vineri, 8 februarie 2008

parul musafirilor

persoanele gretoase sau usor de ingretosat sunt rugate sa se mai gandeasca o data inainte de a citi acest post.

adica din cei 9-12 cititori (am mai crescut), probabil ca 2-3 n-o sa gaseasca subiectul agreabil.

treaba sta asa: am observat, nu de ieri de azi, ca atunci cand am musafiri, casa mea devine o varza cu carne. indiferent de scopul si durata vizitei. de varsta, educatia si convingerile religioase diverse ale musafirilor mei.

eu sincer incerc sa chem numai persoane curate in vizita. dar rezultatul e mereu acelasi. un dezastru.

e ca si cum oamenii curati si bine crescuti, odata ce parasesc casa lor si merg in alte case, devin niste murdaritori profesionisti.

cum sunt in vizita, cum le pica din mana/gura/nas. si lasa si absolut tot ce aveau pe pantofi, cu care ies din casa curati luna (pe controlate).

haide, murdaria ca murdaria. dar nu pot in ruptul capului sa inteleg de ce atunci cand vin in vizita oamenii lasa par. mai rau decat niste animalutze recunoscute pentru acest obicei neprietenos.

sa fie stresul unei vizite? adica sa fie emotionati ca sunt in vizita, pe teritoriul altcuiva, si de-aia sa le pice? hmmmmmm.... am observat ca baia e locul unde lucrurile degenereaza cel mai tare. acolo nu-i vede nimeni si fac ei tot ce vor.

faptul ca imi sunt oameni dragi nu ma ajuta cu nimic in aceasta problema spinoasa. parul musafirilor mei apropiati, cu care am o istorie si valori comune si insist sa am si un viitor luminos, imi face la fel de rau ca parul unui necunoscut.

n-o sa ma opresc din chemat musafiri, de fapt o sa intetzesc vizitele. daca o sa mai vina dupa ce citesc asta. dar studiez posilibitatea de a distribui la intrare shoshoni de-aia ca la peles si plase pt. par/dush ca ale bunicii.

si sa montez langa usa o pubela unde accesoriile astea sa fie scoase la plecare. cu o placuta cu "multumim ca luptati alaturi de noi impotriva acestui flagel care ravaseste planeta, caderea parului in casa gazdei".

sau le pica parul cand ma vad? de placere/uimire sau pur si simplu bucuria revederii?

adica numai eu sa patesc asta? sau vi se intampla si voua?

cititorule, moaie penita-ti si lamureste-ma.

6 comentarii:

dimitri spunea...

parca te mai uiti.

Anonim spunea...

:)))

Anonim spunea...

Pe-asta cu parul n-am experimentat-o /remarcat-o. In ceea ce priveste insa apucaturile care se activeaza brusc la cei mai cu bun-simt dintre noi atunci cand ne parasim temporar casa (sanctuarul nostru curat), apucaturi orientate catre transformarea casei gazdei intr-o cocina, CONFIRM! A se remarca faptul ca ma includ si pe mine in aceasta categorie (Doamne sper sa nu las si par...) intrucat am surprins sprancene dezaprobatoare ridicate de gazde in anumite cazuri, asa cum am ridicat si eu sprancene la randu-mi musafirilor mei care:
- scrumeaza alaturi de scrumiera de parca si-ar fi pierdut simtul vazului;
- mananca neanderthalian de-a dreptul de zici ca toata mancarea din lume se va termina intr-o clipa;
- varsa lichide si beau din 5 pahare o data (stiut fiind faptul ca ma omor dupa spalatul vaseor).
Dar ce sa-i faci mai cireshel... astia sunt, cu astia defilam. :)

another cherry spunea...

ah, banuiam eu ca se intampla si la altii.
dar sa fi atenta si la par:), sa vezi ca se intampla.

Monica spunea...

Doamna, adevar graiesti..nu prea tin casa deschisa musafirilor, dar instalatorii au naparlit rau de tot in baia mea..si parca nu e lucru mai scarbos, cum zici, decat fire de par negricioase( blondaaaaaa, blondaaa din mine) in cada:D
a urmat ultra igienizare si dracuiala la adresa proteinelor moarte aka par

another cherry spunea...

uite ca totusi, desi mi se pare dezgustator, nu ma descurajez cu musafirii:) dc m-ai fi cunoscut acum 3 ani, ai fi zis ca n-as primi pe nimeni in casa, si nici nu primeam. dar s-a intamplat un declic. acum imi plac, cu par sau fara:))