joi, 18 iunie 2009

cum e posibil

self_esteem

Cum e posibil asa ceva? Ma intreb cand descopar ca un sex tare nu ma place.

Si nu ma refer la sexele tari care au apucat sa ma cunoasca putin si apoi s-a intamplat ceva care le-a dovedit ca totusi nu sunt ce paream a fi prima data si ce si-ar fi dorit ei de fapt sa fiu si atunci ei nu m-au mai placut, care este. Nu.

Ma refer la un scan practicat de masculi din sport, asa, cand vor sa identifice potentiale femele disponibile. Stiti cum un barbat trece cu ochii peste o adunare si se opreste acolo unde i se pare ceva deosebit, pentru stabilire de eye contact.

Eu nu inteleg si pace ce fel de barbat e ala care cand da cu ochii de cireasa, nu ramane stupefiat de ce tocmai a descoperit.

Cum de nu-si suna mama pe loc sa ii zica am cunoscut pe cineva. Si cum de nu se repede sa ma sarute, in aplauzele tuturor, ca in filmele americane. Scotand apoi din buzunarul de la spate si o cutiuta cu inel, pe care eu il refuz imbujorata, pentru ca nu sunt pregatita.

In loc sa faca toate astea, el e in stare sa plimbe privirea mai departe, ca si cum sunt mii de cirese pe lume. Si asta de fata nu are nimic special. Hellooooo, pe ce lume esti?

Ce ai mancat tu cand erai mic de nu esti capabil sa vezi magia? Asta vrea cireasa sa-i strige in obraz omului nepasator. Si apoi, sa ii arate cu rabdare orbului, ca si cum insira margele pe o ata, ce calitati minunate are ea.

Ca putem sa avem pareri diferite despre viata, ca poate tu vrei sa emigrezi in hatisurile canadiene si eu simt ca trebuie sa duc mai departe ce a inceput Stefan cel Mare, pot sa inteleg. Dar cum sa ma scoti din competitia de imperechere la mamifere mari, inainte sa stii toate astea?

Sigur, nu ma intereseaza sa ma placa toti barbatii. Dar aia carora le fac eu favoarea sa-i observ si catre care dau marunt din gene, da. Aia trebuie musai sa-si vina in fire si sa arunce dupa mine un lasou cu care sa ma gatuie dragastos, precum cowboy-ul gatuie cu satisfactie a sa vaca.

Cum e posibil sa nu vezi licuricii din ochii mei, ce au o rezolutie asa de buna incat se vad si in toiul zilei? Asta nu sunt eu pregatita sa inteleg. Sau poate ei vad magia, dar simt pericolul de a fi inghititi cu fulgi cu tot de catre cireasa-anaconda?

Daa, asta trebuie sa fie. Si atunci se prefac indiferenti, ca sa fie scutiti de o mutilanta ulterioara suferinta. Au toti credite, asigurari, telefoane noi si plasme de cumparat. Si nu-si permit niciun moment de ratacire, asa ca se feresc de orice pericol.

Gata. Uite, vorbind cu voi, m-am mai linistit. Am inteles de ce unii barbati par sa treaca pe langa cireasa ca gasca prin apa. Pffiiii, ce bine ca mi-am dat seama. Pentru ca nu puteam neam trai cu ideea ca unii barbati pot sa aleaga sa nu ma placa.

Saracii de ei. Acum m-am incalzit si simt mila. Mila pentru privirea lor fals rece. Mila pentru ca, vazand cum trebuie sa arate o cireasa pe cinste, ei trebuie sa aleaga tot felul de surogate.

Mila ca o sa se trezeasca asudati in toiul noptii, intrebandu-se unde au gresit. Cum e posibil?

21 de comentarii:

LiaLia spunea...

Si eu cred, Cireaso, ca ei s-ar uita mai insistent, dar din start isi spun "apriga muiere!" si se tem ca nu vor face fatza. In plus, tu nu esti un mamifer mare, esti o cireasa mititica!!! Dar apriga! :D

codo spunea...

another, e simplu, azi poate ca nu vad, dar maine cu siguranta vor vedea tot. :) si asta e o parte a strategiei, sa fii cool, ca sa le impresionezi pe fete :)

Scanner spunea...

