vineri, 17 aprilie 2009

cireasa, tu sperii barbatii

Medusa copy

S-au gasit vreo 2-3 vecine. Care cand nu era mama atenta. Mi-au suierat asta aplecandu-se primejdios peste marginea patutului. Unde eu ganduream maruntica si bucuroasa veritabil. Gandindu-ma la suflete pereche si chestii conexe.

Nu pot sa le blamez. Mi s-a spus asta si cand am fost facuta cireasa pionier. M-au pus sa pup cravata. Si apoi au anuntat public. Ce penibil. Tu cireasa, ai fost facuta pionier in seria a doua. Si nu din prima. Pentru ca esti genul care sperie barbatii.

Bine, dar, stiti...

Gura. Si asa abia i-am convins pe tovarasii din comisie sa te accepte sa slujesti patria, cu defectul asta. Cireaso, daca serveai partidul doar cu o mana in loc de doua. Si tot era mai bine. Dar tu, tu cireasa. Tu sperii barbatii.

Nu va mai spun cat de greu mi-a fost sa termin scoala. La materiile la care predau femei era ok. Cand venea insa ora de mate sau chimie. Proful numai ce imi arunca o privire. Si apoi ramanea stana de piatra. Ca si cum privise pe medusa.

Dupa ce la primul job. Am primit salariu cu 20% mai mic decat anuntat initial. Pe motiv ca procentul lipsa. Li se va darui lunar colegilor masculi. Si familiilor acestora. Am inteles ca scroafa-i moarta in cotet. Si cu fundul in usa. Si am inceput sa ma prefac.

La serviciu. Iar in timpul liber ma relaxam si eu. Ca e obositor sa fii femeie normala. Sigur ca idilele mele, in contexul asta. S-au desfasurat cu niste viteji neinfricati. Niste barbati care nu se tem nici de zmei. D-apai de o cireasa mai curioasa din fire. Ce n-are lecuire.

Barbatul meu cu acte, inginerul fara inima. Era si putin bolnav cand m-a cunoscut. Si nu a simtit amenintarea. Dar l-a ajutat mult si faptul. Ca era complet nepasator fata de animalele mici si femeile la fel.

Oricum, nici bine nu i-a fost. Cred ca si-a tras bice pe spinare. De nervi ca nu a vazut la timp. Energia ciresei. Forta ei. Veselia. Cele 254 de planuri pe rol in orice moment. Si vitalitatea bolnavicioasa. Si furnica ce pisca vesnic in talpa. Ca sa poata fugi si el la timp. Cu parul care-i mai ramasese, facut maciuca.

Oricum, eram sacul si petecul. Si el speria femeile. Ca inaintea mai dadusera bir cu fugitii inca doua. Ma intreb totusi daca nu cumva eram potriviti. Gata, am gasit raspunsul. Nu.

Scapata de sub jugul moderatiei si lenei. Cireasa s-a manifestat si mai dihai. In forma ei caracteristica. Adica un calut liber care alearga din placere si sport.

Vazand ca relatiile mele sunt ceva de speriat. Un domn apropiat tare mie. Pe care il cunosc de atatia ani. Un fel de tata. Si-a luat inima in dinti. Si m-a anuntat. Cireaso, tu sperii barbatii. Ei na. Pe bune? N-as fi zis.

E adevarat ca in continuare cand trec eu. Barbatii intai sunt orbiti de invelisul meu atragator. De cireasa-femeie-ciuperca otravitoare, cu hainuta rosie cu buline albe. Musca-ma si mori. Si se sperie groaznic. Si lasa un nor de praf in urma-le.

Dar stiti, si eu am crescut. Si a inceput sa ma distreze teribil sa fac buhuhu catre ei. Si mi-am mai dat seama de ceva. Unii dintre cei care reusesc sa-si tina cumpatul in preajma mea. Sunt asa de reusiti. Oh-la-la. Incat merita toata ostracizarea.

Sunt cireasa si sperii barbatii. Muuahahahaa.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Ii sperii pentru ca sunt lasi, fricosi si au nevoie de proaste langa ei care sa-i divinizeze pentru nepriceperea lor pe care chiar daca si-o recunosc fata de ei se simt la adapost cand o proasta le zice ca sunt cei mai tari, inteligenti, wineri daca n-ar fi fost looseri din cauze necunoscute sau datorita rautatii semenilor. S-o gasi vreunul mai curajos si pentru tine, ce sa zic? Succes!

ajnanina spunea...

o femeie puternica si desteapta sperie doar baietii. barbatii adevarati raman :)
o sa vezi diferenta. curand :)
sarbatori fericite!

mimi spunea...

cireaso nu o lua personal, in general barbatii sunt mai speriosi de felul lor. de asta sunt atat de simpatici

thea spunea...

