joi, 23 aprilie 2009

azi cireasa sfaraie de coapta

tort

Astazi e ziua mea. Zi frumoasa ca mine. Si mi-as lua liliac. Ca sa-mi murmure el. Cat de tare-i Dorel. Da, ma tin de goange. Pentru ca astazi implinesc 33 de ani.

Si cum vad in jur. Ca asta inseamna ca o sa devin fortuit mai responsabila. Am planuit pentru restul vietii mele. O sama de lucruri potrivite cu ce asteapta societatea. De la o cireasa in sfarsit buna de coapta ce e.

Apropo, ce credeti voi ca ar trebui sa fac acum? Bungee jumping? O placinta cu dovleac? Un curs de contabilitate primara? Astept propuneri.

Cat despre ce parere am, sincer. Nu am niciuna. Nu traiesc sentimente amestecate. Nu-mi pare rau. Nu mi se pare ca imbatranesc sau ceva.

Singurul lucru care mi se pare ca s-ar potrivi ocaziei. Esta ca gaina batrana face ciorba buna. De asta sunt convinsa.

Si am spre sustinere o armata de aprige personaje. Care pot sa confirme cu placere acest fapt ravasitor. Metaforic sau nu, fac o ciorba...de dai cu caciula dupa iepuri.

In rest, am alte treburi. Decat sa ma lamentez sau sa eman panseuri pe tema coacerii mele. Uite, pe inserat ma pregatesc sa ma mananc fara discernamant. Tot ce prind si pare gustos. Dar musai tort de ciocolata de la Capsa.

Apoi salata de boeuf produsa de mama de cireasa. In care mi-am scufundat si eu labutele netalentate. Voi inghiti si branza buna in burduf ok. Asezonata cu ceapa verde care omoara orice sarut. Si masline neinjectate cu hormoni de buna-crestere.

Planuiesc, cred ca e clar, sa beau asisderea. Mi-am pregatit o perfuzie cu tot cu suport din ala de metal. Sa o pot tarai eficient dupa mine prin casa si centrul orasului. Plina ochi cu lichid portocaliu, tip campari orange.

Si mi-e pofta, vad. Si de alte lucruri primare, care or mai fi. Si s-or potrivi. Cine sa mai stie. Cui sa ii mai pese. Parca te mai uiti.

O cireasa responsabila nu planifica chiar tot. Pentru ca stie din viata ei bogata. Ca socoteala din livada nu se potriveste cu cea din targosfera.

E ziua mea. Zi frumoasa ca mine. Si uite, stau aici si sfarai. De coapta si multumita ce sunt. E ziua mea si zbor deasupra orasului de atat prea plin.

30 de comentarii:

Monica spunea...

La multi ani, tăuraş! pai ai putea sa incepi sa sufli: in nai, in iaurt, in lumanarile de pe tort. si sa continui sa traiesti frumos, ca stii sa o faci.
Cu drag şi cu mariachi,

o picătură spunea...

La Mulți Ani, cireașo! Să fii sănătoasă și fericită și coaptă bine

ana spunea...

hepi hepi la mulţi ani!

sabina spunea...

la multi ani :)

Pozek spunea...

Sa ne traiesti Sana!

Ana Thomas spunea...

Happy birthday, dear Cherry!!!
Sa-ti fie de bine....si sa te bucuri!

varanus spunea...

Uite-asa, necunoscut cum iti sunt, cu tot dragul iti doresc o viata buna. Suspendată cum stai in cires. Deasupra lumii. Hrana pentru pasarile omenesti. Cu gindurile si visurile tale pe care atit de carnos le insirui. Impartind bucuria mai mult altora decit tie.
Sa-ti fie bine, Ciresico!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI SCUMPA MEA! ITI DORESC O VIATA CU SANATATE, FARA PREA MULTE GRIJI, FRUMOASA CA TINE SI MULTE MULTE BUCURII!

Anonim spunea...

La multi ani! La cat mai multe bucurii si impliniri

vera spunea...

Smart and pretty Cherry, sa fii sanatoasa, voioasa si la punga groasa!
Si firitiseli si genitorilor, ca au binemeritat.

Liar spunea...

la multi ani, dear!

thea spunea...