Dom'le, da' de unde stii tu ca barbatii fac "scan" peste adunare sa localizeze femela tare? Si de unde ideea asta ca tu ai fi "cireasa" de pe tort? Probabil nu stii cum gandesc barbatii. De aici rezulta ca experientele tale cu "barbatii adevarati" sunt ca si inexistente. Lectia 1: barbatul adevarat nu ramane niciodata "stupefiat" de o ciresica. Lectia 2: barbatul adevarat nu are nicio simpatie interna pentru femela care cocheteaza cu metamorfoze de tipul ciresica de/pe/sub/in tort. Lectia 3: putine femei in lumea asta sunt in stare de magie; ceea ce se infiripeaza de obicei e magia din ochiul barbatului, nicidecum al femelei. O avea femela (ciresica) de fata si calitatile ei, dar ceea ce se vede nu e magie, ci taumaturgie (a se consulta DEX pentru sensul exact). S-ar fi putut scrie (fara probleme de inadecvare) "orgie" in loc de taumaturgie, daca ne-am fi concentrat mai mult asupra cuvintelor: "Dar cum sa ma scoti din competitia de imperechere la mamifere mari, inainte sa stii toate astea?" Se insinueaza aici cum ca ar fi o competitie "la imperechere"? Ce ti-e si cu generatia asta de pustoaice educate de revista "Avantaje", "Cool girl" şi altele! Toate cred ca sunt in competitie unele cu altele si ca trebuie sa iasa in fata (pe culoar, din budoar) ca sa le gaseasca (in urma unui scan concentrat) printul cuceritor de femele rebele, dar, la o adica, instant submisive dupa scurte tratative. Din cauza asta, licuricii aceia din ochii ciresicai, inviorati brusc doar de imaginea unui barbat (deci nu de virtutile lui), seamana mai curand cu detonarea unor feromoni tensionati de prea multa inactivitate. Vazand asa ceva, barbatul adevarat va simti, fireste, pericolul ascuns in candida ciresica, observand ca "domnisoara" e atat de flamanda incat ameninta cu extinctia tot tortul. Si atunci barbatul va trece pe langa ciresica nu ca gasca prin apa, ci ca omu' pe langa o fantoma pe cat de subtire, pe atat de inspaimantatoare. Cam asta e, draga. Sper ca intrebarile s-au risipit acum.

Anonim spunea...

De la Scanner - Nu se publica aici comentariile? Iti e teama? Pacat!

Rin Tin Tin spunea...

Eu am o explicatie simpla :)
30+ -> not in target

another cherry spunea...

@LiaLia: crezi ca se vede din prima, asa? Nu la piticime ma refer, ci la aprigenie:P.

@codo: bine melcule intelept, m-am mai linistit. deci doar sa astept putin si se rezolva si cu acesti nevolnici:D.

@scanner: Feedback 1: nu e chiar asa. Eu ma plangeam ca nu cad toti rapusi, dar multi cad. Feddback 2: Esti in denial, barbatul are.
Feedback 3: am consultat dex, nu e asa rau sa fii taumaturg, cum lasi tu sa se inteleaga. La insight-ul cu generatia de pustoaice, ma umfla rasul. Si la foamea mea de barbat in general, pentru ca nu prea am parte, am zambit putin.
Lectie unica: cred ca nu ai umor, altfel cum puteai sa ma iei in serios, cand eu singura m-am luat la misto. of.

@Rin Tin Tin: daca ar fi asa, as avea si eu in sfarsit timp sa fac o supa de gaina cu taitei de casa:).

Rin Tin Tin spunea...

@cireasa: da, cu morcov timpuriu :)

Scanner spunea...

Draga Ciresico, umor am eu, dar nu peste tot si alandala. La hahait nu ma pricep si nici nu vreau sa ma pricep vreodata.

De observat autoironia din articolasul tau am observat. Dar am mai observat ceva. Ca bravezi, ca ciresica pe tort, cand tu deja parca ti-ai pierdut puterile in luptele ("seculare", daca ar fi dupa Caragiale) cu barbatii aceia carora zici tu ca le faci "favoarea" de a-i observa, dand marunt din gene. Eu as prefera, in locul acestei posturi de artista evitata, una mai autentica. Pe cand o confesiune sincera despre cine esti?

another cherry spunea...

Rin Tin Tin stie:).

@Scanner: inseamna ca, din punctul tau de vedere, nu-i nimic de capul meu. Pentru ca atata pot si asta sunt:). Mai sincer de-atat?

Anonim spunea...

tratat despre efectele miopiei asupra perceptiei cireselor... de iunie...

Scanner spunea...

Draga Ciresico, imi pare rau ca te contrazic: intotdeauna e ceva de capul oricarui om, pentru ca d-aia e el fiinta spirituala.

Nu pot crede ca doar atat poti. Nu pot crede ca esti doar ceea ce ne arati. M-ar interesa samburele din cireasa, cum ar fi inocenta fetitei de altadata. A mai ramas oare ceva din ea? Mai dormi cu vreo papusa in brate, macar din cand in cand?

alex spunea...

Cireasa, imi place ca driblezi elegant turbulentele de pe radar :))

Cat despre Masculul Alfa, dupa trei clipiri din gene fara folos in directia dansului, mi-as musca buzele pana la sange, dar as clipi in alta parte si niciodata inapoi.
Sweetest taboo . .

vera spunea...

scanner - vezi ca mergi pe sirma si cea mai mica adiere te dezechilibreaza si arunca la pamint. Personalmente, ce zici dta mi se pare nu numai la limita, la nivel de maniere, dar si trist ca motivatzie plauzibila. Hai, lay off our cherry, afara e frumos, e vara, sezon de vacantze si ciresi.

cire, sint foarte admirativa fatza de planul dtale de viatza, pare ca ai facut in less than 1/2 de timp mai mult de 1/2 din dinsul. De ce ti-e greu sa reciclezi disociat? (Daca nu imi spui despre cutiile in care ne pune vita de Ontzanu sa le aruncam, ca aia stiu!)

another cherry spunea...

@ramses: suna foarte doct asta, imi place. jos miopia, sus ciresele de orice anotimp. si faraonii.

@Scanner: eu ma plac ceva de speriat si cred ca sunt multe de capul meu. ma gandeam insa ca pentru tine nu sunt relevanta. nu-i nimic, nu-ti pierde vremea cu lucruri care iti fac rau. cat despre ce tin eu in brate, prefer sa fie un barbat.

@Alex: :). Pai asa si fac, incerc sa ma arat demna, chiar daca de fapt nu-mi prea vine la socoteala. stramb din nas si intorc spatele, dar nu incetez sa ma mir:).

@vera: scanner e bitter tare, asta e. da vera, despre cutiile alea este vorba, eu nu ajung la manerul ala si cand in sfarsit ajung, el nu sta deschis, trebuie sa il tin cu mana si e greu. in plus, balconul meu cu flori arata mereu putin deranjat de la pungile mari cu cele trebuincioase pentru reciclat.

Scanner spunea...

@vera - Eh, chestia cu sarma si dezechilibrul e cam trasa de un fir de par, pe care ori ti-l infasori pe deget, ori ti l-ai prins de vreo unghie dintre cele roase... Nu prea cred ca o sa intelegi semnificatia cuvintelor precedente, asa ca iti traduc: e de bine, tine-o tot asa! Afara e vara, e frumos, e si vacanta, da' ciresele sunt cam trecute. Eu trec la alte fructe, mai apetisante.

@ciresica - Eu am pus o intrebare serioasa. Tu mi-ai raspuns deloc. Ce dialog e asta? Eu cred ca (pentru mine) toti oamenii sunt relevanti. Unii pentru ceva, altii pentru altceva. Asa ca imi pierd vremea si cu tine. Deocamdata. Ca sa vedem de ce zici ca sunt multe de capul tau. Primesti, pentru moment, 1 punct pentru raspunsul dat verei...

