duminică, 8 noiembrie 2009

cireasa castigacioasa

horses-gallop copy

Primele chestii pe care o sa le fac sunt niste cumparaturi.

O sa achizionez la Nisa o locuinta mica dar vesela. Nu pe Promenade des Anglais, ca nu sunt lacoma. O mansarda mica cu vedere in centrul vechi. Unde e vara lumea imbracata in alb si se canta jazz live. Din mai as poposi acolo si nu m-as da dusa pana in septembrie.

O sa iau si o casa traditionala in Bucovina. Pusa strategic langa dealuri molcome, apa cu pesti, padure fosnitoare, oameni draguti si o biserica veche. Normal ca o sa am si livada de pruni.

Ati vazut vreodata o livada de pruni in floare? Au flori doar un pic roz. Cateodata ramai cu impresia ca doar ti se pare. Si ca poate sunt de fapt albe ca zapada.

Prin curte sunt cai, oi, vaci si macar o capra. In beci sunt toate bunatatile pamantului. Pe foc clocoteste mereu o mamaliga. Garnitura pentru ciulamaua de hribi. Placerea mea.

O sa cumpar o editura buna care sa-mi scoata cartea mea. Nu ca ea, cartea, n-ar fi buna. Dar sa-mi fie mai usor. Si sa nu mai fiu nevoita sa trec prin tracul prezentarii si negocierii. Ce sunt eu? Cireasa talentata sau targovet?

O sa o anunt pe maseuza Geta ca de acum inainte locuieste cu mine. Si ea si familia ei pe care nu o cunosc si dupa care probabil nici nu o sa ma omor. Dar na, chiar si cand esti cireasa bogatanca trebuie sa faci niscaiva compromisuri.

Tot ce are de facut este sa-si tina mainile pe maine mare parte din timpul cat voi sta acasa. Geta, nu-ti fie frica. Gata cu greutatile. O sa fie bine.

O sa angajez imediat bucatar personal venit din Turcia. Camerista frantuzoaica care sa impleteasca ale ciresei cosite frumos. Si sa ii faca unghiile de pa picioare. Bineinteles, in timp ce Geta saraca tot face masaj.

O sa incerc fara odihna sa cuplez turcul cu frantuzoaica. Doar ca sa ma distrez, asa. Ca o bogatanca excentrica ce sunt.

Uite, ariciule, nu. Nu o sa-mi dau demisia. O sa scriu in continuare la hotcity si si in celelalte locuri unde activez placere. Dar poate sau de fapt sigur, mai putine ore pe zi. Na, intelege-ma si pe mine.

N-ai fi crezut-o p-asta, nu? E, asa sunt eu, o cireasa implicata. Chiar daca sunt putred de bogata.

O sa fac cadouri consistente si targetate prietenilor. Dar cred ca nu bani. Ce vrei, excentricitatile bogatilor. Unuia o cafenea, altuia un club bun unde sa puna el muzica. Unuia un tratament fabulos, altuia un han. Cuiva un adapost urias pentru toti cainii din lume. Altcuiva o televiziune numai cu stiri pozitive.

Dar nu inainte de a o acoperi pe mama de cireasa cu euro. Ei ii plac cumparaturile ceva de speriat. Si i-as da si un servitor care sa o insoteasca la Carrefour si la piata si la mall si pe unde mai are ea de ales chestii. Sa ii care sacosele si sa ii faca o conversatie antrenanta.

Dupa ce toate astea sunt puse la punct, hai sa calatorim des. Sediul central este in cele cateva resedinte fixe. Dar cireasa are nevoie de mai mult de atat. S-ar putea sa vrea sa vada lumea privind-o din balon. O tenteaza de mult.

Probabil ca nu o sa ma mai scol dimineata. O sa beau des fresh de portocale. O sa am platon de matase. O sa am cei mai frumosi pantofi. Si o sa dau petreceri cu mese bogate in fiecare zi.

Incerc sa-mi pastrez samburele pe umeri. Dar e greu sa-mi tin cumpatul 100%. Cum ar fi daca as castiga cele 7 milioane la care am pus bilet?

