marți, 13 mai 2008

cireasa varata-n circuit

inotam de zor. eu cand inot, nu ma joc. bag mare, fara pauza. pana termin 50 de bazine.

cand inoti 50 de bazine, ai timp sa studiezi cine mai intra in apa. cine mai iese.

l-am vz de cum a venit ca e un papagal. chiar dc aveam ochii inrositi de clor. purta ochelari si tub de snorkling desi eram in piscina unui hotel. arata ca dl. din reclama cu zanul de la banca transilvania. doar ca mult mai posac.

asa ca i-am pus o eticheta mare, fluorescenta, pe spate, batuta in tintishoare. pe care scria in 5 limbi: papagal // a papagal // papagalos // le papagal // das papagal.

la bazinul 34 m-a batut pe umar si m-a oprit. crima mai mare nu se poate pt o cireasa pusa pe fapte mari. am zis totusi sa nu latru direct. poate semenul meu papagal are o probl. si ce sa vezi, avea!

"fiti amabila, voiam sa vb cu dvs...as vrea sa facem impreuna un circuit". e de subliniat ca aceasta propunere mi-a facut-o purtand ochelarii si tubul de snorkling.

in plus, ca si cum nu era destul, avea prins de nas si un clips. din cele care arata ca un fel de agrafa de prins hartii laolalta. doar ca era pt nas. pt nas de le papagal.

eu fac ochii mari de cireasa, rosii de clor, si zic "cum adica". "zice stiti, asa cum inotati dvs. acum, individual asa, nu pot sa inoate decat 2 persoane prin rotatie. si noi uitati, suntem mai multi in partea asta de bazin."

si imi arata, cu clipsul pe nas si cu ochelarii si cu tubul, pe ceilalti potentiali participanti la circuitul lui. care erau complet nepasatori de ceea ce li se pregatea. si complet multumiti desi nu erau inca in sistem. niste manfishishti.

"ori eu va propun sa inotati la dus pe aici (si imi arata cu mana) si sa va intoarceti pe dincolo. in timpul asta eu o sa vin pe partea asta, si nu ne intersectam". raman un pic consternata, cu apa siroind. cu gatul incordat, cu venele iesite. cu buza de sus ridicata peste coltul de argint.

"si zic, cum propuneti sa facem. sa ii chemam si pe ceilalti 3 (o femeie batrana cu casca si 2 tineri cu tatuaje cu frunza de marijuana pe piept care vb) la o sedinta? acum, sa lasam toti ce avem de fc si sa venim la sedinta in care ne explicati cum urmeaza sa facem parte dintr-un circuit al dvs?"

bine, poate nu i-am zis chiar noianul asta de cuvinte mestegusite. ca eram inca bolnava de soc. dar cateva tot i-am zis. vedeam cum nasul se cocarjeaza invins sub clips. fata i s-a strambat, cata iesea de sub ochelarii ridicoli si de sub tub.

"stiti, eu doar vreau sa inot. cum s-o putea. fara niciun circuit. inot aici de 3 luni. ne-am descurcat si fara circuit. si desi suntem multi, ne-am inteles cumva, cu bun-simt. nu mi-am luat si n-am dat niciodata un calcai in gura."

sfarcurile de pe sanii grasuni i s-au strans de nemultumire. la fel si guritza. guritza de sub clipsul de pe nas. "uitati ca v-am si abordat. considerati ca nu am avut aceasta discutie". mi-a aruncat das papagal, jignit.

si a plecat. dar nu inainte sa apuc sa vad ca are verigheta. si mi-am inchipuit pe loc cum la el acasa, sotia si copiii sunt bagati mereu intr-un circuit. un circuit pt spalat pe dinti. altul pt uitatul la TV. un circuit pt cumparaturi la cora. altul pt gratar pe valea cerbului.

pt fiecare actiune un circuit pana la scurtcircuit. m-am gandit automat dc da ordine si acasa cu clipsul pe nas.

am simtit duiosie. dar impletita cu ura. papagalos, eu nu mi-am dat demisia din corporatie ca sa ma bagi tu, in timp ce inot, la tine in circuit. ce demon ti-a intrat prin sange si te-a fc sa-mi propui asa ceva? biet nebun cu clips pe nas. ushi! ushi de-aici!

si uite-asa am incalecat pe-o sa/si v-am spus povestea asa.

14 comentarii:

Audrey spunea...

il papagalo imi pare c-a avut in vedere binele comun :-) Tu te lafaiai pe un culoar, iar ailalti 5se inghesuiau ca puii in cuib pe alt culoar. Nu e corect :p
Si mai era si grasut, pe deasupra...Of of!
Da'mi place ca n-ai cedat niciun cm de spatiu. Nu te-a dat politetea afara de pe culoarul tau.:p

another cherry spunea...

zau ca a fost o situatie fara precedent. mereu e multa lume, dar mereu gasim o cale, fara un moderator din oficiu:)

Anonim spunea...

cateodata nu ma doare asa tare ca nu stiu sa inot. ca de exemplu acum. ushi circuitosule, circuitardule, ushi!!
ps. fetele, voi mergeti la kylie?

perfidius smith spunea...

:)))

another cherry spunea...

mako, ma bucur ca ma sustii. m-a scos din minti grasunul cu sfarcuri mici si clips si tub. nu mergem la kylie:-(.
pup

another cherry spunea...

you perfidius little thing, ma bucur ca te-a amuzat:)

Anonim spunea...

mult, mult prea tare. you just made my day :D

Anonim spunea...

SUPER TARE. AI VAZUT FURNICUTZE? BEEEE THEEEEE BAAALLLL.....HA, HA, HA. (era vb despre o bila colectiva, no pun intended) :)

Anonim spunea...

Am citit postul. Mi-a plăcut.

La comentarii....e haos. Trebuie făcut un circuit. Trebuie să ne organizăm: care să lăudăm isteţimea cireşei şi priceperea ei scriitoricească şi care să-l înjurăm şi să deplâgem prostia lui das papagal, în varinata cu clips pe nas.

Am zis. Dacă n-am zis, mă repet. Părerea mea...

innuenda spunea...

:))) Eu mă bag la circuitul cu apaluze pentru frumoasa şi deşteapta cireaşă. Restul, care cum vă organizaţi!:))
Sper să vă descurcaţi, că dacă nu, mi-e că există câte unul cu clips pe nas pentru orice situaţie. Acum că mă gândesc la mine, eu numai şefi din ăştia am avut, de când mă ştiu.

another cherry spunea...

gabi, mor dupa atitudinea asta de go for it:), am vrut de la inceput sa spun asta.
si ma bucur tare ca ti-a placut.
de cate ori merg la sala imi sucesc gatul dupa das papagal, ca sa pot continua povestea:)

another cherry spunea...

codobelcule, ai citit ritualurile de imperechere ale melcilor? e un material care mi-e tare drag, si am inteles ca si innuendei:)

another cherry spunea...

motanes, dc nu as fi deja rosie in obraji, cum sta bine unei cirese rumenite, as rosi. multumesc frumos.
si ma bazez pe tine sa ma ajuti un pic sa fac ordine la comments. singura nu razbesc. deci cine e pt laudarea mea in public?:P

another cherry spunea...

innuenda, ma bucur tare ca ne-am cunoscut. chiar si virtual. foarte tare.