luni, 28 ianuarie 2008

cea mai amnezica cireasa

Stati asa, sa va explic.. dragi cititori (voi aia 8-9), stimati straini care ati intrat intamplator, si voi mult iubiti invitati la masa care ati plecat flamanzi,

nu am facut nimic din cele scrise de another cherry cu buna stiintza. Dimpotriva. N-am facut-o cu nici o stiintza deloc.

Pusa pe cumparaturi, m-a luat repede sa umblu la fondurile comune si sa-i inmanez cardul insotit de un PIN verbal. Eu, cireasa somnoroasa, cum eram atunci, am balbait un numar din patru cifre. E drept, doar doua erau corecte, dar eu zic ca totusi proportia e buna...

Cand colo, suna ciresica prietena suparata foc si cu coditza zbarlita de rusine ca am gresit numarul.

Si de aici a inceput totul. 24 de ore mai tarziu tot nu stiam pinul. Nici daca ma picurai cu ceara nu puteam sa-mi amintesc celelalte doua cifre. Si, precum banuiti, combinatii sunt multe... Nu m-am lasat si am blocat de nenumarate ori cardul introducand in seturi de cate trei, variante de pinuri. Asa m-am imprietenit cu baiatul de la banca tot rugandu-l sa mai imi dea o sansa, sa deblocheze nenorocitul de card langa care faceam deja spume. Pacat ca amnezia a afectat si relatia asta.. nu-mi amintesc nici macar numele lui :(

Oricum, pentru ca nu ajungeam la nici un rezultat, am luat-o pe another cherry de tortitza sa scoatem bani de la banca cu buletin+card. Week-end fiind, sursa banilor nostri era tocma' la dracu'n praznic in Militari (pentru cei care nu cunosc Bucurestiul, undeva in curia)

To make the long story short, acolo, o functionara nespalata pe cap mi-a spus ca sistemul, stiti doar, sistemul -e inchis. In singurul loc in care puteam sa ajung la banii mei, sistemul e fucking inchis.

Asa ca, pennyless, ciresele s-au intors acasa, cu codita intre picioare. Aici another cherry a cedat si m-a pus sa scriu pe un biletzel asa: "eu , r..a..l..u..c..a l....., nascuta la data de.., in Zalau, jud. Salaj, fiica lui.., va rog din suflet sa ma duceti acasa, c-am uitat unde locuiesc". Am executat spasita sperand doar sa-mi amintesc in caz de nevoie, unde am pus biletul.

Norocul a facut ca am gasit numarul magic, pinul adica, pe o hartiutza. Avea cifrele cele doua ghicite de mine si inca doua, foarte simple de altfel... am impaturit hartiutza frumos si am pus-o intr-o caseta de valori.. daca mi-as aminti doar unde am pus cheia..

3 comentarii:

another cherry spunea...

a cherry, as vrea sa mai incercam o data sa invitam lume la masa saptamana viitoare.

ce zici, gasesti cheia, ca sa putem avea acces la casuta de valori si apoi la pin si apoi la bani?

pls do cherry pls do:))

Anonim spunea...

eu nu mai cred nimic! Invitati-ma..dar de data asta imi aduc si bautura, si mancarea!

A

another cherry spunea...

anonimo,
mai lasa-te o data pe mana noastra si nu vei regreta.
promite o alta cireasa, producatoare a celei mai delicioase salate de ton din sud-estul europei.