joi, 12 februarie 2009

cireasa si rusinea de a se fi pregatit degeaba

rusinea

Ciresei ii place usturoiul. Ciresei ii place ceapa. Ar manca chiar si tarta cu usturoi in loc de zmeura, daca s-ar gasi la French Bakery. Si rulada de ceapa in loc de mac, de la Ana.

Dar sigur ca nu pot manca decat rar. Pentru ca nu lucrez chiar intr-o livada unde fluturii ar putea lua pe aripile lor rasuflarea mea supraincarcata. Ci intr-un birou.

Dar in serile cand stiu ca nu sunt pusa in situatia sa-i vorbesc cuiva lucruri tainice, aproape de gura. Sau sa schimb saruturi pasionale. Mai scap in putineiul cu miasme. Unde ma cufund pana la gat. Si uneori las sa imi treaca si de cap.

Ziua 1. Trebuie sa am o intalnire potential romantica. Si desi am in frigider o portie buna din icrele cu ceapa ale mamei de cireasa. Vestite in tot sud-estul europei dar si in orientul apropiat, asia mica, america centrala si tasmania.

Icre carora cu greu poti sa le spui nu. Cand te cheama din frigider cu voce de sirena. Si facand semnul de vino-ncoa din degetelele subtiri facute din fire de ulei si lamaie, rezist. Le inchid usa in nas. Se aud ceva scancete, apoi nimic.

Resemnare de partea icrelor pasarite. Resemnare si de partea mea.

Date-ul se anuleaza. Lipsa unul din participanti. Aflu asta dupa ce iau cina indestulatoare. Nu mai e nimic de facut. Ma culc poftind la icre si dragoste. In orice ordine.

Ziua 2. Date-ul de ieri se reporteaza pe azi. Ma abtin de la icre. Ma spal proaspat pe cap. Cumpar niste chestii. Refuz alte programe care mi se ofera. Destul de tentante, zau asa.

Date-ul se anuleaza. Lipsa unul din participanti. Motive pertinente. Operatia a reusit, pacientul mort.

Ziua 3. Date-ul din ziua 1 reportat pe ziua 2 se reporteaza pe ziua 3. Cireasa cam exasperata. Dar cu inima deschisa. Cireasa si romantismul, un film de success.

Mai e nevoie sa explic? Ma abtin de la icre. Ma spal pe cap. Azi trebuie sa fac sa dispara ca un fum si parul de pe picioare. Lama aluneca in pasi de dans pe cireasa. La sfarsit sunt mirifica.

De fapt sunt asa de maginifica. Mult mai bine decat as fi putut fi in ziua 1 sau in ziua 2. Incat imi creste inima si prind curaj. Pun rochia rosie de chinezoaica. Cu asta nu dau gres niciodata. Cad secerate sufletele pereche cand ma vad.

E tarziu si mi se reconfirma ca acum chiar o sa se intample. Zbor ca-n tigru si dragon prin casa. Imi fac de lucru binedispusa. Are totusi si anularea asta din primele zile un rost. Te face sa-ti doresti mai tare. Tot ce se poate dori.

Telefonul suna. Are loc o conversatie. Am inteles. Albul ochilor se face negru cerneala de sepie. Si pe nas scot flacari. Nu de nervi, ci de rusine. Cireasa s-a pregatit 3 zile degeaba. Dar va jur, arata superb.

Noua inventie Durex sa traiasca.

21 de comentarii:

Anonim spunea...

f tare durex, intr-adevar.am si eu o nelamurire personala si egoista care nu are legatura cu ce ai postat tu. o intrebare. o interogatie spune-i cum vrei. cum fac eu sa-mi popularizez blogul? si vreau sa fac asta printre necunoscuti...asa sa fiu adorata, adulata, sa mi se spuna ce bine scriu si sa primesc sfaturi dar nu de la cunoscuti. ai vreo idee?

Anonim spunea...

Dap. Cand ai intalnire cu durexul ala poti sa mananci icre cate vrei ! :D

Unknown spunea...

de acum inainte sa mananci icre, poate ca asa, fiind luata pe nepregatite, ar avea loc si date-ul minune;))

another cherry spunea...

Pai iti dai seama ca m-am invatat minte:)

Anonim spunea...

eu zic sa mananci icre si sa nu te formalizezi la intalniri. in definitiv nici barbatii nu sint niste animale, si ei tot plante e. ...sau invers :)
durex cu icre = love :)

LiaLia spunea...

