luni, 9 februarie 2009

sunt fericita: am vazut o musca

feet

Stau cu narile umflate, ca un cal liber si naravas. Care se pregateste sa alerge pe pajisti cu coada infoiata in sus. Am coama in vant si fornai si dau din picioare de nebuna. Din nari imi iese jaratec amestecat cu polen si cu fluturi. Ma vedeti?

Totul a culminat insa cand am vazut o musca. Una mare si neagra si grasa, umflata la fata de atata somn. Nici sa zboare bine nu prea poate, atata e de nesimtit de corpolenta.

Urasc mustele, mi se par abjecte. Si total superficiale si oportuniste si niste bestii. Prefer moliile, daca e sa aleg. Dar cand am vazut-o pe asta, m-am bucurat ca si cand am vazut un prieten vechi, care locuieste in strainatate.

Putin a lipsit sa nu dau buzna afara din scara imbracata in costumul meu de baie in toate culorile curcubeului. Si sa nu ma arunc in masina, doar cu un prosop aruncat neglijent pe umaru-mi gol, ars de soarele parjalitor din capul meu.

Sa alerg cu 200 km/ora pana la mare. Unde sa inghit nemestecat niste suberek cu branza si guri repezi si asortate de kefir. Sa lipai din slapi pe mal inainte sa ma arunc in apa, ce daca e rece. Eu sunt apriga cireasa.

Sa cer apoi cu drepturi depline, ce daca e inchis, o ciorbita cu afumatura si o salata de ceapa de la soni. Si dupa aia sa aprind lumina la expirat si sa dam naibilor drumul odata la party. Ca nu se mai poate. Putin a lipsit.

Si asta pentru ca s-au opintit toti vecinii sa ma tina. Au chemat intariri. Pana la urma mi-au facaut o injectie cu ambrozie si m-am linistit. Sunt de acord sa mai astept putin, dar foarte putin.

Mai sunt 2 luni si 21 de zile si cateva ore pana cand fug sa-mi cer dreptul meu. Mi-e dor de mare si nu accept niciun surogat in loc. Sper ca dna Stefan mi-a facut patul. Si ca Fetita, cu urechile-i pufoase si zambetul misterios, e gata s-o scarman intre urechi.

Sunt o cireasa confiata, dornica sa fiu proaspata din nou, in vanticelul din livada din vama. Sa miros verde, sa lenevesc in soare. Si musca asta a fost mesagerul care mi-a redat speranta.

Am vazut o musca, sunt fericita. Viata are mult sens cand sunt muste in aer. Muste nasoale, muste grase. Dar muste aducatoare de vara si de soare si de mare.

12 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Ferice de tine.La noi ninge intr-o veselie de citeva zile.Eu mai am de asteptat mult si bine pina vine primavara,pe la sfirsitul lui aprilie inceputul lui mai daca avem noroc.

Anonim spunea...

A venit intr-adevar primavara :)

Anonim spunea...

"Putin a lipsit sa nu dau buzna afara din scara imbracata in costumul meu de baie in toate culorile curcubeului. Si sa nu ma arunc in masina, doar cu un prosop aruncat neglijent pe umaru-mi gol, ars de soarele parjalitor din capul meu."

M-ai zapacit, asa, de luni dimineata ... :)))))

another cherry spunea...

@mamica de s: serios, asa tarziu vine primavara acolo? aici e clar ca se pregateste, cu muguri si tot tacamul.

@len.ro: cum ai putut sa te balacesti asa?:P ati fost mai multi cu biclele?

@FYT: hahaha, pai ce crezi. ca mie bine-mi e?!:)

Anonim spunea...

Si aici se pregateste, taras-grapis, de primavara. Mai sughita a ninsoare cateodata (ieri a nins cu soare vreo 10 minute, n-am vazut asta in viata mea:)). Da' din toata opinteala asta, spre fericirea mea, curtea e plina de ghiocei infloriti :). E clar, primavara e dupa colt, uraaaaaaa :))

Anonim spunea...

eu vreau sa vad o albinuta, doar atunci ma declar fericit si ies in costulmul de baie in piata romana. nu ar fi misto sa avem o piscina mare in centru?
una cu nocturna, unde sa te duci seara cand nu poti sa dormi? eu as fii foarte fericit.....

Anonim spunea...

mai e un pic:)...incerc si eu sa ma conving:))...miss plaja,soarele,mirosul apei...

Unknown spunea...

si un snitel La Mitocanul si niste clatite si luminile din expirat care se misca cand bate vantul... ehhh...

another cherry spunea...

thea, eu chiar ca imi simt sufletul muguri de fluuuuieeeer:)

codo, si tu ai insomnii? zau ca aud atata lume in jurul meu care nu poate sa doarma...ce nasol.

sonia, dupa 1 mai nici ca ma mai dezlipesc de vama. abia astept toate astea.

@small wonders: yessssss. hai, ca nu mai e mult si 3 luni o sa o tinem numai intr-o mare cu soare si cu sare si cu party:)

Anonim spunea...

ba nu, eu nu am insomnii, dorm bustean. dar vara uneori nu pot ca sa dorm pina pe la ora 2 noaptea, pentru ca e asa de misto afara....
si eu vreau la vama, la vara. de-abia astept...:)

Anonim spunea...

@anothercherry: aia nu era balaceala, era baia de curatire :)

another cherry spunea...

@codo: acum ca ai descoperit cum sta treaba, cu greu o sa te mai luam de acolo:P

@len.ro: m-am prins eu cumva. ca tare m-as balaci/curata si eu in felul asta:)