luni, 14 ianuarie 2008

aproape 5 din 49

ei bine, cu mintile duse de mirajul asta al bogatiei, a cherry si cu mine am jucat la loto.

daaaa. am jucat intr-o doara, si aproape ca uitasem ca am pus bilet. de fapt chiar l-am rugat pe un mosulet cumsecade, bobo, sa ne puna el biletele la ghiseu.

ca sa ne spargem de ras dupa aia, 2smartcherries, cand faptul era consumat, dandu-ne seama ca el n-o sa ne dea niciodata biletul inapoi daca ar fi sa fie castigator.

dar cand am confruntat biletul meu cu rezultatul final, m-a luat cu lesin.

noroc ca a cherry, prietena buna a lesinurilor mele, era prin preajma. altfel probabil ca as fi cazut cu zgomot pe parchetul de esentza tare, m-as fi lovit la cap si as fi murit.

nimerisem 5 din cele 6 numere castigatoare. dar sa vezi comedie! erau intinse ca un chewing gum pe toate cele 3 variante, astfel incat doar 3 (nu suficient de multe) erau puse in acelasi loc.

adica am stiut nr. castigatoare, dar nu m-am priceput sa le adun impreuna.

si nu va spun cum planuisem a cherry si cu mine sa cheltuim banii! ce nazdravanii pusesem la cale! ti-e mai mare dragul. unul dintre proiectele prioritare era sa ne facem un jacuzzi cu fresh de portocale.

bineinteles, asta dupa ce vazusem parti din lume care ne intereseaza si cumparasem toate itemurile colectiei primavara-vara-toamna-iarna-si-din-nou-de-la-capat de la H&M.

noroc cu reportul asta. am facut legamant ca, indiferent care din cirese castiga, sa ii dea celeilalte jumate. tineti-ne pumnii.

cu detalii despre subiect in curand.

Niciun comentariu: