miercuri, 8 aprilie 2009

muzeul fostelor iubiri (post si pentru Domni)

robotel

Mi-am dat seama ca trebuie sa incep proiectul asta nou cand am dat peste picurii de ceara de nescos de vreo gospodina inventata inca picuri prezenti pe fata de masa galbena gofrata pe care am folosit-o acum un an in vreme de dragoste pe balcon cu SMPE cand mancam pepene la lumina lumanarilor si el fuma trabuc si eu ma uitam in adoratie.

Cum am vazut ceara, cum am plonjat cu capul inainte in gresia din balcon. Parandu-mi-se ca e o piscina racoroasa si primitoare. In vreme ce eu sunt o femeie incinsa.

Am stat acolo semiinconstienta o vreme. Cantand obsesiv These Boots Are Made for Walking.

Pentru ca eram pusa pe treaba am scormonit cartita harnica in dulap si printre rochiile de vara cu sanii pe-afara am dat peste o manusa fara degete pentru sport apartinand de drept celui mai iubit dintre pamanteni pe care el o folosea mai ales cand se ducea joile la sport si se intorcea bucuros sa ma vada si eu eram bucuroasa de imi ieseau pe nas petale de trandafiri roz.

La atingerea manusii. M-am transformat intr-un izvor de lapte amestecat cu miere si putina menta. Si am inceput sa susur salcie la mal. Sa susur melodia The First Cut is the Deepest. Desi sincer nu vad legatura.

Insa asta zic vecinii deja lehametiti de slabiciunile mele. Si de aparaia facuta lipalip pe scara comuna.

In debaraua unde am cotrobait dupa ce din izvor m-am facut la loc femeie am dat peste basmaua besmetica si rosie a motociclistului care m-a pus pe mine sa o port desi era a lui ca vezi doamne sa devin si eu un fel de aventuriera sau macar sa tin insemnele cu speranta ca ma molipsesc de viteza si nebunie si eu ma faceam ca asa s-a intamplat.

La vederea basmalei nu s-a intamplat mai nimic. Poate doar am slabit putin cate putin. Pana nu a mai ramas din mine decat un fulg verde otrava. Care a zburat pe geam. Si o veverita il prinsese si fugea cu el intre labute chiuind I Wanna Be Sedated.

Si ce s-a chinuit mama sa-l aduca inapoi. Ca cica vietatea voia sa-si faca din el palarie pentru bal. Pfui.

Sa recapitulam. Sunt fericita castigatoare a unei fete de masa patata cu ceara rosie. A unei manusi de sport, doar una. Si a unei basmale rosii cam purtate. Ce fac cu ele?

A. Le ard cantand Fire Starter. B. Le ignor. C. Infiintez cu ele Muzeul Fostelor Iubiri.

Daca voi votati cumva varianta C. Va rog pe fiecare sa imi mentionati si promiteti pentru expo macar un exponat cu incarcaturi asemanatoare. Cu o descriere buna pe care abia astept sa o cunosc.

30 de comentarii:

ajnanina spunea...

eu optez pentru A :)

da daca tu alegi C, sigur iti trebuie o locatie mare pentru muzeu:))
ca lumea pastreaza amintirile... daca ma scotocesc bine, mai gasesc si eu multe nearse inca... si dosite prin vre-un dulap... :)

ana spunea...

hmm. daca schimbam foste cu prezente si apoi scoatem e-ul si punem iubiri la singular merge?
daca da. descriu. subscriu.

http://relentlessss.blogspot.com/2008/10/winamp-shots.html

thea spunea...

