joi, 9 aprilie 2009

cireasa abtiguita si ponoasele purtarii ei

bacchus

Suntem pe inserat si pe net. In fata cu o cana mare de cafea. Plina ochi cu visinata din judetul Salaj. In care danseaza frenetic 3 cuburi de gheata ce slabesc pe privire ce trece.

Surfez linistita, cainii latra, eu raman sa beu. Ajung cumva pe site-ul grupului realitatea-catavencu.

Si uitandu-ma asa, ca curca-n lemne, cu ochi deja aposi. Venindu-mi sa iau de gat un vecin iluzoriu. Sa-l sarut pe obraz cu tzoc. Si sa-l intreb n-am fost eu om cu tine. Cum am vazut ca mai fac oamenii cand se cherchelesc. Dau peste un site nou.

Aflu ca acum se lanseaza. Si dupa ce mai iau 3-4 guri. Si ei ma intreaba niste lucruri simple. Nu mai stiu exact ce. Dar tin minte ca mi-au mers direct la inima-mi mica si neagra de cireasa. Si m-am regasit perfect.

Ceva cu esti pregatita sa-ti arati cel mai cool piercing. Sa imparti cu membrii cei mai rupti blugi. Si sa iti urci poza cu cel mai tare tricou. Constant ca invitatia mi se potriveste manusa. Si imi trag repede manusa asta peste mana-mi tremuranda de cireasa putin chitrofonita.

Mai iau doua dusti din cana. Si zambind la ecran ca la un prieten din straintate. Pe care nu l-am vazut de multa vreme. Imi fac cont. Si ma inscriu in concursul lor pentru cel mai bun slogan pentru noul brand.

Concurs cu premii, unde acum am inca 354 de adversari pe masura. Cu varste intre 16 si maximum 20 de ani, cred. Daca n-am reusit sa transmit asta, vorbim despre un site de tineret si puiet. Dau click si ma culc fericita.

Sloganul meu a fost, am vazut dimineata: Numele brandului (plus) Iti da drumul.

Nu ma judecati. Am uitat sa zic ca de la aburii alcoolului am uitat sa mint. Si mi-am facut cont pe concretelea. Cu nume, prenume, blog, cu laptele pe care l-am supt de la muma-mea si tot tacamul. Sa se stie exact cine sunt. Si ce cred eu.

Si acum, cum sa va explic eu. Cert e ca eu nu suport esecurile. Si sunt inscrisa intr-o competitie. Din care nu e chip sa ies. Si nici sa castig. Pe modelul si acum da-te jos, sa vezi ce-ai facut.

Site-ul isi da seama ca sunt in dificultate. Si imi tot trimite mailuri. In care imi zice. Sana, cheama-ti gasca sa te voteze. Fara sa stie ca as fi putut sa nasc pe unii dintre concurenti. Daca mi-as fi pus mintea. Si ca am gresit sa ma aflu acolo din cauza de bautura in exces.

Sa-mi chem gasca sa ma voteze... Pana acum, poate sunteti curiosi. M-au votat 36 de persoane necunoscute. As vrea cumva sa pretind ca n-am fost eu aceea. Sau ca daca am fost. Am scris sloganul cu un cutit la gat.

Si uite cum bautura, bat-o vina. Mi-a dat inca o data aripi. Intr-un moment cand nu era deloc cazul sa zbor.

9 comentarii:

codo spunea...

in visinata veritas :)

asa e mult mai bine :) cat mai sincer, si mai direct. asa se elimina enrgiile negative.

Anonim spunea...

unde e site-ul ala, sa te votam si noi?

another cherry spunea...

@codo: :P. nu-mi convine ce-a iesit de data asta:)

@anonim: lasa asa. mi-e rusine.

dragos spunea...

asta e o nimica toata pe langa ce fac altii cand se aghezmuiesc un pic, asa ca eu zic ca cele 5 minute la coltul pisicii din dimineata cand ai realizat ce ai facut si postul asta te absolv de orice vina :))

Anonim spunea...

of, of, of, se mai intampla, nu te ingrijora asa tare! altii patzesc chestii si mai si! si ... trece, nu te mai gandi!

mimi spunea...

eu sunt groaznic de penibila cand beau, sunt brutal de sincera si mai recit si poezii :)
de aceea evit pe cat se poate bautura, mai ales in public. prietenii mei stiu de ce :))

another cherry spunea...

@dragos: stai, nu pleca, explica-mi cum e cu cele 5 minute la coltul pisicii, ca asta nu prea am inteles:P

@anonim: sunt penibila in public dar suntem ok:))

@mimi: cred ca daca recitam o poezie eu, singurica, cu visinata, era ok. asa m-am dat in spectacol cu niste tinerei:)

carlitos spunea...

... da' nu-i nimic! tot te gasim noi! :)))))

dragos spunea...

nu stii ca atunci cand eram mici aveam parte la gradinita, atunci cand faceam o boacana, de o pedeapsa de 5-10 minute la coltul pisicii??

durata depindea de boacana comisa iar ideea de colt al pisicii era punitiva pentru ca acolo matzele isi faceau nevoile si drept urmare nu era o placere olfactiva :)