miercuri, 7 mai 2008

iubitorii de alte mesagerii decat yahoo

iubitorii de alte mesagerii instant decat yahoo messenger sunt mandri de alegerea lor.

o spun in gura mare, sa afle toata lumea. se lauda ca niste gaini care au fc un ou de au masiv cu vestea ca apartin unui alt clan de chat on-line. afiseaza informatia la vedere, pe piept. ca pe o brosa de pret de care tu, utilizator de yahoo, nu ai.

ei formeaza o nisa cool. pana aici nimic rau. in fond, toti stim ca diferentierea este cheia succesului. in cam orice.

chiar si mie mi se pare cateodata ca ei sunt detinatorii unor beneficii si avantaje de care eu n-am habar. si ce e mai rau pt mine e ca se pare ca nici nu ma calific in gasca asta exclusivista. deci voi muri asa.

cine nu are deja hotmail mess sau google talk e un diletant in ale mess-ului. un consumator de produse penibile, de masa. nu ma refer aici la oportunistii mercenari care au adium, ca sa poata juca pe orice front de mess.

dar cum marea masa de utilizatori de mess din romania e pe yahoo, apare o probl. ai vrea sa comunici cu pers din gasca exclusivista. dar nu banui ca are alt mess si ceri inocenta adresa.

gafa asta se intampla pt ca n-am reusit inca sa ma prind de semne distinctive fizice si de look ale acestor persoane. dar lucrez la asta.

atunci ti se replica cu mandrie. daddy80. pe hotmail. pe yahoo nu ai? zic eu. nu, nu-mi place yahoo. hm. nici mie in mod special. dar asa am putea vb. pai fa-ti tu cont hotmail dc vrei sa vb. yahoo e o porcarie. nu suport yahoo. e oribil yahoo.

raman mereu la fel de descumpanita. de ce prefera utilizatorii de alt mess decat yahoo sa nu comunice deloc decat sa aiba cont de yahoo?

e asa de traumatizant si umilitor sa ai un id usor de folosit? diavolul de yahoo le-a adus niste prejudicii asa de mari incat nu suporta nici macar ideea? care este pana la urma marea smecherie de a avea alt chat decat yahoo, dc nu reusesti sa vb cu cine ai chef?

si ma mai bate un gand. stiti cum ies imperecherile mutante dintre membrii unei comunitati inchise. copiii aia cu codita de purcel facuti de oameni bogati care vor sa tina averile in familie. si nu accepta straini.

sau odraslele infricosatoare din acele sate prea retrase, care nu ajung sa petzeasca in imprejurimi.

mi-e frica sincer. ca utilizatorii de alt mess decat yahoo, un grup pana la urma restrans de persoane, se vor aliena.

ca tot discutand numai cu persoane din acelasi grup restrans, ideile puse pe masa se vor subtia. gandurile se vor imputina si vor deveni fixe. vor dezvolta un dialect numai de ei stiut, care-i va indeparta si din comunitatile nevirtuale.

prin urmare, incrucisarea lor cu utilizatori de yahoo mess mi se pare a fi o urgenta. ei sunt "in denial", si nu vor sa recunoasca pericolul ce-i paste. dar mie imi pasa. si vreau sa-i salvez.

utilizatori de yahoo mess, sustineti-ma! haideti sa trimitem o delegatie de lobby la fratii nostri coplesiti de trufie. sa-i invitam la discutii si sa-i salvam cu forta. o sa ne multumeasca intr-o zi.

iar eu, eu, eu, voi putea in sfarsit sa vb cu cine ma arde. din tabara adversa. cazuta in greseala.

anyone?

Niciun comentariu: