sâmbătă, 19 aprilie 2008

calatoria spre departe incepe de acasa

acum m-am prins. n-am facut facultate degeaba. am avut o revelatie.

am inteles ca drumul spre australia incepe din floreasca. si drumul spre austria tot din floreasca. si cel spre grecia. si cel spre berlin.

ca, adica, daca vreau sa plec undeva departe, nu tb sa ma gandesc ca e prea greu sau complicat sau departe. sau peste mana. pt ca orice destinatie aleg, ea incepe din floreasca. adica exact unde stau eu. nu e fenomenal?

hm. o sa ziceti ca e putin lucru, si ca daaaaaa, e la mintea cocosului. nu e chiar asa. pt ca in modul asta simplu, oriunde vreau sa merg, tb doar sa ies din casa. si sa pun un picior dupa celalalt.

si intr-un final, in felul asta simplu, mergand, o sa ajung, mai repede sau mai incet, unde mi-am propus. pt mine, sincer, a fost un mare pas inainte. nu vedeam lucrurile asa.

mi se parea ca in australia se pleaca numai din niste locuri special amenajate. nu, domnu'le. spre australia se pleaca din floreasca. si din aviatiei, unde sta a cherry.

si pt ca tot e asa de facil, mi-am propus ca in curand sa fac asta. sa ies intr-o dimineata din casa, sa iau pe a cherry de codita si sa purcedem la drum.

australia cu cangurii si diavolii ei tazmanieni si delfinii, si gratarele si cocktailurile preparate de stirling e mult mai aproape acum. asa si africa. si america de sud.

toata chestia e sa te trezesti cu gandul cel bun. care sa-ti arate destinatia. odata ce ai ales, drumul tau, oricat de indepartat, incepe din fata casei. si din cauza asta poti pleca imediat.

2 comentarii:

innuenda spunea...

Australia nu e locul ăla cu păienjeni şi şerpi veninoşi şi meduze otrăvitoare şi crocodili şi rechini şi insecte agresive şi flori carnivore? Că dacă da, eu nu vreau acolo.

Şi oricum, drumul spre Australia pleacă din altă parte, că eu nu stau nici în Floreasca, nici în Aviaţiei, ci în Pache Protopopescu. :)

another cherry spunea...

ba da, ala e. dar mi l-au descris niste prieteni localnici as de frumos, ca vreau neaparat:)
am stat si eu in pache protopopescu, dar sa stii ca se pleaca regulat si de acolo.
asta e marea smecherie:))