetic dar romanesc. Bun si asa.

O, ce ma bucur ca v-am regasit si nu exagerez. Nici cat negru sub unghia roz de cireasa. O!

15 comentarii:

ana spunea...

acuma ori o fost prea proastă escapada asta asiatică ori prea lungă. na, sper că prima! hai cu omleta, cu brânză vă rugăm.

LiaLia spunea...

Bine ai revenit, Cherry!!! Deşi doar domnilor le eşti recunoscătoare că există, să ştii că şi io, Vulpe amărâtă care n-a avut încă concediu te-am aşteptat cu sufletul la gură! Îţi aştept şi poveştile frumoase şi pozele şi poznele :) Pupez!

Singur Eu spunea...

Dragutel manifestu'! O singura precizare: ,,cate doua oua de caciula per cititor" suna al dracului de dubios si interpretabil.

ajnanina spunea...

bine ai venit, cireasa draga, impartim cu placere omleta cu tine...

sunt sigura ca dupa ce te mai scuturi de oroarea chineza iti vei aminti si alea misto pe care sa le scrii...

te privim cu ochii mari si unghiile taiate scurt si te imbratisam cu drag.
bine ai venit acasa !

vera spunea...

Subscriu la toate chestiile spuse aici de fetele de mai sus. Cred ca a fost prea lung. Da, da, cu ochii mari (desi, pretty racist comment, dar te inteleg, ajunge sa te irite si ce nu e vina lor) si cu unghiile taiate scurt - si mai departe de natura, cu activitatzi de excavare nu in public, evident.
Dar revino-tzi si spune si ce a fost interesant si worthwhile seeing. Bine ai venit acasa!

zenobu spunea...

vreau poze!!!!!!!!!

jane spunea...

bine-ai revenit! stii ca de ceva vreme chiar am pofta de omleta? :)
si-asteptam si partea fascinanta a povestii!

Unknown spunea...

Bine ai revenit home sweet home! si eu tot cu omleta m-am delectat in aceasta dimineata, asa ca te inteleg perfect.
Astept povesti frumoase si poze pe masura

Tomata cu scufita spunea...

Bine ai revenit.

Vad ca nu prea ti-a placut pe taramuri straine pentru care te invidiam. :( Hai ca sigur ceva fain tot a fost.

Dar e foarte "refreshing" sa iti mai zica unii/unele ca in Romania e mai bine. :P

Carlitos spunea...

Eu te-am asteptat cu paine si sare! ;) Era si timpul sa te intorci...

Abia astept sa ne spui si ce a fost fascinant... trebuie sa fi fost, totusi, ceva! :)

another cherry spunea...

@anna: stiu si eu, poate nici prea proasta, nici prea lunga. dar asia e un soc cultural imens pentru un european, fie el si est-european trecut prin comunism. cu branza si marar, atunci?:)

@LiaLia: poate din viteza nu am avut priceperea sa explic ca multumesc si doamnelor, in egala masura. domnilor le multumeam in special ca nu poarta unghii lungi si ca nu proiecteaza wc-uri avangardiste. dar o, ce ma bucur sa vad vulpea si toate celelalte animalute, fructe si legume de parte feminina:D.

@SingurEu: tot ce scriu eu este destul de dubios si interpretabil. deci nu e scapare, ci asa e jocul:). bine ai venit in el.

@ajnanina: cu ochii mari si unghiile taiate, sfinte sisoe ce dulce suna asta. am multe lucruri bune de spus, dar per total experienta a fost una complicata si epuizanta emotional si fizic. asta insa nu inseamna ca nu o sa ma intorc acolo:).

@vera: cred ca e china prea mare si nu excursia prea lunga. e bine de stiut ca am stat in fiecare zi in alt loc, incercand sa dau de capat distantelor asiatice si sa vad cat mai mult. am obosit alergand dupa magie. o, bine v-am gasit:). si nu, nu e rasism. dar e asa de dulce sa fii cu oameni care te inteleg.

@zenobu: revin repede cu poze. o sa le pun pe hotcity, ca acolo am un format mai bun. si vin inapoi cu link aici.

@jane: am atatea de spus ca mi-e sa nu va plictisesc. dar o sa aleg cu grija ce sa impart cu voi, bune si rele. totul la asia e fascinant, chiar si cand e de rau:). omleta, miam.

@andreea: omleta e un simbol al confortului cultural zilele astea pentru mine:). mai tanjesc dupa un sandvis cu painica buna, unt si sunca de praga.

@tomata: am plecat asteptand sa intalnesc lampioane rosii de hartie si intelepti chinezi care se scarpina in barba si fac tai chi. am gasit o china paranoica sa semene cu new yorkul si care acum, cand vorbim, mai construieste inca 7 linii de metrou care vor fi gata maine dupa-masa. dar mi-a placut si ai de ce sa ma invidiezi:).

@carlitos: totul a fost fascinant si da, revin si cu chestii bune:). dar sarea, sarea si painea ta, astea mi se par acum fenomenale!

Ciupercutza spunea...

Cireasaaaaaaaaa! Bine c-ai venit! Sper sanatoasa si frumoasa asa cum te stiu :-*
Ma bag si eu la o bucatica mica de omleta. Dau la schimb gratar de pui cu salata de rosii, ardei si castraveti. ;)

Paul P. spunea...

Da da... Asteptam omleta internautica. Cu putin cascaval sau parmezan ras, sa aiba o adevarata savoare care sa treaca de cablul meu de retea.
Vin cu condimentele :)

iulia spunea...

Mmmm, omleta. Eu aduc apa de la fantana.

another cherry spunea...

@Ciupercutza: mama, ciupercutzo, ce lux bagi aici la-naintare. salivez si scriu, salivez:)

@PP: ce condimente pui tu la omleta asta, PP? eu stiu doar piper si marar si lapte. care, fie vorba intre noi, nici macar nu e condiment:).

@iulia: unde ai fugit, cu apa ta proaspata?