Pentru ca la sfaturi de dat sunt tare, optez pentru varianta A. Numai ca eu n-am urmat niciodata drumul A; asa ca as putea sa particip cu un numar sanatos de exponate pentru varianta C; dintre ele, un album cu poze, poze in care eu nu apar pentru ca la vremea in care le facuse, nu ma cunostea. Si pe care l-am pastrat chiar daca a trecut de mult, de vreo 9 ani :)

carlitos spunea...

eu ti-a putea trimite, printre altele... un glont, o verigheta masura mea pe care n-am mai apucat s-o dau la gravat, un tricou ars cu tigara, niste monede vechi, doua lumanari mici de tort - pe jumatate arse, o batista murdara cu "ceva" pentru totdeauna, o chitanta de la cargus cu numele cuiva pe ea... si mai am gramada! :)

carlitos spunea...

p.s. si, daca chiar faci proiectul asta (ar fi misto sa existe, macar virtual: obiectul si povestea lui, ce zici? ;) ), vreau si eu un job acolo... vreau sa fiu omul ala retras, micut si cu ochelari, ce bantuie zilnic prin incaperi si verifica sa fie toate exponatele in perfecta stare.

another cherry spunea...

@ajnanina: ce ai tu pe acolo, asta vreau eu sa stiu:). deci A. biiiine. daca auzi din partea de nord a orasului melodia mentionata, sa stii ca eu sunt, dansand frenetic pe cenusa:P

@anna: ahaaaaa, incerci sa ma smecheresti:)). nu prea merge asa, ce sa zic. deci si la tine e A. cred.

@thea: valeleu. pana aici nimeni nu ma sustine oficial cu muzeul meu. desi 9 ani e ceva....:)

carlitos, that's my girl! uite domnule cu cine fac eu aici treaba:). btw, cu ce e murdara batista si ce trimisesei cu cargus?

Anonim spunea...

eu ori pastrez, ori fur.Ma rog, nu neaparat "iubiri", dar pe acolo :)) Pachete de tzigari goale, pliculete de zahar, carti de vizita, o camasa,un cearceaf cu urme de bocanci.O cutie de chibrituri.O shoseta pe care am aruncat'o mai tarziu. mi'am dat seama ca e urata...lucruri mici.

de cate ori fac curat zic ca le arunc, dar ajung la loc, inghesuite prin biblioteca si sertare...

jane spunea...

eu sunt pt C - si donez catre muzeu o melodie (Iris - Goo Goo Dolls), alaturi de cateva poze pentru una bucata iubire, iar pentru alta - hmm... niste programe instalate maiastru pe calculator, si-un film (Bin Jip). dupa astea doua, creste exponential nivelul de protectie :)

another cherry spunea...

@carlitos: bine, hai sa il facem online:). mi se pare foarte misto proiectul. ne bagam impreuna? ii zicem mausoleu, sau cum?

@tuvia: asta cu soseta e tare, parca vad cum i-a scapat din picior in momente critice:P. sper ca le donezi virtual muzeului, daca il facem:).

@jane: hahaha, ce buuuuun. sunt foarte multumita ca nu sunt singura:). propun ca melodia cu pricina, odata ajunsa la muzeu, sa fie scoasa din circulatie.

ana spunea...

C. clar C. cat se poate de C!
dar de unde sa incep? desi n-am avut foste iubiri asa de multe, am cutii intregi de potentiale exponate :)

monica spunea...

Am un leu de plus. Turcoaz cu coama verde!!! N-am inteles ce-o fi fost in capul acelei foste iubiri cind mi l-a adus. A, cica n-aveau alte culori. Leul fiind o parafraza a... hm, lasati. Deci, un leu turcoaz cu coama verde. Anyone?

another cherry spunea...

@ana: zi-mi macar 3:).

@monica: cred ca voia sa transmita ca e vorba de o iubire altfel decat realitatea:)

Fluture spunea...

de curiozitate, la postul asta comenteaza numai doamne si domnisoare?

A, si pe viitor, Doamna, sa puneti un semn in titlu sau macar la inceput. Sa fim avertizati, noi, masculii falfa, ca nu e pentru noi.

PS. Mi-a placut imaginea cu trandafirii roz iesiti din nas.

another cherry spunea...

Domnule Fluture, bine ati comentat pe la mine. Chiar nu mai stiam ce sa fac cu atatea doamne pe cap. Ca sa lamuresc treaba, am pus disclaimer la inceput: post si pentru Domni.

Miju spunea...

vad ca nu alege nimeni varianta B; oricat le-ai ignora, nu te ignora ele pe tine, apar de unde si cand te astepti mai putin; si cand nici asta nu se intampla, or sa le scoata din ignoranta actualele :))


***

din geanta de servici donez
1. o poza de buletin a fostei sotii, am pus-o acolo sa le-o bag pe aeroport in geamantan piticilor la plecare. am zis ca nu e de aruncat, pot sa o aiba eui, ca le e iubirea neconditionata, da' am uitat :(
2. un mail printat inainte de o intalnire(blind date)
3. o pereche de chiloti de dantela, stau inecati intr-o pungulita cu zip intr-un ulei de masaj de vreo 3 ani.
4. oups... chiar geanta :O

ps: cum se face curat in geanta?

LiaLia spunea...

Ah, Cherry, eu cer permisiune pentru un raion întreg de exponate pentru varianta C :D Eu sunt adevărată colecţionară, ba mai am tupeul şi să-mi cer eu înapoi, la final, cadourile oferite în timpul. Aşa că am amintiri şi suveniruri de ambele căprării, şi ce-am dat şi ce am primit. Boxeri galbeni cu bulinuţe albe, un şoarec roz cu corp mic, picioare subţiri şi nişte gogoloaţe imense pe post de pantofi, tricou cu broderie făcută pe comandă "you're my angel", multe cd-uri, my favourite book Breakfast at Tiffany's, o oală verde şi un ibric de tablă din aia subţire (chitrosu dracu). Astea din categoria primite. Din cele luate înapoi la final, aş menţiona nişte pluşuri pe care le-am dat mai departe unor copilaşi, dar dacă e musai, mă duc şi le iau înapoi, ce atâtea jucării pentru copii! Să se maturizeze odată! Aşa. Şi mai am ceva de valoare inestimabilă: un album foto unde fiecare răposat are dedicată câte o pagină. Bine-nţeles, sunt poze în care eu arăt superb iar ei nu neapărat :D
P.S. Şi eu vreau funcţia de custode al muzeului.

another cherry spunea...

@Miju (si de ce miju, ca eu stiu poza si deci stiu cine esti?:))

Ai mai verificat chilotii in ultima vreme? Ca din ce inteleg, s-ar putea sa nu mai fie...

@LiaLiaaaaaa: incredibil albumul tau. Eu am vrut mai demult sa fac un album similar, dar un pic mai special. Chiar nu pot sa explic, oricat sunt eu de cireasa dezinhibata:P. Iti explic in particular. Cat despre custodie, gata. Esti "in".

Anne spunea...

Muzeul primeste exponate de maturitate sau si cele din copilaria tarzie, din adolescenta? As avea multe cutii cu scrisori ce stau sa fuga din cutia de beton in care locuiesc, mai am niste martisoare, o caseta audio cu o voce si calda recitand versuri de dragoste, albume cu poze, niste trandafiri uscati si urme de perne planse.

vera spunea...

Cire, eu sint total muzeistica personellement (tot, TOT, scrisori, poze, beletzele, nasturi, flori presate, hirtii de la cadouri, lozinci de pe paretele casutzei din delta, creioane vechi, scrumiera ciobita, catzelush latzos plush,steclutza goala parfum, etc.), da pe tine te sfatuiesc sa arzi dracului si sa-ti vezi de drum. Ca ocupa loc in casa si in cord.

another cherry spunea...

@Giolly: cum poti sa traiesti cu o perna de felul asta? mie mi-ar veni mereu sa-mi cufund capul plin de vise necurate in ea.

@anna: m-ai spart. deci tu nu ai perne planse, ci urme de perne planse, asta mi se pare asa de diafan...da, merge 100%.

@vera: cum le ard din cord? din casa am inteles:)

miss sunshine spunea...

trebuie clarificat de la ce punct incolo se califica un fost la calitatea de iubire. si facuta diferenta intre pozitivi si negativi,intre distructivi si constructivi, intre epici si lirici, intre romantici si pragmatici, intre intelectuali si viscerali, intre trupesti si sufletesti etc. edica eu recomand sa nu ii punem pe toti laolalta, cum am facut eu cand am implinit 27de ani si am dat o petrecere la care mi-am invitat toti fostii, de toate categoriile, de au ajuns sa se bata...

another cherry spunea...

bine miss sunshine, atunci manusa si basmaua si fata de masa cu picurii de ceara vor sta separate. asta ca sa nu amestec intelectualul-constructiv-pozitiv cu distructivul-visceral-liric si cu epicul-trupesc-pragmatic:)

alex spunea...

La mine le mistuie negresit focul, cred ca e tot o forma de respect. recunosc, au scapat un ursulet de fan, cateva fotografii din alta viata, si cutia cu jurnale si scrisori. dar oricand li se poate intampla asemenea si lor, fiind toate si ultracombustibile, parca intr-adins

carlitos spunea...

another, daca mai vreme de unca un proiect, eu zic ca deja suntem destule aici care putem sa te sustinem! :)

pe mine chiar m-ar distra sa ma implic in treaba asta. poza si povestea, ceva de gen...

si, cum spuneam si miss sunshine, trebuie sa facem si "sectii", in functie de cum s-au conservat - in urma decesului relatiei - impresiile...

p.s. cu cargusul am trimis unui om pe care nu-l intalnisem niciodata o poveste scrisa cu pixul si cu propria mea manuta, intr-un caiet-jurnal, numita "10 zile impreuna" (erau vreo 80 de pagini), in care mi-am imaginat si am povestit cum ar fi aratat 10 zile consecutive, din viata nostra impreuna... cu toate nimicurile din fiecare zi, de la mirosul de cafea, pana la revista din coltul camerei si maieul alb de sport.

de mare efect! :D ... ne vom casatori curand. (deci nu e din categoria fostelor iubiri, ci doar din categoria "amintiri" ale unor momente unice, duse si ne-mai-intoarse).

LiaLia spunea...

:)))) Miss sunshine mi-a adus aminte că de va fi vreodată să îmi pun pirostriile, am promis să-mi fac petrecerea de burlăciţă cu foştii :))))

Anonim spunea...

Abia astept!

another cherry spunea...

@Alex: hah, nu m-am gandit la asta. Ca sunt facute special din materiale certate cu notiunea de ignifug:).

@Carlitos: ce draguuuuuut, mor sa aud asemenea povesti de succes:). Bravos.

@defete: stai pe-aproape.

Allia spunea...

votez pentru c . . . si donez: umbra (nicu alifantis), mic dejun la tiffany (cartea), o caciula albastra cu urechi si o camasa in carouri colorate . . . astea din iubirile trecute . . . iar din iubirea despre care nu ma incumet inca sa spun ca e trecuta sau viitoare, dar despre care stiu ca e prezenta, al naibii de prezenta, donez o barcutza de hartie facuta de manutzele lui, o pietricica din cele 4 primite de la el intr-o noapte si 'buna varianta rea' (emeric imre)

another cherry spunea...

@allia: uite ca mesajul tau m-a insufletit si mai tare sa fac muzeul cu pricina. Revin cu info:). inteleg ca tii 3 dintre pietricele?:)

Allia spunea...

am vazut ca ai initiat muzeul :) . . . voi veni cu poze, cu un ceai aburind si un pulover gros sa ma plimb senina prin muzeul iubirilor trecute . . . se spune ca e tare frig in firidele dintre amintiri :)

p.s. dap, voi pastra trei dintre pietricele, in semn de masochism. de cand am scris ultima data a devenit 'trecuta' :-??