joi, 23 aprilie 2009

despre masina mea de spalat

fund

Masina de spalat traieste mai mult cu calgon. Asta ca sa ne amuzam un pic. Si sa va pregatesc sumar inainte sa va zic asa lucruri jenante.

Cum ar fi ca masina mea de spalat miroase a fund. E drept ca nu miroase tot mereu. Ci cu precadere cand am musafiri pe care vreau sa-i impresionez putin altfel decat prin decolteu. Sau de care mi-e putintica rusine.

Este, imi inchipui, o conspiratie mondiala a boicotatorilor de electrocasnice detinute de cirese. Asa se distreaza ei, niste perversi. N-au reusit sa se faca hackeri. Ca nu sunt destul de priceputi.

Sa ia droguri, le e frica. Au neveste, copii, si nu vor sa-si perecliteze armonia. Asa ca s-au apucat sa puna gadget-uri sinistre in electrocasnice. Pe care le actioneaza de la departare. Cand se prind ca ma pun in dificultate. Ca sa ma oblige sa ma justific.

Stiti, puteti intra la baie. Dar am o problema. Daca simtiti un miros ciudat. Si o sa simtiti sigur. Va vad ager si cu simturi ascutite. Daca simtiti miasma ceea. Sa stiti ca nu provine de la ceva ce am produs eu. Folosindu-ma de corpul meu.

Sau cumva, ma rog. Am produs eu. Dar indirect. Stati sa va explic. Masina mea de spalat are o meteahna. Fara avertisment scris. Se apuca si emana vapori de culoare albastru electric. Cu puternica esenta de fund.

Se intampla mai ales joia pe inserat. Sau duminica dimineata. Ce zi e astazi? Mda, nu stiu ce sa zic. N-ar fi trebuit. E marti. Dar vedeti dumneavoastra. Nimic nu mai e cum era. S-a schimbat lumea frateN-ai cu cine. Niste tarani.

Daca lesinati, va rog sa va concentrati sa scoateti in cadere. Un vaiet suficient de apasat. Incat sa va aud si sa incerc sa deblochez situatia. S-a mai intamplat.

A, si sa nu lesinati, va rog, lipit de usa de la baie. Taraiti-va inspre WC. Si daca sunteti mai bine facut, asa. Flexati nitelus si picioarele. Ca sa pot deschide sa fac putin curent.

Altfel ramaneti acolo cine stie cat, nu garantez. Eu mai am si treaba, stiti.

Cam asta trebuie sa spun fiecarui om. Pe care il apuca nevoia imperioasa de a urina la cireasa acasa. Sau mai stiu eu ce altceva. Ca n-am mereu chef sa ma uit pe gaura cheii. Sau sa-mi lipesc urechiusa de usa subtirica, sa ascult si sa pun diagnostic.

Au venit experti de peste mari si tari. Au deblocat situatia temporar. Si n-au mai vrut sa revina cand mirosul de fund a revenit. Cireaso, avem si noi familii, copii. Ne-ai ingretosat ceva de groaza. Ia spala-te pe cap cu fundul tau.

Tot uitandu-ma la masina ca gaina la margica. Am descoperit un patrat. Unde se pare ca este depozitata sticluta cu esenta de fund. Dar n-am reusit deloc sa o extrag de acolo. Oricat m-am utzupit.

Prin urmare, adresez pe calea asta o rugaminte. Daca veniti in vizita si vreti la baie si ceva pare ca nu e in regula. Nu ma judecati aspru. Au apasat aia iar pe buton. Niste functionari fara viata personala. Care n-au gasit alta joaca.

Va las. Ca astept o noua victima.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Masina aia are niste sertarase in care pui tu detergenti. Sertaraselele alea, desi contin detergenti, impreuna cu apa care ramane acolo cu sertarasul inchis se impute. Deci: trebuie, dar stiu ca nu vrei, sa scoti sertarasul din cand in cand si sa-l speli. Stiu ca n-o s-o faci. Dar cand o sa vina o persoabna sa-ti puna becuri zi-i sa faca si chestia asta. In plus, la baza masinii este o chestie rotunda ca un intrerupator de ceva care trebuie desurubat din cand in cand si ce sa vezi: de-acolo o sa tasneasca niste apa statuta de cand ai masina. Apa aia trebuie scoasa de acolo prin metoda mai sus prezentata, care nu o sa iasa singura, ci cu niste resturi de fibre, care arata acum ca niste calti. Adica, scame care se iau de pe lucruri cand le speli. Tot pe ala cu becurile trebuie sa-l rogi sa faca chestia asta. Si asa o vreme macar n-o sa mai miroasa a canal, ca miroase a canal nu a fund. Succes!

JolaGoddess spunea...

Rofl ... ok, trebuia un avertisment: A nu se citi cand se duce cafeaua la gura, altfel o pateste biroul si daca nu aveti grija, puteti uda chiar si tastatura :))

thea spunea...

Azi ai fost portia mea de ras sanatos:). Multam!

tuvia spunea...

Dear ciresse, eu te inteleg perfect! initial credeam ca e de la scurgerea din podea, am turnat kestii in ea, desfundat, all the stuff.Apoi am opservat ca de cate ori monstru de masina isi da drumul (pardon de expresie) degaja niste gaze toxice care ar omori juma din populatzia chinei! Fiind si foarte veche, cred ca asta e semn ca tre sa se duca in Raiul masinilor de spalat?

Don't know, acum e in coma, nu mai zice nimic, a murit complet, spal de mana, la rau, cu pietre :)

vera spunea...

Bubico, inteleg ca te-nerveaza masina de spalat cu odorurile ei, da spune tu aici la duamna, cum stai cu greutatea dupa Pasti. Sa nu pierdem din vedere prioritatile!

P.S. Teoretic, sint de acord cu ce spune anonim. Trebuie sa existe unul sau mai multe locuri, in care se aciuieste nitzica apa, care balteste si se impute, ca nu poate nici sa se scurga si nici sa se evaporeze. Dar nu stiu ce sa faci. Cheama un om.

another cherry spunea...

@Anonim: insist ca miroase a fund, nu a canal. si da, nu pot sa ma laud ca o sa fac toate astea, am dat tarcoale pe la chestia aia unde zici tu ca sta apa si iar sta, dar n-am putut desuruba. a, si omul care va schimba becurile nu cred ca o sa vrea sa faca si asta, ca il stiu si e cam scarbos din fire, o sa lesine si el.

@JolaGoddess: asta-i pohta ce-am pohtit-o. sa va vaz razand. sau macar sa va simtesc, daca nu va vaz.

@thea: iuhuuuuu, ce ma bucur. placerea este de partea mea, totala:).

@tuvia: hahaha, la care rau? dar a mea nu trebuie sa moara sub nicio forma, pentru ca trebuie sa scot usa ca sa ii pot scoate cadavrul. a fost adusa in baie inainte sa pun usa, ca altfel nu intra:)))

@vera: eu nu stiu a chema om, niciodata nu m-am descurcat cu chestiile astea. caut om care sa cheme om, na. cat despre greutate, recunosc ca in loc sa dau, s-a mai pus ceva. revizuiesc si o reincep de sambata. ca maine e ziua mea si o sa mananc pe saturate:).