duminică, 4 mai 2008

cireasa si macaraua

macaraua asta din povestea mea nu este utilajul ala de pe santierele de constructii.

macaraua este un barbat care a fost convins ca eu si cu el avem o relatie. l-am poreclit asa pt ca era, repet era, ff inalt.

sincer, nu stiu exact cum arata. ne-am intamplat alaturi intr-un mare furnicar de oameni in cel mai faimos club de party din vama.

era ff desirat si eu mica. din cauza asta aproape ca nu ajungeam cu privirea sa vad dc exista o luminita la capatului tunelului. nu ma refer numai la trasaturile care-mi plac. ci si la stelutzele sau vidurile care isi fac loc prin ochii oamenilor. si care ma anunta ce e de fc. sau nu.

sigur, as fi putut sa-mi iau un scaunel si sa-l rog sa stea locului un pic. sa ma uit putin la el, sa vad cum arata. dar ar fi fost nepotrivit gestul asta al meu. social inacceptabil.

in plus, ca sa faca lucrurile si mai complicate, macaraua purta o palarie cu boruri mari, de cowboy. care, dc as fi ajuns totusi cu privirea atat de sus, ar fi ascuns oricum trasaturile.

la scurta vreme dupa ce am dansat alaturi, macaraua m-a indragit. mi-a murmurat cu gura secreta de sub palarie ca am o atitudine care-i place. si a decis pe loc ca avem o relatie.

si asta, va spun, fara sa ma anunte si pe mine in prealabil. sau sa-mi ceara prietenia, cum se facea cand eram mici.

dar m-am prins pt ca a inceput sa puna pe fuga toti barbatii si baietii care ma placeau si imi adresau vreo privire sau vreun cuvant. si nu au fost putini, va spun.

din inaltul cerului instelat, macaraua punea mana in gat tuturor pigmeilor care indrazneau sa insinueze catre mine vreo chimie.

apoi ii lua de umeri si ii impingea departe, zicandu-le cuvinte mestesugite. "esti bun. te uiti la cea mai draguta femeie de aici. si mie imi place. te inteleg. dar hai sa facem pasi pe covorasi".

ok. flatant la inceput. dar deranjant mai pe urma. cand am inteles eu ca treaba e serioasa. si ca sunt, vreau nu vreau, femeia macaralei. for the night. si poate chiar pt mai mult.

pt ca sunt marunta la stat si deci usor de manevrat, mai ales de catre o macara, am tras ponoase. macaraua ma apuca la rastimpuri cu mainile lui ca de cuva de buldozer sper ca asa se numeste gheara aia cu dinti in care se incarca nisip.

si ma tragea aproape, strangandu-ma cu foc, in timpul dansului, la pieptul lui de metal. se baza carevasazica pe bunul simt si micimea fizica a unei cirese intr-o seara de mai.

odata m-a ridicat chiar pe umerii lui de macara printr-o miscare abila. la care am fost prea nepriceputa sau slaba sa ma impotrivesc sau sa protestez. odata ajunsa acolo sus, in lumea macaralei, aerul rarefiat m-a facut aproape sa lesin.

totul spre deliciul prietenilor mei. care imi cantau incetisor macarale stralucind in soare artintii. macarale. si chicoteau neincetat si se distrau in special de nepotrivirea geografica dintre o cireasa si o macara.

adica, cum s-a gandit el, macaraua, ca putem sa fiintam impreuna cand el atinge cu mintea norii. iar eu abia pot sa privesc peste un gard? hm.

mi-a alungat toti pretendentii din preajma, rand pe rand. si cu unii chiar as fi vrut sa vb. si a inceput sa ma stranga la pieptu-i de arama din ce in ce mai cu des si mai prelung. asa ca a tb sa fac o miscare brutala. sa fug in lume. parjolind tot in urma.

am avut o relatie scurta dar intensa. si totusi am fugit de magie. cine sa ma mai inteleaga. ma tot plang ca nu intalnesc sufletul pereche. si cand imi ofera cineva unul, il joc in picioare.

macaraua n-a inteles nimic. si nici cireasa. asa ca fiecare si-a vazut de drum in lumea ei. macaraua in lumea ei misterioasa de metal. eu in lumea mea de fructe si flori.

10 comentarii:

innuenda spunea...

Că ai pârjolit totul în urmă nu ar fi nimic. Dar fântânile?! Fântânile le-ai otrăvit? Pentru că îţi spun, macaralele sunt în felul lor nişte highlanderi....Pe cuvântul meu de macara!:)))

another cherry spunea...

se pare ca n-am otravit.
ca uite ca deja a inviat si se tine dupa mine. iar stii lucruri care mie imi scapa:))

Anonim spunea...

Cireasa viseaza. Ea vede lucrurile prin ochii ei mici de cireasa care cauta un cires sub care sa se adaposteasca. Simte nevoia sa apartina de ceva, sa fie protejata de ceva.

Un cires ar fi fantastic. Ii ofera adapost, ii ofera hrana, chiar ii permite sa stea la suete cu amicele ei cirese, intr-o zi torida de vara.

Ii ofera roua de dimineata, ii daruieste umbra, dar in acelasi timp ii permite sa se legene in adierea vantului.

Cireasa isi cauta un cires. Ambitionata de acest lucru, ea tinde sa confunde pigmeii, macaralele sau tot felul de pretendenti cu posibili ciresi. In momentul in care individul nu capata forma ciresului, cireasa isi pierde interesul.

Dragut.

Parerea mea este, totusi, ca lumea este facuta pentru ca toate nascocirile naturii sa traiasca in armonie. Viata nu se reduce la pasiuni ascunse, nopti fierbinti si partide de sex.

Viata e frumoasa si merita traita!

another cherry spunea...

highlander, drept grait-ai:). cu niste mici detalii pe care le-a zice altfel, pe ici pe colo.

Anonim spunea...

in general oamenii au metode diferite de a exprima idei similare. din acest motiv sa intampla des ca unele persoane, desi isi doresc acelasi lucru, sa esueze in tentativa lor de a-l obtine.

poate ca o sa imi permit sa depasesc putin barierele sociale si o sa imi folosesc dreptul de exprimare libera. mi se pare interesant faptul ca acest individ a reusit totusi sa-ti trezeasca interesul, suficient de mult incat sa il pomenesti in cel putin 3 din articolele tale.

povestea voastra aduce a riga crypto si lapona enigel. fiecare traind in lumea lui, fiecare dorind sa descopere lumea celuilalt.

ma fascineaza modul in care vezi viata. o haotica imbinare a unor imagini din spatii si timpuri diferite. eu cred ca de aici curge izvorul inspiratiei tale proverbiale (din cat am reusit a citi)

cireasa este un fruct fragil, aparata de o piele fina si neteda. este firesc sa incerce sa se protejeze. pacat ca uneori duce asta la extrem, si uita sa guste din picaturile de ploaie.

another cherry spunea...

da, ai ghicit, eu vad lucrurile in tot felul de culori si metode diferite. e ca un puzzle sau patchwork, facut din tot felul de combinatii. ma mir ca ti-ai dat seama, dar ma bucur:).
cireasa este cum zici tu. dar de ce ti se pare ca uita sa guste din picaturi de ploaie? ca duce lucruri la extrem sunt de acord. dar ea se adapa din ploi, ca sa respire. si nu numai:)

Anonim spunea...

spun asta pentru ca cireasa imi pare putin cam prea calculata. in unele situatii decide corect din punct de vedere rational, chiar daca ar fi tanjit dupa altceva.

viata e un puzzle minunat, cu milioane de piese si mii de culori. cireasa incearca sa aseze fiecare piesa la locul ei. eu unul, prefer ca in unele locuri, sa imbin piesele asa cum imi place mie, cu culorile care imi plac mie. acest puzzle este prea mare pentru a il termina. uneori ador sa ii incurc piesele, doar pentru ca asa imi place mie :)

another cherry spunea...

cireasa nu poate sa aiba toate lucrurile dupa care tanjeste. pt ca nu are timp. sau nu are putere. sau nu stie cum sa si le procure.
dar la aia cu puzzle-ul, si la mine e la fel. incurc piese, mai ascund cate una de mine insami.
imbin hartie cu lana si pluta si sticla si otel si lemn si mucava.
si gata corba:)

Anonim spunea...

gata pentru astazi. prea mult blog.

imi plac vorbele tale dulci; ma inspira.

prea multa tehnologie. sunt inconjurat de ea, ma inunda. ascuns dupa acest birou o hranesc si o ajut sa creasca.

vreau o gura de aer cu miros de flori de cires... mai e putin...

prefer plimbarile si canile de ceai.

papa!

another cherry spunea...

bine:). papa