Cireasa are inregistrat bilet. Si-a facut iluzii. Si acum nu mai poate de excitare. Oare numarul 18 scrijelit insistent de 3x chiar o sa-i aduca cele trebuincioase?

10 comentarii:

pietricel spunea...

cireaso, te anunt cu parere de rau ca nu ai fost castigacioasa de data asta. Si 18-le punctat de 3 ori, chiar, a ramas uitat in urna :(
Better luck next time!

Anonim spunea...

Tare mai visam toti la castigul asta; da' toti! nu ne invatam minte ca e o iluzie; Cireaso, totul e facatura, zau; ii tot spun si jumatatii mele, degeaba; eh, atunci, hai sa speram. sys

another cherry spunea...

@pietricel: sa stii ca nu ma las, si iti recomand si tie la fel. chiar daca a castigat bunicu:). eu am treaba multa cu banii aia, nu pot sa let go.

@anonim: dada, sa speram. ca ea, draga de ea, moare ultima. si ne tine treji.

Lili spunea...

Daca o sa castigi pot sa ma inscriu eu cu adapostul pentru toti cainii din lume? Pliiiz pliiiz!

Denisa spunea...

cireasa, ce frumos.. cred ca de-aia joc si eu la loto cateodata. cu banii aia dati pe bilet cumpar de fapt niste vise fabuloase in care toata lumea in jurul meu e fericita. Si zau, ca nici nu-mi doresc averi nemasurate.

Irina spunea...

Cireaso, ia-ti un carnetel. In prima zi, cheltuie 1000 euro. Pe ce vrei tu. Si scrie acolo. A doua zi 2000. A treia zi 3000. si tot asa, un an de zile (sau cat rezisti :D ). Regula e ca ce nu cheltui, pierzi. Si ca nu ai voie sa "strangi" :D. (stiu, stiu, asta inseamna bani mai putini decat ce povestesti tu aici, dar crede-ma, se merita).

E foaaarte amuzant in primele... cam 20 de zile. Pe urma tre' sa-ti spargi creierii ca sa mai gasesti ceva pe care sa cheltui. Si de asemenea, se schimba incet-incet modul in care te raportezi la bani.

Enjoy!

another cherry spunea...

@Ligia: trebuie sa imparti cu lamaie, dar simt eu ca n-o sa fie probleme. deloc. deci da.

@ikemaua: eu imi doresc averi, chiar si nemasurate, ca sa nu ma mai impiedic in chestii stresante, de zi cu zi. si ca sa pot face chestii sky is the limit.

@Irina: bine, atunci o sa-mi inchiriez in prima faza la nisa, nu o sa cumpar:P.

Mihnea spunea...

Asa sa faci. In special cu Nisa. :) Caut de ceva vreme un prieten/amic/cunoscut cu casa pe acolo. Ma si vad cu bagaje cum sun la usa si zic "suuuurpriza am venit in vizita. stau (eu si cu hoarda de prieteni) putin: 10-12 zile. Nu te deranjez, nu?"

Auzi... dar de ce vrei neaparat la Nisa? Pai stii cat faci in august cu masina de la Nisa la StTrop sau Maxime? Minim 2,5H. Nu e bine. Hai si tu mai cireaso mai spre Antibes in colo.

Hai te pup ca tre sa dau un mail la niste prieteni sa le explic unde facem prevacanta de vara (iulie, 1 - 11 sa zicem).

Bizu Bizu
Un prieten dezinteresat

PS
Vezi ca sunt alergic la balsamul de rufe care miroase fff puternic deci nu exagera cu el pe cearceafuri. Kisi kisi. :)

vera spunea...

Sa ai parte, cerizo, de toate astea.
Ai controlat la adrianciubotaru?
http://www.adrianciubotaru.ro/ (vezi la O leapsa lirica de la Dan Voiculescu).

Unknown spunea...

oi reusi de data asta? cireaso sper sa castigi! Ca de nu, daca mi se intampla mie, vaz ca am multe sa iti ofer :D