luni, 5 mai 2008

placeri litorale ciresesti

ne-a chemat marea dragutza. am raspuns prezent.

toata lumea a incercat sa ne descurajeze in demersul nostru. ca o sa ploua. ca o sa fie prea multa lume. ca o sa fie prea frig. ca n-o sa avem ce manca. ca o sa fie un trafic sora cu nebunia.

intr-un cuvant, ca o sa fie prea orice si nu destul de nu stiu ce. ca ce ne-a venit. ca ne-am gandit bine? ca o sa suferim. ca o sa ne dezgustam. ca o sa ne deprimam.

ferme pe pozitie cum le sade bine unor cirese, am purces. primul drum spre vama. miros de libertate in nari. am bagat viteza cata poate sa duca o cireasa. 160 km/h. am ajuns destul de repede asa.

acolo, nema ploaie. zero furtuna. cald afara. buluc de fete cunoscute care ne asteptau zambind. ne-am vazut cu prieteni in fel si chip. cu toti prietenii cu care n-am mai apucat in ultima vreme.

am dansat ca-n prima zi. am ras de ne-am spart. si iar am dansat. si iar am ras. si uite asa 2 zile in continuu. a fost si tequila cu noi. ma rog. pana la un moment dat. cand poate ca a fost impotriva noastra. dar cui ii pasa. rezultatul final: pe plus.

cand n-am mai dansat si a venit dimineata si a inceput sa ploua, am fugit la cafeneaua turceasca de la o aruncatura de batz. ne-am tolanit pe perne confortabile. am mancat shuberek facut acolo tare bine. am baut mai multe serii de cafele tulburator de bune. facute la nisip. si iar am ras.

apoi am intrat in putinele si chicioasele magazine deschise pe ploaie la mare. ne-am imprietenit cu proprietarii si am petrecut de minune proband ochelari, palarii si margele, o ora jumate.

am ras de ne-am spart. am plecat incrosnate de mici nimicuri colorate. care ne-au oferit mari placeri condimentate.

cand n-am dansat si n-am cumparat nimicuri colorate, am stat cirese soparle lenese la soare. am baut lapte batut, am mancat iar shuberek cu ochii la mare. ovidiu ne-a facut cafea cu drag. parca n-a trecut nicio zi de la ultima cafea. m-a intrebat unde mi-e cana cu buburuze.

am capatat roseata in obrazul de cireasa. si am ras de ne-am spart. iar si iar. lu a zis, dupa niste gandire, ca s-a nascut din spuma marii. n-am contrazis-o. poate chiar are dreptate. lu e dragutza, de ce sa nu se fi nascut in felul asta mai special.

am scarpinat-o pe fetita intre urechile pufoase. dna stefan, gazda, ne-a primit bucuroasa. eram de-ale casei. n-a parut afectata de toata povestile si ideile si parerile pe care le-a auzit iesind de la noi de pe geam toata vara trecuta. si nu erau informatii pt oameni slabi de inima. credeti-ne.

am rezervat toate weekend-urile din luna iunie camera la mare. ca sa putem face toate astea inca o data si inca o data. fara nicio variatie. monotonia e minunata cand e are tot ce-i tb. ca si tortul de ciocolata.

am ales bine. a fost incredibil de misto la mare. si e doar prima mare dintr-o serie lunga de mari de anul asta.

pazea vama! s-a deschis sezonul la cirese. and there's nothing you can do about it.

Niciun comentariu: