joi, 9 aprilie 2009

cine sunt ei?

anonim

Cine sunt acesti actori anonimi, dar atat de prezenti. Adanciti in/bine fixati pe multi dintre noi. Desi asta se intampla impotriva dorintelor noastre cele mai intime. Cine?

Cine sunt alopecia, flatulenta, halena si eructatia? Ati sumetit gura a nedumerire, macar cativa dintre voi.

Nu cumva sunt rezultatul de a fi chelios. Actul de a fi basinos. Actiunea de a respira impotriva umanitatii. Si ragaiala pe post de spam. Care anunta ca faci digestie intr-un mod taranesc?

Cireasa abia le-a dat de cap, si nu singura. Am intrebat din om in om.

Fiti amabil. Credeti ca alopecia este una din cauzele sau efectele feminismului? Si daca da. Ce aveti de gand sa faceti ca sa o contracarati? Doar nu o sa stati cu mainile in san. Rumoare in sala.

Si atunci de ce sa le camuflam, pe bolesnitele astea atat de omenesti. In spatele unor cuvinte care par a ascunde curente filosofice?

Stiati ca atunci cand va curg mucii. De fapt va iese, in loc sa sada frumos pitulata de ochii lumii, in nas. Va iese, repet, pituita? Pentru cine credeti ca e inventat cuvantul asta? In mod sigur nu pentru cei muciosi.

Cand aveti doar niste mancarimi, se cheama ca suferiti de prurit. Cand aveti niste bubite mai complicate. Nu intru in amanunte. Vad deja cum jumate din cititori au lesinat sau le-a iesit prurit. Bubitele mai complicate sunt pustule.

Propun ca tema de discutie azi. Misterele vai, atat de umane. Scrise cu nume pompos in carnea noastra labila.

Sper ca v-am deschis apetitul. Si ca ma veti ajuta cu niste afectiuni asemanatoare. Care sa o faca pe cireasa sa para superioara cand discuta despre lucruri simple. Cu barbatii pe care vrea sa-i nauceasca.

De exemplu. Vreau ca inainte sa mergem mai departe. Sa ne cunoastem mai bine. Spune-mi, practici halena? De cat timp?

Gaselnite care sa ne descreteasca tuturor. Fruntile incretite la maximum.

Buna dimineata, lume. Ia sa vedem cum stam cu seboreicele. Adica daca ni se umfla glandul. Si vrem sa impartasim asta cu cireasa aici, pe blog.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Hey..

stii ce nu-ti pot spune, nici macar in termeni medicali: ca dupa o ora de miscare, daca e cu adevarat intensiva, dau cu sosetele de perete si ele se lipesc. Si asta inseamna pentru mine ca antrenamentul a avut efect. Dar stii de ce nu pot sa-ti spun, sa-ti arat? Pentru ca sunt ale MELE. Asa am trait, intru imprejurul meu, care a ascuns mereu lucrurile astea. Si pentru ca stau langa tine, ea, zi de zi si ce ne place si desi ce facem n-are nici o linie trasata, astea sunt si raman "deviantele" MELE. Organice si egale cu materie misterioasa la vedere. Si definitiile imaginilor de fata nu plac.

E un singur loc unde devin reci. Exact la momentul stabilirii diagnosticului, inainte de scrierea retetei, un halat alb in fata, 4 pereti albastri de cabinet spitalicesc. In rest...nu sufar de nimic :))

Cristian Pirvu spunea...

Eruditia e tot o boala (?!). De care se pare ca ne vindecam din ce in ce mai multi. :-)

another cherry spunea...

gura spurcata adevar graieste:P

@anonim: mi-e frica. mi-e frica rau de tot:))

@cristi: oare eu am au ba? ooooof, ce mi-ai facuuuuut:)

Cristian Pirvu spunea...

Io cred ca da! Roaga-te sa nu-ti gasesti leacul si eventual sa se agraveze :-)

carlitos spunea...

eu mereu am asociat expresia "coitus interuptus" unei boli...

another cherry spunea...

@cristi: hahahha, sa dea Dumnezeu, vreau sa fiu bolnava, dar nu sunt sigura.

@carlitos: e o boala:))