vineri, 18 ianuarie 2008

fac lumea sa doarma

ai zice ca e ceva bun.

daca as fi o practicanta ferventa a psihologiei pozitive, as putea sa ma amagesc ca am o prezenta asa de relaxanta, incat, dupa ce ma cunosti, te umpli de armonie. si nu-ti mai ramane decat sa dormi.

dar e foarte nedrept ca toata lumea care-mi place sa cada prada, mai devreme sau mai tarziu, unui somn adanc.

si cand vad cum cad rapusi in jurul meu, fara sa se poata impotrivi, ma apuca niste indoieli.

adica motivul pentru care casnicia mea lunga, dar monotona, n-a mers, sa fie de fapt inexistent? am divortat pentru ca sotul meu dormea. dormea profesionist.

iar acum descopar ca toti cei dragi, barbati, femei, militari in termen, batranele, bolnavi, femei gravide si copii, dorm.

poate ar fi bine sa deschid un cabinet pentru insomniaci. pe care sa-i las sa stea putin pe langa mine. si cand pica din picioare de somn sa le percep pe loc taxe uriase. pe care sa le folosesc in alte scopuri.

fac lumea sa doarma. and there's nothing I can do about it.

2 comentarii:

teostudis spunea...

Daca nu-s mari taxele (sa nu depaseasca veniturile mele, fireste) ma inscriu la cabinet.

another cherry spunea...

Esti primul doritor. Te tin pe hold si daca mai apare cineva, iti zic. Ca nu pot sa deschid cabinet doar cu un client. Tot ratiuni financiare, deh.:)