joi, 1 mai 2008

farasul care nu strange gunoiul si alte obiecte asemanatoare

sa luam de exemplu farasul care nu strange gunoiul. un faras are o singura responsabilitate pe lumea asta. sa permita gunoiului sa ajunga pe el.

si totusi, exista sub soare, m-am convins, mii de farase care nu permit nici in ruptul capului adunarea gunoiului pe ele.

am patit asa: am maturat toata casa cu matura. pt ca mi s-a stricat aspiratorul. nu m-am alarmant. se poate curata casa si old school.

deci am insfacat matura si am maturat casa de i-au mers fulgii. am fc gramajoare de o dimensiune numai buna de luat cu farasul. eram multumita. aproape terminasem treaba.

am apucat farasul si am purces la trecerea gramajoarelor de gunoi pe faras. la inceput am crezut ca mi se pare. dadeam cu matura impotriva farasului si gunoiul nu era pe faras. mai sa fie.

am incercat din nou. esec. tot gunoiul mic si mare era sub faras. sau pe langa faras. dar nu in faras. doar bucatile mari cat un elefant tronau pe faras. vreo 3. pt care, ca sa fim sinceri, nici nu as fi avut nevoie sa matur, ci le-as fi cules cu mana.

am incercat de multe, dar foarte multe ori. pt ca eu sunt de soi tare tenace. nu pot sa accept o infrangere asa meschina. si m-am gandit ca dc insist, poate macar o parte din gramajoara de gunoi accepta sa se urce pe faras. nope. m-am inselat.

sa-mi spuna cineva. ce rost are acest faras? cui serveste el? si de ce a fost produs? cum l-a lasat sa treaca de linia de productie de farase acel nemernic de controlor de calitate a faraselor lumii?

si ce rost are penseta care nu penseaza sprancenele pt ca cele 2 brate nu se apropie suficient, din nastere? dar ibricul care are tzuguiul facut prost si oricum ai pune in cana, curge pe de laturi? ce facem cu un cutit de friptura care n-a taiat, nu taie, si nu va taia niciodata friptura?

repet, obiectele astea nu au mai multe intrebuintari. penseta, cum zice si numele, e facuta sa penseze. ibricul cu tzuiguiul lui de ibric e facut sa putem pune in cana fara sa varsam. iar cutitul e facut pt a cioparti friptura.

cum dorm oamenii astia care au lasat sa iasa din fabrici produsele astea? sigur au familii, fac vacante, au si ei mame. isi invata copiii cum sa faca in viata.

e monstruos. innebunesc cand mi se intampla. uite cum farasul zace acum parasit, in dizgratie. penseta e data de pereti. ibricul are praf pe el de-un stanjen. cutitul nu taie acum friptura altcuiva.

va rog mult sa-mi spuneti ce alte obiecte similare mai stiti. si care v-au chinuit.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu-mi vine acum pe loc niciun obiect in minte, dar am gasit intrebuintari pentru penseta care nu mai penseaza. Poti sa dai cu ea paginile unei carti pretioase, sa culegi orezul bob cu bob sau sa ajuti un paianjen sa stea picior peste picior.

another cherry spunea...

:))
a cherry, esti o persoana incredibil de creativa in gasirea lucrurilor fara niciun rost, unul bun. dc as avea o firma, te-as angaja in fiecare post din ea.

Anonim spunea...

Eu am nervi! de-abia ti-am scris un comentariu si nu mi l-a luat. Tre' sa-mi arati cum se face.
Ziceam ca si eu am nervi pe farasul ala, pe care eu insami ti l-am cumparat fara sa fiu prea atenta la design. Ala care l-a facut e nu nemernic. Si em am patit saptamana trecuta acelasi lucru, cand ti-am facut curat. De-aia am o notita in buzunar sa-ti cimpar faras, mop, matura. Ca si mopul face figuri, de-mi venea sa-l arunc pe geam. Te pup

another cherry spunea...

:))
mama, ce draguta esti. deci tu mi-ai bagat farasul fara rost in casa, esti cea mai buna mama din lume:)

innuenda spunea...

M-am ciocnit de problema făraşului neprimitor de gunoi pe când locuiam într-un cămin studenţesc. Nevoia m-a ajutat să descopăr cel mai bun făraş din lume: coala de hârtie format A4. :)

Obiecte care cel mai adesea nu-şi fac treaba sunt o mulţime: ascuţitoarea care nu ascute, ci smulge lemnul creionului şi rupe vărfuri, pila de unghii care nu pileşte, suportul de prosoape cu adeziv care nu suportă nimic din ce cântăreşte mai mult ca fulgul, peria care nu perie părul, ci îl rupe/smulge...etc

another cherry spunea...

:)uite ca nu m-am gandit la foaie...

din tot ce ai zis, ma plec in fata suportului de prosoape adeziv, inventat probabil de un inginer in deriva:)

innuenda spunea...

Cum, şi creioane dermatograf zdrenţuite de vreo ascuţitoare neascuţită, cât să-ţi bagi aşchii minuscule de lemn în ochi nu ai avut??!? Păi atunci, ori eşti norocoasă, ori foloseşti tuş, ori eşti cireaşă (şi cireşele, după cum ştim, nu se machiază)...

another cherry spunea...

m-ai prins. sunt cireasa si noi nu ne machiam:)