vineri, 3 aprilie 2009

viata cu sos pe piept

pepene

Sunt genul de cireasa care face ce face. Si ajunge sa puna mereu sos pe pieptu-i gene-ros de sentimente.

Totul in rest e in regula. Nu merg cu fermoarul desfacut la intalniri de strategie. Si ma duc repede la baie dupa ce mananc patrunjel sau mac. Ca sa inlatur eventualele pierderi colaterale.

Incerc sa-mi tin sanii in sutien la mare. Desi nu este usor, sfantul sisoe mi-e martor. Sunt atenta ca mucii sa stea in nas si nu pe interlocutor cand stranut.

Si dupa ce ies de la baie, fusta nu prea-mi ramane ridicata la spate pana la talie. Prinsa fiind din greseala cand mi-am tras ciorapii lungi sus la loc peste arcuitele-mi picioare.

Dar cand vine vorba despre lucruri pe care le bag in gura. Ceva merge mereu prost. Fie ca sunt eu prea hulpava si nu am rabdare si atunci indes si atunci sar stropi. Fie ca alimentele se straduie sa scape innebunite. De gura de cireasa care nu iarta.

Cert e ca am aproape zilnic pe piept drept marturie. Lista partiala a lucrurilor de care m-am bucurat cu fiecare papila. Scrijelita convenabil pe sau intre sani.

Cand beau cafea, mi se intampla cum patea Stefan cel Mare in filmele istorice, inaintea bataliilor cu turcii. Stiti cum bea el apa din pocal ca un purcel. Si avea pierderi de lichid prin marginile gurii. Mie imi place de mor Stefan cel Mare.

Daca am in fata o tocanita, marai la ea si ma zborsesc de pofta. Pana se burzuluie si ea inapoi la mine. Rezultatul fiind ca tocanita castiga si isi insemneaza victoria prin 3 mici pete rosii, inegale si dispuse anarhic. Intre sani.

Cand nu am sos rosu, pun sos din salata cu ulei de masline. Cand nu am nici macar de-asta, ma enervez subit si imi sare lapte din cana. Iar cand chiar nu-i chip sa reusesc singura sa-mi pun pe mine. Am ajutoare.

Sigur trece un caine care aluneca si da peste o baba. Care se dezechilibreaza. Scapa plasa cu paine. Care cade intr-o balta cu noroi. Din noroi se desprinde o parte care aterizeaza pe un carut si o mama.

Copilul se sperie si plange. Mama se impacienteaza, ii sare din mana borcanelul cu piure de mere si gust oribil. Borcanelul face triplu tulup prin aer si jumate din incarcatura incerta aterizeaza la mine pe sani.

Cum am o viata sociala teribil de activa. Si ma vad cu oameni la pranz, deci cand ziua abia a inceput. Mi-e rusine sa ma prezint gata patata. O sa zica respectivul lume, lume, la cireasa asta ii cade din plisc. Am o imagine de protejat.

Si atunci m-am gandit asa. Sa-mi cumpar o geanta de voiaj mica, cum au doamnele bogate. Pe care sa o car zilnic dupa mine, prin oras. In ea sa pun niste schimburi si albituri. Si la jumatea zilei sa scot bustiera plina de sos. Si sa imbrac ceva decent.

Daca ma intreaba cineva, o sa pretind ca tocmai m-am intors de la Londra. Iar daca se prinde ca mint si insista. O sa-i raspund cu voce mica. Sunt genul care pune sos pe piept. Nu ma judeca prea aspru pentru asta. La toti ni-i greu.

10 comentarii:

Ioan Castil Valeda spunea...

Ciresico, daca iti place, te rog sa preiei leapsa asta ->
http://fuckyoutovarasi.blogspot.com/2009/04/buna-seara-intre-sunete-si-culori.html :D

Uikend Placut !

lya spunea...

eu o patesc la cinema...cum se face cum nu se face, mereu floricelele ajung in decolteu :)

lupul alb spunea...

Trebe la Domnia Voastra Cireseasca o GEANTA DE VOIAJ pentru o bustiera de schimb????
Acu' ma bagi la ganduri....
Pe bune, incep sa ma gandesc serios.
Ceea ce nu-mi sta in habit.

codo spunea...

another, apleaca-te putin in fata cand mai bei cafeaua. in felul asta scapi curata :) desi petele acelea au si ele farmecul lor. :)))

Fluture spunea...

recunosc ca m-am uitat la fotografia de la Tomata :-)

another cherry spunea...

@FYT: I'll think about it, tnx.

@lya: si eu ies din sala obscura cu 1/5 din cantitatea de floricele existenta intr-o punga medie de la mall:P.

@lupule: haha, nu e ce crezi, desi nici departe nu suntem. dar ai vazut ca ziceam acolo si de albituri:).

pai codo, daca ma aplec putin in fata imi scapa toata cantitatea. pe mocheta, e drept, nu pe decolteu, dar tot nu-i bine...

@Fluture: I knew it:P

lupul alb spunea...

Lasati matale, ca albiturile alea n-or phi cat un cearceaf shi o perna.
Zusammen.
Asta n-o mai cred.

lupul alb spunea...

Vad ca e la moda leapsa.
Atunci sa directionez si eu una.
Pentru toata aceasta comunitate.
Inclusiv si mai ales pentru cei care au bloguri.

http://lupalb.blogspot.com/2009/04/primiti-inapoi-binele-03.html

Click pe numele Vlad si ati luat leapsa in mainile voastre.

LiaLia spunea...

Cherry, să ştii că şi pe mine m-ai băgat la bănuieli cu albiturile. Ştii, mama aşa spune la chiloţoii ăia gen plasă de pescuit :)))) Eu pe piept pun mai rar, că nu e aşa generos, în schimb ce-i la gura mea când mănânc paste cu sos sau îngheţată de ciocolată, vai şi amar! :))) Te-ai gândit să-ţi iei mai bine o babeţică din aia de plastic, de bebe, care arată ca o tăviţă? Efectul e garantat! Şi a avut nepoată-mea cu răţuşte şi ursuleţi, trebuie să fie şi cu cireşe :D

another cherry spunea...

@lupul negru: cum era aia cu bunica mea are chilotii asa de mari incat trebuie sa poarte parasute?:P

@LiaLia: stii, m-am gandit mai bine la un cornet din ala pe care il poarta cainii care nu au voie sa se linga pentru ca au medicament pe ei. si tot ce pica, pica acolo, in streasina aia:))