sâmbătă, 24 mai 2008

si tacerea e un raspuns?

am discutat in contradictoriu pana a venit noaptea. sb era important si isca multe pasiuni. de ambele parti. sareau scantei de purpura.

yin si yang, luptam umar la umar pt ca ne pasa. era una din datile alea cand chiar si un barbat avea chef de o discutie in contradictoriu cu o femeie. pasari rare astfel de ocazii. rare si mai mereu, cand prezente, labile fizic si debile psihic.

ne-am bagat in pat. si am continuat sa discutam. odata pusa la orizontala, am prins forte noi. de unde eram cam slabita si incepuse sa-mi curga sange din nas, acum am renascut. si dai, si lupta. nu ma-mpinge c-ametesc.

el imi tinea isonul. e adevarat, interventiile erau mai rare. dar bine punctate. adversar pe masura. barbat, nu gluga de coceni. la un mom dat, mi-am dat seama ca participarea lui la polemica e din ce in mai subtila.

a, mi-am zis, razandu-mi in barba. l-am spart cu intelectul meu. l-am dat gata cu vorbele mele bine ticluite. ca niste sulitze l-au sulitzat. sfinte sisoe, ce buna sunt. cade rapus interlocutorul sub ploaia cu bulbuci si broaste a argumentelor mele.

din cauza asta, am prins si mai mult curaj. m-am intaratat singura. deodata eram un avocat de renume. intr-un tribunal de renume. sustineam pledoaria finala sub ochii umezi de laude ai unui juriu. micit de logica si elocventa mea.

jurnalistii, dar si publicul care n-avea alta treaba intr-o zi lucratoare si a intrat la proces, scandau: saaaana! saaaana! saaaaana! eu, trufasa, peroram cu un brat ridicat. eram mai inalta decat normal.

acum suntem din nou in pat. mai zic ce mai zic si ma opresc, triumfatoare. el tace. ia uite-l cum nu gaseste replica. il credeam mai bun. cocos-cocos, dar cand vine vb de fapte concrete, ia uite. el tot tace. l-am pus pe ganduri big time. sa vad pe unde scoate el camasa oratorica acum.

el tot tace. putin intrigata, intreb ce parere are. el tace. nu-i vad fata, ca stam linguritza. ma intorc si vad ca are ochii inchisi fraged. si fata curatzata de orice gand razboinic. doamnelor si domnilor, el doarme. doarme dus.

in corpul meu, cineva da drumul la max la rezervorul cu caldura si roseata. ambele se urca direct la cap. de nervi. apoi un oftat urca din degetele inelare de la picioare pana in pieptul de cireasa invinsa. de cireasa caraghioasa. de cireasa far de ciresar.

si eu care credeam... si el care parea atat de...si eu care am vrut...si el care a zis...

am realizat pe loc. chiar si ideile importante merita discutate pana la un punct. apoi e cazul sa ne mai odihnim nitzel. s-a zbatut atat de mult, pana mos ene i-a tras cu un par la tampla. s-a concentrat atat de napraznic, pana cand fizicul l-a invins.

am discutat problema cu apropiatii mei on-line si off-line. se pare ca au mai fost cazuri in zona. ca e chiar o molima. se pare ca atunci cand nu mai au chef sau se plictisesc, prietenii nostri adorm. ca niste ingerasi. cazuti.

dormi? imi pare rau. pt mine. dar si pt tine. operatia a reusit, pacientul e mort.

asa ca am luat tacerea ca pe un raspuns. raspunsul care mi-a convenit mie. arbitrul cu fluier si pantaloni scurti de matase rosie a fost obligat sa declare castig prin non-combat.

rezultatele au fost afisate cu litere de-o schioapa pe tabela de pe frigider in zorii zilei urmatoare.

11 comentarii:

Ioan Castil Valeda spunea...

Am infraaaaant !!! :)))

Sunt din ce in ce mai convins ca un barbat a spus (pentru prima data), sleit de puteri dupa o astfel de conversatie, FAPTELE VORBESC - cazand apoi mort. De somn. :D

another cherry spunea...

:)
e teribil de frustrant, dar tb sa respectam alcatuirea fiecarei specii, fie ea cat de diferita.
in fond taman diferentele astea ne facem sa o placem cu adevarat:P

Audrey spunea...

Si eu am patit la fel de nenumarate ori. Ma alimentam singura, eram in stare sa combat inca 2-3 ore, imbatata de puterea mea de convingere. Numai ca partea adversa adormea intempestiv. Fara nicio avertizare prealabila. Si mai rau ma enervam. Cum isi permite? Tara arde, baba doarme cu sforaituri. Tocmai cand eram la apogeul argumentatiei.
Uf, barbatii astia!

another cherry spunea...

dada, si eu am patit de mai multe ori. undeva se strica ceva:). la mine sau la el, nush inca:)

Audrey spunea...

Cred ca noua ni se pare mai important sa avem ultimul cuvant, sa-i convingem ca dreptatea e de partea noastra. Pe cand ei nu tin mortis sa recunoastem ca au dreptate. De ce? Pt. ca ei STIU ca au dreptate. Nu au nevoie de confirmari.
Noi, femeile, cautam confirmari tot timpul. Si, ce e trist, ca le cautam in ceilalti.

another cherry spunea...

aoleu audrey draga mea. lasa ca faptul ca ne dam seama de chestia asta ne ajuta sa evoluam:)

Ronin Man spunea...

nu e nesimtire si nici nepasare doamneleor! in orice argumentatiune vine un moment in care barbatul (oricare) simte ca s-a spus destul; in acel moment nu mai conteaza cine are dreptate sau nu, conteaza ca zarurile au fost aruncate, s-au rostogolit, le-am citit si gata... in acele momente se refugiaza in mintea lui si taie legaturile cu lumea exterioara... daca e ziua se uita la tv sau citeste, daca e noapte adoarme... insight de la un barbat:)) nu trageti :))pentru rezultate sau continuare amanati pana a 2a zi!

another cherry spunea...

ronin man, eu am banuit ca asa e cum zici tu, mai ales ca mi s-a intamplat de mai multe ori. dar sentimentul e ff ciudat. iti vine sa o iei personal. mie mi se pare ca doarme/citeste/se uita la TV ca sa-mi faca in ciuda. mie si celorlalte doamne, ca le-am ihtrebat:P

Ronin Man spunea...

nop, nu e personal, asa functionam! incearca sa lasi discutia pt a 2a zi si ai sa vezi ca receptivitatea este maxima; si mai e un motiv care tine de relevanta subiectului (nu a partenerului); unele subiecte merita 1000 de cuvinte altele 100, asa ca trebuie sa te asiguri ca exista acelasi ranking de relevanta a subiectului; si in +, noi consideram ca nu trebuie sa existe un sfarsit clar al discutiei, un castigator al argumentatiunii, ne convine de foarte multe ori sa lasam lucrurile in aer... all in all, asa cum zice Trump, is nothing personal is just "business" :))

another cherry spunea...

:), ok o sa incerc sa vad lucrurile prin prisma asta.
acum ca ai venit cu nite cuvinte ca re mi-au sunat cunoscut, m-am uitat pe profilul tau. si eu am fc marketing si PR 11 ani, prin corporatii:)

Audrey spunea...

Ah, another cherry + guests, apropo de PR (scuze daca o sa fiu off-topic), se intampla sa cunoasteti o tanara/un tanar entuziast(a) care ar vrea sa lucreze ca PR la o editura? Am un amic care este director la editura respectiva si m-a rugat sa ma interesez.
Da-mi un semn.
Mersi.