joi, 17 ianuarie 2008

vine primavara

stiu, e midd ianuarie, ce-mi veni? dar va asigur ca ea vine. o simt prin fiecare por.

astazi am facut piatza, eu care nu prea stiu cum arata asta de obicei. simteam nevoia sa mananc putin verde. cu rosu, si galben si alt rosu si portocaliu. am colorat frigiderul pe dinauntru cu toate astea. dar salata am mancat-o pe seara in oras.

am condimentat-o cu o piesa de teatru. scurta. amuzanta. ca pe vremuri. cu doi actori care mi-au amintit lucruri pe care le stiu prea bine: "ca trebuie sa stau departe de o tigaie incinsa, ca gaina crede mereu ca ea-i sefa, ca vremea rea nu poate sa desparta oameni, ca in viatza uiti prea multe".

tot azi m-am trezit cu gandul ca trebuie sa-mi pun pene in cap. ca le simt oricum cum ma gadila pe dinauntru, asa ca, de ce sa nu le si arat lumii. am facut-o. (fara nici o legatura cu gaina din piesa)

tot azi m-am intors in locuri in care n-am mai fost de mult. si am vorbit despre lucruri inchise de mult.

azi am decis sa schimb locuri si oameni.

eu zic ca de azi e primavara.

Niciun comentariu: