joi, 18 iunie 2009

hope avenue

hope

Am primit inca o leapsa de la locul meu de munca, hotcity.ro. Si acum premiul este foarte tentant, adica doua abonamente la B'est Fest. Dar ca de obicei, eu n-am voie sa particip. Ce nedreapta e viata uneori, chiar si cu fructele.

Leapsa zice sa aleg un cantec de dragoste cu niste cuvinte care mi se par mie funny si sa il traduc, cum ma pricep eu mai adecvat.

Mie mi-a venit sa ma departez de repertoriul international si sa fac o retroversiune Am ales hope avenue, by Corina Chiriac. Si uite ce a iesit.

Will he show up or he won't, please gimme an answer/
I don't think he would hide away from me/
Where is he hanging around? Where is he?/
If he could at least send me an e-mail/
For me to know that he is still alive and this would be enough.

I kindly ask you to remind her (happyness) my address/
When you meet with happyness/
The house with flowers, hope avenue, ground floor/
I am still waiting and hoping..

Please ask her (happyness) to sit & eat at my table/
When you meet with happyness/
Make her pour just a drop of nectary/
In my cup which is full of bitterness./


And if one morning, she is coming (happyness)/
She can spend a lifetime, but even one day/
Until the moon is rising/
And she can tell me goodnight (by happyness)/
Just to know that she (happyness) is alive and this would be quite enough for me.

Tananana-nanananaaaa-tanaaaaa.

Eu m-am spart de ras cand am facut asta. Ma gandeam ca poate le distreaza si pe Zana Maseluta sau Copila Blonda, Innuenda cu umor subtil, Miruna Anurim, regina online-ului corporat si Femeia simpla dar nu chiar.

6 comentarii:

LiaLia spunea...

Hahahahahahaha, geniaaaaal!!! Melodia copilariei mele, pe care faceam spectacole si cantam la spray Farmec in fatza audientei leshinate de incantare (formata din matusi si vecine mai in varsta)! Acum si in varianta englezeasca :)) Stii, pentru mine Corina Chiriac e un fel de Bonnie Tyler a Romaniei :D

another cherry spunea...

@LiaLia: hihi, doamnele astea ruleaza inca, melodia asta n-o sa moara niciodata:)).

Copila blonda spunea...

:) eu am hotarat de ceva vreme sa nu mai intru in jocul lepselor, ca da dependenta :p dar in concurs poate ma bag, oricum merci mult ca mi-ai atras atentia.

Cu toate ca mie mi-ar merge mai bine un abonament la sala de lectura, decat la festivaluri :p

another cherry spunea...

@Copila blonda: bine, te astept pe hotcity atunci. pai cu lectura e simplu, aia se rezolva imediat, nu trebuie sa participi la nimic:).

eugen spunea...

auzi, da nu era 'casa cu plopi'? za house of poplars?

another cherry spunea...

@eugen: aoleu. esti sigur? mrrrrr. s-ar putea sa ai dreptate. si suna si bine:).