vineri, 21 august 2009

iar a iesit nevasta din cireasa

wife

Ta-na-na-naaa. Credeati ca exagerez. Dada, acum 2 zile cand ziceam ca trecute vieti de domni si domnisori ma bantuie intr-un mod spectaculos. Credeati ca exagerez.

As vrea sa incep cu un mic preludiu explicativ. Aveti timp, da? Luati-va un castron cu floricele. Musai prajite in ceaun, acasa. Asa. Cand avea cireasa 19-20 de anisori. A primit o seama de cereri in casatorie.

Greu de inteles de ce vedeau barbatii in cireasa o potentiala nevasta. Ca ea era, sireaca, usor verde si acra la gust pe alocuri, se intelege. A refuzat 3 si la cea de-a 4-a a lesinat. Iar el, inginerul fara inima, a luat asta drept un da.

S-a facut nunta mare. Rubedeniile au dansat doar meniaito. Pentru ca atunci nu se inventase inca pinguinul. A curs vinul si mesenii s-au indestulat cu bucate ce le-au cazut bine. A fost nunta mare. Apoi un divort destul de mic.

Dupa care, cireasa nu prea mai avea fata de nevasta. Cred ca spunea inginerul fara inima tuturor celor pe care ii intalnea in cale ca ea nu stie sa faca mancare. Si e si cam cicalitoare.

Doar o singura data mai era sa lesine fatal. Dar s-a prins de ceva in cadere. Si oricum o data nu se pune. Prin urmare a crezut ca i-a disparut aceasta vocatie, de a fi nevasta, de-a pururi.

Era resemnata ca nimeni nu o sa mai vrea sa se opinteasca sa o treaca pragul. Ca nu va mai fi rugata sa poarte vestmantul puritatii. Si ca nici nu va mai avea ocazia sa arate familiei noului sot cearceafurile cinstei. Pacat.

I se zbatea putin ochiul drept la ideea ca nu va mai numara bani in loc sa faca sex in noaptea nuntii. Si ca nu o sa-i mai fie date pe mana camasi barbatesti botite. Spre a le face cum o sti ea purtabile.

Pana mai ieri a trait cu golul asta. Si de parca cohorta de tantari-foste dragosti nu era destul de inzdravenita. Si ciupiturile nu indestul de ferme, s-a mai intamplat ceva. A aparut tadaaa prietenul cu care cireasa se tinea de codita cand era mica.

Si el a spus, din negura vremii. Cireasa, vreau sa fii nevasta mea. Apoi a tras o injuratura pe cinste, imposibil de reprodus aici. Dar menita sa intareasca solicitarea si solicitudinea. Apoi au urmat niste argumente solide.

Apoi si niste explicatii menite sa faca o punte intre acum 19 ani si momentul prezent. Cireasa, sa scape telefonul si alta nu. Ultima data cand a vorbit (si ma refer vorbit) cu pretendentul la a sa mana a fost acum ceva ani. Deci de unde ideea asta?

Ea nu stie ce inteles au toate astea. Dar un lucru ii este destul de sigur. Lume, lume. Iar a iesit nevasta din cireasa. Si asta o stie chiar si cine e departe. Cireasa-nevasta loveste pe cine prinde. Netinand cont de granite geografice sau de timp.

Aviz amatorilor. Nunta sa fie, dar s-o stim si noi.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Si? Cum a ramas? daca refuzi, peste alti cativa ani iar te cere; si tot asa...sys

vera spunea...

I would give it a try. Nu nunta, yet, da o mica shansa de inceput de relatzie. Si vezi cum merge. Daca nu exista impedimente majore, despre care deja stii.

another cherry spunea...

@anonim: pai a ramas ca sa ma gandesc si sa raspund. dar mi-e cam rusine sa zic nu, asa ca nu o sa zic nimic:). o cireasa lasa.

@vera: mi se pare din zona crepusculara cererea asta. adica nu avem treaba 19 ani si acum el isi da seama ca eu sunt ursita. o ursita despre care el nu mai stie nimic.

vera spunea...

Draga, la mine se zicea: nu se stie de unde sare iepurashu'.

thea spunea...

Si eu zic sa dai o sansa intamplarii asteia; nu zice nimeni sa te si mariti cu el; dar nici n-ai de unde stii cat de ok e treaba daca ii tai orice sansa din start :). Zic si eu, ca vorba aia, la dat sfaturi suntem cu totii primii :)

Anonim spunea...

*the decemberists - the crane wife :)

Safta Nebuna spunea...

Te merau cama jeanau, star me tuti acherau!

another cherry spunea...

@vera: deci tie nu ti se pare ca asta e un iepuras putin nebun? nu e ca si cum am fi stat tot timpul asta in contact si el si-ar fi dat seama, din n situatii, ca eu sunt cea mai cea. practic nu ma cunoaste, cireasa care am devenit:).

@thea: vaivai, cred ca o sa i se faca parul maciuca prietenului meu imaginar, I., cand o veni:). sa stii I., ca nu ai la ce te teme.

@anonim: am ascultat, foarte tare:)).

@Safta nebuna: revino si explica-te, femeie sau barbat nebun:)

@

Anonim spunea...

poza care insoteste postarea ta e coperta albumului! stiai?

another cherry spunea...

@Anonim: nu, am ales-o pur si simplu, ca o dilentanta, pentru ca mi s-a parut tare potrivita cu ce era in capul meu:).