sâmbătă, 22 decembrie 2007

bradul cu 2 varfuri pentru 2 cirese

bradul BENETTON a fost impodobit de catre o comisie nationala, de data, asta. totusi supravegheata de catre un observator impartial francez. care a notat tot.

am luat pateuri si kiwi si vin rosu si am chemat pe toti cei apropiati care au putut veni.

am pus colinde tare, lumanari prin toata casa. am dat caloriferele la maximum si ne-am pus pe impodobit bradul. fiecare cum ne-a taiat capul, am pus glob dupa glob, pana la impodobirea finala.

ce a fost foarte tare e ca eu si a cherry am cumparat bradul BENETTON impreuna si dupa ce l-am adus acasa, am observat ca are doua varfuri in loc de unul. asa ca bineinteles, eu si a cherry i-am pus fiecare cate un varf, parca e nebun bradul nostru.

i-am pus si lumanari vii, cu flacara, sub ochii ingrijorati ai observatoruli francez.

e un cliseu, da, dar e superb bradul nostru. ca si cum ar fi fost facut pe comanda cu 2 varfuri asa, pentru doua cirese.

Niciun comentariu: