duminică, 30 decembrie 2007

fuck off = best turn on

adica aia care ne dau reject ne plac cel mai tare. de fapt taman cand ne da cineva reject ne place cu adevarat. da, stiu, nu spun nimic nou.


ai fluturi la stomac, iti iese inima prin gat, ai privire tampa. iar el, cel pentru simti toate astea, are cap de magar. ca-n visul unei nopti de vara.

avem toti un model fizic care ne place. dar suntem gata sa il parasim imediat pentru orice pare ca nu ne place.

cum, n-ai inteles magia mea? stai sa-ti explic, mai da-mi o sansa. sunt exceptionala, mai stai putin sa vezi.

a, nu ma vrei? ah, cat te vreau de mult. esti exact ce-mi trebuie, cred ca esti exact sufletul meu pereche.

senzatia de dragoste artificiala pe care o incerci pentru cineva care nu te vrea nu se poate compara cu nimic. e ca o otrava care ti se insinueaza in sange si se urca la cap. e ca in montain rousse.

e inalt, frumos, priceput la treburi casnice, harnic si sportiv si ne place? hmmm, nu stim daca este ceea ce ne trebuie. e mic, stramb, cocosat, zgarcit, si nu ne place? doamne, cum il mai vrem. el e alesul. doar daca l-am putea convinge ca suntem fenomenale. ca uite, pare ca e orb si nu vede.

desi ni se pare ca suntem oameni normali in cautare de alti oameni normali, orice fuck off este cel mai bun turn-on. de fapt suntem in cautare de oameni care sa ne refuze.

dar cred ca cel mai jenant e atunci cand ramai semilucid si nu-ti pierzi mintile de tot. prin urmare iti dai seama ca obiectul pasiunii dupa care pur si simplu mori este hilar.

durerea este cu atat mai mare cu cat, fiind deja otraviti, suntem mai constienti de cat de penibila este alegerea noastra.

fuck off? te vreau acum. unde pleci?!

4 comentarii:

Anonim spunea...

bine ai venit în club

another cherry spunea...

ionut, ce metode ieftine:))

Anonim spunea...

tipele imi spun tot timpul "fuck off" sau variatiuni pe aceeasi tema. nu stiam eu ce greuceanu si faraon is.

another cherry spunea...

da, esti leu paraleu. e bine ca stii acum si poti sa le razi in nas:)