Cherry, bărbatul pasional şi adorator de cireaşă te va iubi şi ... altele şi după ce ai gustat din icre. Cât despre invenţia Durex, nu e pentru cine se pregăteşte, e pentru cine se nimereşte :))) Luni dau toate detaliile despre donare de sânje. Pupez

another cherry spunea...

@defete: tare asta. pai fii buna la blogguit. atat.

@FYT: da, megaavantaje, deci face toti banii:P

@codo: daaaaa, ce bine suna asta. durex cu icre = love. o sa o fac deviza mea in viata:)

@LiaLia: crezi ca omul potrivit ma iubeste chiar daca am mancat ceapa? asta e o veste tare buna:). cat despre donare de sange, pls let me know, sunt ff serioasa.

another cherry spunea...

@defete: tare asta. pai fii buna la blogguit. atat.

@FYT: da, megaavantaje, deci face toti banii:P

@codo: daaaaa, ce bine suna asta. durex cu icre = love. o sa o fac deviza mea in viata:)

@LiaLia: crezi ca omul potrivit ma iubeste chiar daca am mancat ceapa? asta e o veste tare buna:). cat despre donare de sange, pls let me know, sunt ff serioasa.

another cherry spunea...

@defete: tare asta. pai fii buna la blogguit. atat.

@FYT: da, megaavantaje, deci face toti banii:P

@codo: daaaaa, ce bine suna asta. durex cu icre = love. o sa o fac deviza mea in viata:)

@LiaLia: crezi ca omul potrivit ma iubeste chiar daca am mancat ceapa? asta e o veste tare buna:). cat despre donare de sange, pls let me know, sunt ff serioasa.

another cherry spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
another cherry spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Ce dezamagire:(; si fara icre si fara intalnire... Repet ce s-a scris mai sus: mai bine nepregatita si cu intalnirea bifata decat invers. Mi s-a intamplat de doua ori asa, cu una si aceeasi persoana, la inceputul relatiei; prima oare eu pe picior gresit, dupa o mare salata de vinete cu ceapa si fara guma de mestecat la indemana; a doua oara el, cu un fir de verdeata inghesuit la canin si io prea timida sa-l fac atent... Desi mi-a fost jena in ambele situatii, asta a fost... :)

lupul alb spunea...

Vichend bun sa aveti.
Si sa va dea figiderul voua:
- telemea cu masline negre
- mamaliga vartoasa cu cas, smantana si un ou ametit in varf
- zupa de pui cu taitei de casa si banuti plutind pe ea
- pui la sticla manjit cu usturoi si inglatosat cu mamaliga taiata cu ata
- galusti cu prune, prafuite cu pesmet si manjite cu smantana dulce
- clatite cu - miere si nuca taiata
- dulceata de trandafiri
- dulceata de nuca verde
- doua cafele la ibric
- un pahar de apa rece de fantana.

Si vorbim.

another cherry spunea...

lupuleeeee, ce mi-ai facuuuuuut. cum te-ai priceput tu sa insiri aici toate bunelele, cand mie mi-e o foame napraznica, de lup:). foarte tare urare, mi-a placut maaaaxim.

@thea: hahhaha, ce taaaare. mai esti cu el? el e sotul? sau caninul i-a fost fatal?:)

lupul alb spunea...

:)) Am scris doar ce stiu eu sa fac, altii poate or fi mai talentati. Oricum,dupa astea discutam si de Animal Cuts si Lipo 6.

another cherry spunea...

lupu, rar cred ca e mai talentat cineva de atat, cand ti-e foame. dar ce e restul, u know, sfarsitul...

lupul alb spunea...

"Suplimente alimentare"- mna, vezi sa nu, pentru slabit culturistii.

lupul alb spunea...

Oleu maman, ce uitam!

Smochine umplute cu alune,nuci,stafide,fructe confiate, cu capac de miere si smantana.

Anonim spunea...

Nu mai sunt cu el, da' nu caninul a fost fatalitatea :); alte balarii de genul "vin la 8" dar nu mentiona ziua :)).

Cora spunea...

Offf...nu ti-am spus sa nu mai acorzi a doua sansa ??? :):) Cat despre icre...ma abtin :)

another cherry spunea...

Lupule, sunt ceva mai satula acum, dar tot mi se face pofta de ce zici.

thea, e incredibil de tare asta cu ora fara sa zica ziua:))). ce om special, ca sa nu zic altufelul.

Cora, m-am gandit ca fiind motive cat de cat invocate de soarta, poate merge o derogare de la lege:)