duminică, 9 martie 2008

cireasa cu 2 vieti

una reala. alta virtuala.

cu greu fac fatza. dar nu pot renunta. ziua de 24 de ore nu-mi mai ajunge sa traiesc 2 vieti paralele intense. am cearcane si furnicaturi in degetele care cauta si in somn tastatura.

ma scol dimineata si incep sa vietuiesc prin casa. dau drumul la radio tare si cant cu el. pun de cafea. deschid geamul. canta pasarile intremate dupa iarna. tocmai am inceput viata reala.

dar tb sa ies putin de aici si intru dincolo.

dau repede drumul la laptop. tb sa ma grabesc sa incep si cealalta viata. sa spun buna dimineata universului meu de fire si mufe. dc raman in urma aici, mi se da peste cap toata ziua. si nu mai pot recupera. ma exmatriculeaza.

inboxurile gazduite te miri pe unde sunt doldora de informatii noi. cine cu cine s-a mai imprietenit. cine a pus un post nou. cine a citit si a comentat un post vechi. cine si-a schimbat statusul. imagini si sunete vin claie peste gramada.

prinsa fiind eu in eter, cafeaua din viata reala da in foc. aproape mereu. n-apuc sa sterg bine pt ca laptopul da semne de neliniste. am deschise 6 ferestre de mess care piuie.

calare pe taste, incep sa mananc in viata reala. dar miros in acelasi timp o floare primita pe facebook in viata virtuala. tot aici am primit un bobarnac teoretic care doare teribil.

ma emotionez cand mi se propune sa cant un cantec fara nici un sunet. sa desfac funda unui cadou nepalpabil. vasele de spalat sunt insa asa de reale.

tb sa plec de acasa. deci sa las existenta virtuala putin in pace. ma intorc hamesita sa traiesc din nou pe net. nici nu dezbrac haina si ma conectez. inboxurile pline. s-au intamplat atatea intre timp.

dorm singura de obicei. dar am toata afectiunea posibila si patul plin pe net. sunt coplesita de admiratori. cum primesc o rana mica in inima din viata reala, ea se vindeca imediat cu un plasture magic. pus pe inima virtuala. de catre un barbat perfect.

tb doar sa deschid oricare din inbox-uri. o mare de propuneri, declaratii si soapte de dragoste imi explodeaza in fata. cu greu ma rup de la taste ca sa am o intalnire reala.

cand ma intorc seara tarziu, obosita, lumea virtuala ma ia de noua. nu se termina niciodata. e greu.

dar am in felul asta de 2 mai multe vise. de 2 ori mai multe emotii. de 2 ori mai multe bucurii. de 2 ori mai multe iluzii. de 2 ori mai multi prieteni. de 2 ori mai multe trairi de orice fel.

sunt cireasa cu 2 vieti. si ma stradui sa fiu responsabila in amandoua. chiar dc de atata efort imi mai curge cateodata compot din nas.

Niciun comentariu: