joi, 10 ianuarie 2008

fasait de aripi mari galbene

se facea ca era azi dimineata. ma foiam inainte sa ma trezesc si atunci am auzit un fasait ciudat.

apoi si o senzatie de disconfort, ca nu e patul meu ala confortabil. ca stau pe ceva tare si mare, care ma supara major.

se facea ca m-am trezit si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca mi-au crescut niste aripi mari, galbene, din pene adevarate.

hmmmm. ce sa fac eu cu astea?, m-am gandit. de ce mi-or fi aparut asa? le-am comandat eu mai demult pe net?

se facea ca mi-era foarte greu sa ma misc cu ele prin casa, ma incurcau in tot ce faceam.

abia am reusit sa intru in bucatarie asa, pe kant, sa-mi fac cafea. cand ma miscam mai repede, sareau pufi. pe care se facea ca ii gaseam in micul dejun sau ii inspiram daca nu eram atenta.

si deodata m-a traznit. mi-au crescut aripi mari galbene, pentru ca am un mare chef sa plec.

si nu asa, pana la billa. am chef sa plec departe rau, cat mai departe. cel mai departe.

se facea ca am gasit o modalitate sa rulez aripile si sa le pitesc sub o vesta demodata si ca acum asteptam. ori sa zbor, ori sa stau aici linistita.

m-am trezit. fara aripi galbene, dar cu sentimentul ca le am. si ca trebuie sa-mi fac bagajul. bine, dar vesta? vesta?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iti vine sa pleci intr-o tara mai calda, nu? Mie imi vine si-mi vine rau de tot. Si nu ma refer la o tara fizic mai calda, ci o tara civilizat mai calda, unde nu stau mormanele de zapada in centru urate si negre, dupa ce a nins, doua saptamani mai tarziu... :( Vreau si eu aripi galbene...

Anonim spunea...

mie mi se pare ca tu ai aripile galbene la tine mereu.

tb doar sa le despachetezi si sa le scoti de sub vesta aia

si zborul survine instant:)