Baloo spunea...

Bai cireaso, mie postu' asta al tau imi cam miroase a "sint acri strugurii, dom'le". :) Cred ca eu mi-am dat seama pe la vreo 15-16 ani ca de fapt fetele nu-s oarbe si surde... ca altfel nu-mi explicam de ce nu dau toata navala pe mine, musai era ceva in neregula cu ele. :P Doar ca am inceput sa ma mai uit si pe la mine prin ograda, unde nu erau chiar toate bune si frumoase. Nu ca acum ar fi. :D

another cherry spunea...

@Scanner: nu vreau puncte.

@Baloo: crezi? nooooo:P. Normal ca sunt strugurii acri, ce crezi!:)

Mobilafinadinlemndecires spunea...

EU cred ca alora li s-a acrit de cirese. Unora le plac mai mult visinile is mai nabadaioase, mai artagoase, mai piscacioase si ce sa zic visina cu viermi n-am vazut, da de cirese d'astea viermanoase dai la tot pasu, asa ca trec direct la visine, nu mai e nevoie sa caute'ntransele.

another cherry spunea...

@Mobilafinadinlemndecires: deci situatia e fara de speranta? ciresele sunt demodate?

vera spunea...

scanner - ce bine zici! Perfect m-ai intzeles. Nu numai ca nu am intzeles cuvintele precedente, nu am intzeles nici explicatzia lor, pe care in marea ta generozitate ai tradus-o pt. timpitzi. Ca mine.
Ma duc la minastire, la munca cimpului si rugaciune, sa nu mai fac umbra degeaba acestui blog si sa te fac sa te impiedici de mine.

Sa-ti traduc si eu ce am spus, evitind sa fiu imputzita si incercind sa-tzi zic delicat ceea ce nu meritai. Deci: chestia nu era ca mergi pe sirma, intr-un echilibru precar, ci ca esti mitocan, intr-un fel care nu se poarta pe acest blog si locul tau nu e aici. Dar e treaba cireshicai sa-tzi dea ban, daca crede. Personalmente, eu cred ca meritzi, dar ea e mai sportiva decit mine. Te salut cu dispretz!

Scanner spunea...

@vera - Mai da dura esti! Facandu-ma pe mine mitocan, ne arati, de data asta explicit, ce "manere" ai d-ta. Nu ca nu s-ar fi vazut din mesajul d-tale anterior cu mersul pe sarma. Atunci ti-era jena sa dai cu batul in balta cu setea care te ardea pe dinauntru. Acu ai gasit pretextul sa te manifesti in voie.

Nu te imbata cu apa rece! Englezismele nu tin loc de buna-cuviinta. Iar apelul la "ban" (ah, alt englezism! deh, romaneste nu suna asa "cool"!) arata ca n-ai argumente de nici un fel. Ii ceri Ciresicai sa nu ma lase sa scriu comentarii, dupa modelul: "lasa ca-l chem pe frate-meu mai mare (si mai puternic)!". Da' de unde atat de puternic! Daca n-o sa lase acest comentariu, Ciresica va da dovada de lasitate, nicicum de putere sau de alte calitati.

Salutul cu "dispretz" pe care mi-l lasi in final e bine primit. Eu toc dispretul foarte fin si-l trimit la gunoi. Dar tu, plina de politeturi si "manere", nu numai ca il spoiesti pe-afara, dar il si tii inauntru, la piept, ca pe o resursa inestimabila, nu-i asa?

Iar Ciresica nu e "mai sportiva" decat d-ta, ci are o perceptie mai buna a sensului cuvintelor mele, fapt pentru care i-am dat un punct pentru asta (chiar daca nu-l vrea).

Astept replica. Sa vedem cum se manifesta "manerele". Hai, fii o Oana Zavoranu pe blog, o Magda Ciumac macar, manifesta-te plenar! Stiu ca ai resurse! Se aplica: "daca tot poti, de ce sa nu vrei?"

Ce spuneam eu de femeia moderna. Nu tu sfiala, nu tu limbaj potolit, nu tu buna-cuviinta...