Io zic ca femeile destepte ii sperie pe barbati. Deci... :)

innuenda spunea...

Cireaşo, nu muahaha trebuia să spui la sfârşit, ci buhuhu!:))

innuenda spunea...

Am uitat de ce am venit. Venisem să-ţi spun Paşte fericit, deşi nu sunt sigură dacă nu cumva ai povestit pe blog cândva că eşti catolică. Sau poate oi fi zis că eşti doar mai catolică decât Papa...?:)

Anonim spunea...

Hristos a inviat! Nu am nicio parere pe care as vrea sa mi-o exprim aici, dar am vazut cum plange postul asta trist si singur fara niciun comentariu exact de Paste:)

another cherry spunea...

@anonim: Stii, nu stiu daca e asa sau eu chiar sunt iesita din comun de infioratoare:). Poate ca sunt. Dar se mai gaseste, asta ziceam si eu. Slava Domnului. Si cand se gaseste, sunt exemplare alese.

@ajnanina: cred ca gresesc si eu putin aici, ca ma mai uit si la baieti, ce sa zic. trebuie sa recunosc...

@mimi: amin:)

@thea: pai desteapta stiu ca sunt, mi-ai zis tot cand m-au facut mai tarziu pioniera. dar parca asta nu tine de cald.

@innuenda: muahahaha, my dearest:). multumesc frumos si sper ca si al tau a fost pe masura. mai catolica decat papa cu siguranta. altfel eu ortodoxa get beget.

@defete: multumesc frumos. sper ca si tu ai avut un Paste nemaiauzit.

Nona spunea...

Ma numesc Nona Serbanescu si sperii barbatii. Cand eram mai mica mai mergea insa de cand sunt fara tagada femeie cu acte in regula, nici unu nu rezista mai mult de 3 luni.

Oficial sunt in depresie dupa ultimul evadat si oficial vreau sa fiu urata, proasta, fada si lipsita de energie.

Prietena mea cea mai buna mi-a spus ieri: Nona, l-ai speriat si pe asta, tu sperii barbatii!

Bogdan spunea...

Si nu te gandesti sa scrii un manual?

another cherry spunea...

@Nona: trebuie sa facem un club, de amazoane poate. nu razboinice neaparat si destul de dragute cu adversarii, daca e, dar inspaimantatoare pana la cer. welcome Nona, to the club:)

@Bogdan: crezi tu ca trebuie? sau ca am caderea?

LiaLia spunea...

Haha, Cireaşo, iar vorbeşti pre limba mea :D Mie mi-a zis un preten gay care mă iubeşte la nebunie, cum că "fato, eşti f tare cum repari tu şi prize, şi conduci vitejeşte, ştii cu politică şi fotbal, da' te-ai gândit că asta cam castrează voinicii doritori de femei feminine care clipocesc suav-najutorat din ochi? Mai lasă şi tu bietu prost să-ţi deschidă măcar uşa la lift!" Aşa că draga mia, mă bag şi io la club la voi, în caz că-şi descoperă şi gagicu vreo fobie castratoare :)))

Bogdan spunea...

Nu stiu daca "trebuie", dar sigur ar fi amuzant. Si in sensul asta, da, ai "caderea".

another cherry spunea...

@LiaLia: stiu, draga mea, te-am recunoscut imediat drept una de-a mea. de-aia ne placem noi asa de tare. dar uite ca eu reusesc sa sperii si fara sa pun prize sau sa stiu orice despre fotbal, inafara de faptul ca banel nicolita exista:))

@Bogdan: bine, o sa scriu. Vorbesc serios:)

Bogdan spunea...

Minunat. Ador manualele. Poti conta pe un cumparator (daca le vinzi).

Nona spunea...

bai fetelor, eu nu repar prize si nu sunt deloc masculina (desi vreo cativa baieti mi-au reprosat acest fapt). Dar chiar nu sunt masculina. Insa toti se sperie si fug.

Si in sfarsit gasisem pe unul care nu s-a speriat. DELOC. Nu s-a speriat nici de personalitate, nici de verva, nici de pasiune, nici de isterie, nici de obsesii... de nimic. Insa a crezut ca vreau sa il iau de barbat. Si poate chiar voiam, ca a fusese primu care nu se speriase.

Asa ca cireaso, la multi ani, bani si tipete intemeiate, eu te citesc, te ador si te respect, hai sa facem clubul!