vineri, 17 aprilie 2009

incursiune in buric

pisica_albastra

Eram in chiloti in fata oglinzii. Cu peria de par pe post de microfon.

Executam coregrafia si tot ce mai trebuie din gura. Ca sa iasa un girls just wanna have fun de exceptie. Pentru ca incepuse sa cante la radio. Si n-am putut sa ma abtin.

Nu stiu alte femei sunt sunt. Dar eu din punctul asta de vedere nu prea am crescut.
Cand aud ceva care ma stimuleaza, las totul balta. Si ma apuc sa dansez indracit. Crezandu-ma o legenda pop pe culmea gloriei.

Si atunci s-a intamplat. Mi-am vazut buricul. Si m-am speriat asa de tare. Incat s-a facut noapte brusc. Si a inceput sa ninga cu 1/3 semne de intrebare. Si doua parti semne de mirare.

Stiti ca buricul, atunci cand ai silueta. Este ca o gropita simpatica, cu forma prielnica pentru ochiul si degetul si gura altuia. Cand te ingrasi insa, el devine un fel de gaurica sugrumata de carne impanata.

Care scapa de sub controlul proprietarului. Si unde ti se pare ca se poate intampla cam orice. Pentru ca el se va conduce de acum inainte prin vointa proprie.

M-am aplecat fascinata spre el. Si l-am vazut, un put fara fund. M-am aplecat si mai tare. Si am vazut ca la intrare sedea o aratare de-o schioapa. Cu piele verzuie si ochisori patrunzatori.

Care mi-a oferit pe data un bilet dus-intors. Contra unei alune de padure. Pe care o aveam intamplator in mana. Pentru ca orice superstar trebuie sa se hraneasca echilibrat. Ca sa poata da tot ce are mai bun.

Am pasit cu grija inuntru. In buric canta muzica de lift sau veceu. De felul celei care rasuna prin in hotelurile luxoase. Imediat dupa ce treci de buchetul de flori cat un copac. Care troneaza in mijloc.

Si pe peretii buricului fara noima. Spanzura afise isterice, scrise cu rosu. Voi cei ce intrati aici platiti bilet. Contravenientii prinsi fara bilet in buric risca sa ramana aici. Este interzis sa vorbesti tare in buric.

Apoi fumatul interzis in buric. In buric se intra decent imbracat. Aici mi-am acoperit sperioasa pieptul opulent cu mana. Chit ca n-am reusit mare lucru. Dar sa arat macar bunavointa. Am tot mers pana cand drumul s-a ingustat si lumina a palit.

Si s-a auzit un mieunat sfasietor. Mai mult pe pipaite am gasit in fundul buricului sinuos un pisoi albatru. Care pasamite fumase ca un turc. Si nu-i mai dadusera drumul inapoi. Organizatorii buricului incapator.

M-am strecurat pas-pas afara cu mata-n brate. I-am dat drumul pe geam. Ea a zburat fericita pana jos. Unde s-a apucat sa croseteze florile din ciresul de sub geam.

Era zi din nou. Radio-ul se oprise. Eu eram tot in chiloti. Si buricul tot cutremurator.

Si uite cum mi-am dat seama ca e timpul. Sa dau drumul la cea de-a doua slabire. Slabirea de dinainte de vara. Cine mi se alatura?

20 de comentarii:

ana spunea...

la fel. din nou. tot ce nu mananci tu trebuie sa mananc eu. apoi de fiecare data cand tu nu. eu da. cinci kg ar fi genial. dar si patru-s minunate. trei ar fi ok. dar ma multumesc si cu doua.

o picătură spunea...

eu. clar! dar să fie ceva cu mâncare, pentru că eu fără mâncare nu pot.

another cherry spunea...

@anna: anna, hai sa punem 3 ca sa fim sigure de doua:). eu zic sa punem si termen, hai sa fie 15 mai. catareste-te:)

@picatura: bine, fie. cu mancare mereu, dar mai putina. si cina luata mai devreme. ok?

thea spunea...

Eu am inceput-o deja; cura, cum ar veni:). De o saptamana. Deocamdata nici un rezultat sa coboare acul cantarului; da' bine macar ca nu urca :). Si fac 8 km cu bicicleta zilnic. Fructe mai multe, mancare mai putina. La ciocolata am renuntat cu greu si nu de tot...

Off topic: ai vorbit cu Bogdan Seban, marea mea febleteeeeeeeeee!!!. Suupeeerrr :))

Ileana spunea...

si eu...mai vreau 6 kg...dar cu mult sport...sa mai fie loc si de mancare :)...sanatoasa...si m-am gandit sa-mi aloc 2 luni pentru acest proiect.

varza spunea...

hait. eu evit sa ma uit la buric ca sa nu fac depresie :D

another cherry spunea...

@thea: cat trebuie sa slabesti? si pana cand? ca sa fim temeinice. ah, ciocolata, bat-o vina:)).
daaaaa, si mie imi place tare mult!