La multi ani! si megadistractie deseara! Si sa ai o zi plina de soare, zambete si flori!

Anonim spunea...

la multi ani another! sa fii sanatoasa ca aratoasa esti si sa nu te schimbi. te pup, ronin sunt...si inca te citesc zilnic :))

Lya spunea...

La multi aniiiii!!! :)

another cherry spunea...

@everybody: mama, ce misto e sa fie ziua ta:).

@Monica: taurasul sufla de-i sar ochii in tot ce vad.

varanuse, ca de obicei, ai venit cu cuvinte potrivite de m-ai impresionat. multumescu-ti frumos.

ronin?! OMG:)

vera, pe mama am felicitat-o deja pentru asa lucrare de exceptie:)

Ciupercutza spunea...

Te-am urat peste tot, numa' aicea nu :)
La multi ani! Sa ai o zi frumoasa de tot! Te pup cu drag. :-*

JolaGoddess spunea...

La Multi Ani Cireaso ^_^
Avand in vedere ca varsta de 30 de ani e noul 18, tu ai 21 de ani :D

Paul P. spunea...

La multi ani de cireasa in continuare >:D<

another cherry spunea...

@JolaGoddess: ma cunosti?:)

multumesc ciupercutzei si lui PP!

Mircea spunea...

La multi ani, ciresica simpatica! E tare misto blogul asta al tau (ma rog, e singurul pe care il citesc, deci de "benchmarking" nu poate fi vorba)... Cred ca de la tine i se trage(o fi contagios). Te-am indragit suspect de mult pentru scurtul timp cat ne-am cunoscut, mai ales ca am avut de cele mai multe ori discutii cam de nivelul faptului divers. Cred ca transpare cumva fara prea multe cuvinte faptul ca esi o cireasa misto. Te-ai mai si copt frumos pe deasupra :). Apropo, ai slabit in ultima vreme (asta cred ca se poate considera semnatura :))

Te pup tare si apasat! La multi ani!

another cherry spunea...

Mircea, stiu prea bine cine esti:)), am recunoscut semnatura. Parca si tu erai taur, cand e ziua ta? Vaaaai, ce vorbe frumoase imi zici. Multumesc frumos de tot.

Marilyn spunea...

la multi ani!!!la multa fericire!!!

LiaLia spunea...

For she's a jolly good Cherry, for she's a jolly good Cherry, for she's a jolly good Cheeeeeeryyyyyyy, which nobody can deny! Să fii iubită, draga mea, să trăieşti cum îţi doreşti şi cu cine-ţi place! :)

allé spunea...

La muuuuulţi ani fericiţi,
cireşico !

unșpe spunea...

La multi ani!

another cherry spunea...

@LiaLia: pe langa cantecul foarte multumitor pe care l-am auzit din gura de vulpe, multumesc mult de asa urare. daca as putea, as ingheta totul acum. mi-e tare bine.

@Marilyn: heeeeei, tnx sis:)

merci alle & BTO

carlitos spunea...

Cu "niste" intarziere datorata vietii in off-line, iti doresc si eu, din suflet, sa inveti sa faci si friptura, si praji cu dovleac, si sa crosetezi pentru nepotei, si sa te tii departe tare de menopauza... si tot ce-ti mai poate ura o "treizecista" invidioasa tare pe tonusul tau extraordinar, de la venerabilul 33! ;)

Selma spunea...

happy burpday cireasa-gherghina! (a propos e vorba de o cireasa in floare, nu te gandi la altceva .. pup!)

another cherry spunea...

@carlitos: suna bine, las pe mine:)). revin cu stiri despre realizari.

@Andre: burp era de la ragaiala (engl. to burp=a ragai)? hahaha. bine, cred ca am facut si asta de ziua mea, intr-un mod happy:)

Miju spunea...

si eu, ca si carlitos, din cauza de viata offline, cu o oarecare intarziere: laaamulti aaaani cireasooo!!!

mai stii bancul lui uma thurman din pulpfiction? hei, catch up! si tot asa, pentru muuulte zeci de ani de acum incolo :)

hmmm, curios, offline-ul mi l-am petrecut in timisoara, la timis rally; carlitos pe unde o fi umblat?