@ileana: fac si eu tare mult sport. 6 kg sunt ceva. sper la treaba. tinem pumnii.

thea spunea...

Pai cam 2 kilograme ar trebui, teroretic cam pana pe 30 mai - tre' sa incap intr-o rochie sirena atunci; incap si acum da'nu prea lejer. Da nu-mi luati ciocolataaaaa :))

LiaLia spunea...

:))) M-ai făcut să mă uit în buric, nebuno! :))) Eu am dat jos cele 5 cât trebuiau, dar acum musai să facem pătrăţele pe abdomen şi să ridicăm fund de braziliancă, aşa că eu sunt la etapa transpirat abundent la sală. Fetele, baftă şi succesuri vă doresc!

another cherry spunea...

@varza: priveste-l in ochi, e singura modalitate sa te trezesti si sa te apuci de ceva constructiv. Uita-te acum, sa vad io:))).

@thea: te duci la o nunta? si esti costumata in sirena? ce mistooooo:P. bine-bine, tine ciocolata, scoate painica si prajeala.

@LiaLia: hahaha, si ce-ai vazut? Zi si mie pls. Ah, abia te-astept cu fundul ala nou si abdomenul de silfida sportiva.

Ileana spunea...

multumesc si spor la treaba si voua.PS de ce s-a inventat ciocolata...Pe cand un prim feedback?

ana spunea...

ileana, s-a inventat şi fără calorii. în gen The Fifth Element. http://www.lewhif.com/ pe mine una mă sperie.

jane spunea...

ai eu. neaparat! tre sa dau jos ce-am pus in ultimele 2 luni. intr-o luna! hai, o luna jumate. nicio zi in plus!
nu mi-a placut de buricul meu.

another cherry spunea...

@jane: deci ai si tu 15 mai deadline? ca la 1 iunie suntem deja la mare, nu putem merge cu burice defecte:P

vera spunea...

Cherry, io am ramas prea marcata de cura ta din decembrie, care m-a consumat major, ca sint participativa de naturel, ca sa mai pot sa pun suflet SI in cura ta pentru costumul de baie. Ramin la body-ul (negru era?)din iarna, si te incurajez in tacere, dar amical. Deci, sa stii, nu ca nu imi pasa, dar nu am energie si disponibilitate psihologica, a fost prea traumatizant in iarna. Succes! Tie si tuturor fetelor acestea dragutze si suferinde de tragedia kilului in plus.

another cherry spunea...

vera, as nu-ti pese pe sesteanu mai intelegeam. dar sa declari sus si tare ca te-am stors ca pe o lamaie si nu mai poti, asta e culmea. si datorita tie am slabit si am fost morobolanta in iarna. pls pune umarul din nou:).

thea spunea...

Da, am o rochie sirena in care trebuie NEAPARAT sa ma simt ok. Ca si asa o sa ma omoare sandalele... Cum ar veni, sunt nasha :))

vera spunea...

cireshi, bine, hai, ULTIMA data. (Da' sa nu te aud reincepind de ziua nationala, ca in 3 saptamini trebuie sa intri in nu'sh ce costum de nimfa si ai nevoie sa dai jos vr'o 3-4 kg!) Cum stii, stilul meu de participatiune este cu sfaturi si ocari.

Incepem: te silesti dta, deocamdata, sa ai ACEEASI greutate miercurea viitoare, seara (hai, fie, joia viitoare dimineata - si astept reportul dupa ce te-ai cintarit joi dimineata), ca azi dimineata (simbata de ajunul Pastelui). Adica, fara piine, dulciuri si grasimi. Si PUTIN alcool. De cite ori iti vine sa bagi ceva in gura, inchide ochii si rememoreaza imaginea din oglinda a portiunii dintre talie si genunchi. A ta. De ieri sau alaltaieri. Fii TARE!!!
(Si reprima-ti, te rog, privirile urite si miriitul printre dintzi de injurii populare. La adresa mea. Ca iti vreau doar binele. Etc. Etc.)

carlitos spunea...

ma bag si eu. :((
target: 20 kg. :-|
pana in septembrie inclusiv.

altfel,in loc sa fiu la propria-mi nunta o gazela infocata, voi fi o patetica balena esuata.

p.s. e a patra saptamana (exceptand Pastele) de cand sunt la dieta fara dulciuri, sosuri, fainoase etc... + sala zilnic (o zi bazin, o zi alergat si bicicleta) si inca nu s-a miscat nici un kg. si nici pe haine nu vad nimic. daca nici saptamana asta nu se schimba ceva, directia medic si analize... :(

another cherry spunea...

@thea: eu am fost de 4 ori nasa, deci de 4 ori m-am straduit sa fiu un calauzitor spiritual rapitor.

@vera: bine:), asa fac.

@carlitos: la tine e mai greu, sper sa ai ambitie. merita 100% sa fii slaba.